Pagina 121 van 158 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.401 tot 2.420 van de 3157

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #2401
    quattro84
    Guest

    Standaard

    Die urq is de rally A2 van AutoArt.. kost normaliter 85,-

    Sunstar model is niet van oke kwaliteit als je de AutoArt modellen ernaast op de plank hebt staan...

  2. #2402
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro84 Bekijk Berichten
    Die urq is de rally A2 van AutoArt.. kost normaliter 85,-

    Sunstar model is niet van oke kwaliteit als je de AutoArt modellen ernaast op de plank hebt staan...
    heb ik er naast staan! ok das dan een "gewone" SQ van AutoArt :P tuurlijk verschil is er, duidelijk ook, maar dat zit em vooral in de details. maar voor zo'n sunstar betaal je 3 tientjes ofzo. en voor dat geld vind ik het wel ok.

    kwil absoluut niet gaan beweren dat een SunStar dezelfde kwaliteit is dan een AutoArt.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  3. #2403

    Standaard

    Mee eens, Autoart is zijn geld absoluut waard, maar dat geld zeker ook voor Sun Star tegenwoordig, leuk merk voor leuk geld!
    En ze kunnen best naast elkaar geparkeerd staan in de kast al zie je verschil.

  4. #2404

    Standaard

    Zo de rallye Quat is binnen...
    Er stonden nog in 1:18 twee leuke (AutoArt) Ur-quattro's (titaanrood en zwart) en een Sport Quattro (groen) voor 40 euro per stuk
    Andere aanbiedingen kon je ook op MP/beurs kopen qua korting, minder interessant.

  5. #2405
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    40 euro voor een AutoArt SQ is wel cheap, kheb voor mijn groene destijds nog 60,- betaald wat al redelijk cheap was.

    kvin trouwens dat het tijd wordt dat minichamps of AutoArt eens met een typ81/85 Coupe GT/Quattro komt. :P
    Laatst gewijzigd door Chaos; 29-07-09 om 13:06.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust



  6. #2406

  7. #2407

    Standaard

    Hallo Tom, ik stuurde Leon een pb over het openen van dat topic over schaalmodellen,die mag er weer af,ga ik hier even kort op door;
    Ik woon inmiddels in D
    De Audi 100 C4 rijd hier gewoon rond met een 1.8 hoor!
    Ik weet 't ,'t is maar een lullig detail,maar ik bedoelde dus dat je bij dat Schabak model geen onderscheid ziet tussen een 1.8,diesel,V6 of dus die S4 uitvoering,op dat stickertje na ,dan.


    Algemeen;
    Op het topic heb ik nog lang niet alle 121 pagina's gelezen ,maar bij modelcarworld.de kun je bij de 'Nachrichten lezen wie wat hoe groot en wanneer uit moet komen (klopt niet helemaal,ik wacht al 2 jaar op de Auto-art Porsche 914's).

    Gr. koen

  8. Ad
  9. #2408

    Standaard

    Kopen we nog schaalmodelen?

    Ik zag laatst deze in de mooist denkbare kleur

    {heb wel een W12 Golf gekocht in 1/43}
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  10. #2409

    Standaard

    Stom dat ik daar niet aan gedacht heb; er stond een stand tijdens de 100-jaar activiteiten met verschillende modelauto's. Ik ben niet zo'n modelauto man, maar had er vast hier iemand blij mee gemaakt.

  11. #2410

    Standaard

    Ik ben niet zo bezig met de schaalmodellen maar ik zou wel doodgraag mijn A4'tje in schaalmoddel hebben.
    Enigste probleem is dat ik echt geen deftige kan terugvinden.
    Ik heb de topic gedeeltelijk doorgenomen en enkel site's bezocht dat ik hier terugvindt maar toch vindt ik nergens de A4 terug die ik moet hebben.
    Mijn A4 is bj 2002 sedan. Zwarte omlijsting dus geen chrome.
    En liefst de iets grotere schalen omdat die het meest gedetailleerd zijn.
    Als jullie weten waar ik eens moet zoeken laat het mij dan weten.

  12. #2411
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Deze is er ook in het zwart, Chinees model 1:18 verkocht onder de naam Hengdee. Iets anders is er niet, dus als je zwarte lijsten wilt hebben moet je hobbyen.



    Niet meer in de winkels te vinden, dus je zult moeten zoeken op eBay en marktplaats.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #2412

    Standaard

    Ok thx.
    Spijtig dat deze niet meer beschikbaar is..
    En een bijkomde vraag; ik lees hier ook dat er af en toe nog oudere modellen uitkomen is dit alleen bij echt zeldzame wagens of kan dit model ook nog uitkomen bij na verloop van tijd?

  14. #2413
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je 20 jaar wacht misschien... een gewone A4 is niet echt een auto waar veel mensen voor in de rij staan. Dat zie ik eerder gebeuren bij een RS-model.
    Maar dit model is prima van kwaliteit en zoals ik al meldde nog goed te vinden als je zoekt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #2414

    Standaard

    Als een auto leeft bij de mensen komt er een model uit, bij introductie of als ie interessant is als young/oldtimer.... Doe ie dat niet, is er geen markt voor... net als 1:1 dus.

    Soms moet je genoegen nemen met een model wat er op lijkt qua uitvoering.. Een optielijst is er niet bij de schaalmodel-dealer.
    Wat Tom zegt, dan moet je gaan hobbieen om het te laten lijken.

  16. #2415

    Standaard

    tja, ik wilde dolgraag een audi S2 hebben in 1:43, die was niet beschikbaar.. alleen van schuco en schabak een normale coupe. Als je geluk had met de grill aan de motorkap.

    Maar dan had je nog geen S2 velgen, en bumper natuurlijk.. (en stuur..) Dus ik heb er andere velgen onder gezet, en in de juiste kleur gespoten. er is overigens van NEO op dit moment wel iets wat dicht in de buurt komt van een S2, maar niet in de juiste kleur, en wat mij betreft ook niet met de juiste velgen.

  17. #2416

    Standaard

    Ha. leuk toch!! En daarom heb ik er hier ook het 'schaalmodellen freubeltopicje' voor gemaakt. Helaas heb ik te weinig tijd om al mijn nog staande projecten af te maken en te posten...

    Maak eens kiekjes en plaats ze daar 's van je S2?, ben wel benieuwd.

  18. #2417

    Standaard

    het is met mn telefoon, en een beetje matig.. maar ik heb hier fotootje van mn 2 S2's

    1 is met de correcte motorkap met grill eraan vast, en de andere niet..

    Ik heb 1x mercedes velgen gebruikt, en een keer saab, allebei 5 spaaks.. die een beetje in de buurt kwamen..

    Ohja, dit is mn Audi wall of fame..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #2418

    Standaard

    LOL, dat reservewiel is mooi.

  20. #2419

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    360
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Ik heb ook al enkele jaren een leuk en vrij exclusief schaalmodel in bezit.
    Het is een Audi RS4 Avant B5 2.7 bi-turbo , schaal 1/24 , en vervaardigd uit Tin denk ik ...(weegt 5kg)
    Volgens info die ik heb was dit schaalmodel enkel te krijgen bij audi als je een echte RS4 aankocht ...
    Vind er op het internet eigenlijk geen info over , dit is het verhaal dat ik heb van de vorige eigenaar van het
    schaalmodel ... !
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  21. #2420
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Apart ding! zeker leuk om te hebben. en 5kg voor een 1:24 modelletje is zeker zwaar.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •