Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 175

Onderwerp: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

  1. #121
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Kleur a1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten



    Tuuuuuuuuurlijk. Jij komt uit de randstad?
    Nu woonachtig in de randstad, maar mijn roots liggen op het groninger platteland

  2. #122
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kleur a1

    Hee, als we het nu ook nog gaan hebben over wat het mooiste deel van Nederland is, wordt de topictitel te lang...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #123
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Kleur a1

    Om weer back to topic te komen, net even een foto opgezocht van een Shirazrode A1 met S-line exterieur. Toch wel erg dik als je het mij vraagt

    $(KGrHqEOKi8E03iU,-u!BN(Vq,mKyQ~~_27.JPG

    En om het af te leren nog een met de contrasterende dakbogen!
    $(KGrHqIOKjIE0bGvLG2jBN,OZ0Hie!~~_27.JPG
    $(KGrHqQOKnUE1OOdY9lBBN,OZz5KLQ~~_27.JPG

  4. #124

    Standaard Re: Kleur a1

    Ben ik de enige die het vervelend vindt dat de topicnaam steeds wijzigt?

  5. #125
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Kleur a1

    Maak je geen zorgen, zal hem nu zo houden


  6. #126

    Standaard Re: Kleur a1

    Okidoki.

    On topic: vanmorgen even bij Pon Dealer wezen kijken terwijl de grote winter-/zomerbandentruc werd uitgevoerd. Er stond een Scuba en een Missano voor 19.995, maar met deze setup wel heel erg kaal.

    De kleuren waren best te pruimen.

  7. #127
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Kleur a1

    Ik snap eigenlijk niet dat mensen gaan voor een Attraction. Voor maar 1800 euro extra heb je een auto die er toch meteen al een stuk dikker uitziet!

  8. Ad
  9. #128
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Kleur a1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xander15 Bekijk Berichten
    Om weer back to topic te komen, net even een foto opgezocht van een Shirazrode A1 met S-line exterieur. Toch wel erg dik als je het mij vraagt
    En of!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Moet morgen even langs de dealer in A'foort. Eens kijken of ze daar al de A1 van een kennis van me hebben staan.
    En? Gisteren stonden igg twee in de showroom.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xander15 Bekijk Berichten
    Ik snap eigenlijk niet dat mensen gaan voor een Attraction. Voor maar 1800 euro extra heb je een auto die er toch meteen al een stuk dikker uitziet!
    Voor sommige mensen met een minder budget kan het er om hangen.

    Mijn dealer vertelde dat de A1 - net als de andere Audi's - in feite gewoon voor mensen met hoge(re) inkomen bestemd is [en laten we eerlijk zijn, de meeste op dit forum hebben ook een hele dure A1], alleen nu met die Attraction zullen er enkele mensen zijn die voor 'weinig' een Audi kunnen rijden. Ik vraag meer serieus af voor hoe lang.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  10. #129

    Standaard Re: Kleur a1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    En? Gisteren stonden igg twee in de showroom.
    Nee, er was nog geen enkele S-edition binnen.

    Die blauwe en die rode bedoel je, voor 19.995. Die A7 is fantastisch zeg! Daytona met S-Line exterieur en gepolijste 20" RS4's er onder.

  11. #130
    HarA1d's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Kleur a1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    Voor sommige mensen met een minder budget kan het er om hangen.

    Mijn dealer vertelde dat de A1 - net als de andere Audi's - in feite gewoon voor mensen met hoge(re) inkomen bestemd is [en laten we eerlijk zijn, de meeste op dit forum hebben ook een hele dure A1], alleen nu met die Attraction zullen er enkele mensen zijn die voor 'weinig' een Audi kunnen rijden. Ik vraag meer serieus af voor hoe lang.
    Ik heb een modaal inkomen maar ben met name auto liefhebber. Hoor hier vaak mensen roepen wat er allemaal wel niet "een must" is op de A1.
    Buiten het feit dat veel van deze personen niet eens voor die daadwerkelijke keuze mogen staan, is volgens mij "de must" dat je de auto even afrekent. Daarbij "must" de auto ook brandstof en onderhoud hebben.
    Natuurlijk ziet zo'n auto er aangekleed stukken beter uit, ook ik geniet daarvan, maar sommige mensen zijn al blij dat ze een auto kunnen rijden, laat staan een Audi.

    Back to topic, of misschien een idee de topicnaam aan te passen Xander?? ;>))
    (Goede kleur dat Shirazrood)
    Laatst gewijzigd door HarA1d; 19-03-11 om 07:41.
    A1 1.4 TFSIAmbition Pro Line Business (Phantom Black)

  12. #131
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Kleur a1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Die blauwe en die rode bedoel je, voor 19.995.
    Yep ik zag ze maandag.
    Die A7 is fantastisch zeg! Daytona met S-Line exterieur en gepolijste 20" RS4's er onder.
    Hihihi daar wil ik niet in gezien worden. Geef mij het geld maar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarA1d Bekijk Berichten
    Ik heb een modaal inkomen maar ben met name auto liefhebber.
    Met alle respect... het zij je extra gegund. Groot gelijk, je neemt het geld niet je graf in.
    Hoor hier vaak mensen roepen wat er allemaal wel niet "een must" is op de A1.
    Dat wordt verklaard door wie merendeels in de Audi rijden. De dealer en importeur bedoelden dat voor de meeste mensen no issue is. 'Die ene 5000 euro voor de quattro kan er bij..' en het segment van de A1 kopers zijn precies zo. Meeste privebezitters van Audi hebben net wat meer spaarcentjes.
    Maar voor mensen die minder geld hebben, hebben nu de kans. Bij hen maakt het bij wijze van spreke al niet meer uit wat voor Audi je rijdt maar dát je een Audi rijdt.

    Echter, zoals de importeur expliciet tegen mij zei: er is de laatste 10 jr. een grote doelgroep verschuiving. Van autoliefhebber met veel spaarcentjes is het nu op de leasemarkt gericht en voor redelijk 'weinig' rijd je al in een A5 [dat is werkelijk zo]. Dat was 10 jr. geleden niet. Ikzelf vind dat jammer, zoals ik eerder zei, de exclusiviteit van Audirijden is er haast van af. Meeste zijn dus leasebakken, eveneens de BMW. Daarin is de Mercedes de BMW en Audi gaan overstijgen nmi [hoewel ik voor geen goud een Mercedes wil].
    Buiten het feit dat veel van deze personen niet eens voor die daadwerkelijke keuze mogen staan, is volgens mij "de must" dat je de auto even afrekent.
    Voor privebezitters, zeker. Alleen wordt die spoeling vlg bovenstaande dus steeds dunner.
    Daarbij "must" de auto ook brandstof en onderhoud hebben.
    Vergeten heel veel jonge mensen die nu voor 10.000 euro een TT kopen. De rekening komt later wel.
    Natuurlijk ziet zo'n auto er aangekleed stukken beter uit, ook ik geniet daarvan, maar sommige mensen zijn al blij dat ze een auto kunnen rijden, laat staan een Audi.
    Eens. Stukje relativiteit is altijd goed en zeker op zijn plaats.
    Back to topic, of misschien een idee de topicnaam aan te passen Xander?? ;>))
    Ook een idee!
    Laatst gewijzigd door Devorah; 19-03-11 om 22:21. Reden: toevoegingen en taalverbeteringen
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  13. #132

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Kleur a1

    Wat allemaal een "must" is, dat is natuurlijk ook relatief Klopt dat je vaak met eenzelfde zaken wordt gebombardeerd in het "Showroom" topic, zoals je het een "must" is om te verlagen, grotere wielen te nemen, chipje etc etc. Ik heb daar een dubbel gevoel bij (mijn A5 vind ik prachtig, in mijn ogen perfect... en wil ik op dit moment niet veranderen. De B5 daarentegen wordt voor mij een meerjaren-knutsel project waar ik precies het tegenovergestelde doe!), maar uiteindelijk moet je lekker doen waar jij je goed bij voelt bij JOUW auto. Het gaat er niet om wat anderen denken.

    Wat betreft de verschuiving in doelgroep: helaas klopt dit, waardoor er meer gericht wordt op de leaserijder ipv de privebezitter. Dit zie je ook terug in de houding, in de negatieve zin...
    Erg jammer en een gemiste kans. Audi is met de vele modellen bij uitstek het "ieder wat wils" merk, ze gedragen zich echter niet zo.
    In der Heimat des Audis

  14. #133

    Standaard Re: Kleur a1

    A7 S-line

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    Hihihi daar wil ik niet in gezien worden. Geef mij het geld maar
    Waarom niet, kost geen eens een ton.

    op 48 euro na

  15. #134
    HarA1d's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Devorah; Dat is nog eens een reactie, dank voor je tijd !! :>))

    Terug naar kleur, afgelopen vrijdag kwam mij een blonde vrouw in witte A1 met donkere bogen tegemoet rijden. Voor mij echt de mooiste combinatie.........................
    hoewel een brunette ook niet zal misstaan.
    Laatst gewijzigd door HarA1d; 20-03-11 om 07:51. Reden: brunettes gepaaid
    A1 1.4 TFSIAmbition Pro Line Business (Phantom Black)

  16. #135
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    A7 ...
    Ieeeeeuwwww...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hara1d
    Laatst gewijzigd door HarA1d; Vandaag om 08:51. Reden: brunettes gepaaid
    *rofl* Blijft een 'mannen-forum', maar tnx but no-tnx, verontschuldig je ajb niet
    Laatst gewijzigd door Devorah; 20-03-11 om 11:06. Reden: Smileys vergeten :-D
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  17. #136
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Vandaag drie A1s in het wild, een zwarte en een teakbruine, en deze witte met donkergrijze dakbogen. De zwarte is echt té saai zonder contrasterende bogen, ik zag 'm bijna over het hoofd.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #137

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Die donkergrijze dakbogen staan een stuk chiquer dan de lichtgrijze, imho.
    In der Heimat des Audis

  19. #138
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Vandaag de hele dag een Amalfi witte gezien. Waar? Onder onze derrières.

    Hopelijk kunnen we nog een tijdje voor genieten!
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  20. #139
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Nog een rode kwam op de Groende Strook mij tegemoet. Wellicht van de Importeur?
    Zaterdag zag ik een zwarte tussen Amersfoort en Leusden.

    Eindelijk begin ik ze ook een enkel keer te zien.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  21. #140
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Back to Topic: Het kleuren discussie topic

    Vandaag voor het eerst een zwarte (phantom black) S-line met 18" RS4 velgen zien staan. Zonder dakboog in contrast kleur. Ik moet toch zeggen dat dit ook wel heeeel dik stond!!
    Alleen nog een Blackline pakketje erop en ik zou hem zo mee willen nemen

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •