Hee, als we het nu ook nog gaan hebben over wat het mooiste deel van Nederland is, wordt de topictitel te lang...
Om weer back to topic te komen, net even een foto opgezocht van een Shirazrode A1 met S-line exterieur. Toch wel erg dik als je het mij vraagt
$(KGrHqEOKi8E03iU,-u!BN(Vq,mKyQ~~_27.JPG
En om het af te leren nog een met de contrasterende dakbogen!
$(KGrHqIOKjIE0bGvLG2jBN,OZ0Hie!~~_27.JPG
$(KGrHqQOKnUE1OOdY9lBBN,OZz5KLQ~~_27.JPG
En of!
En? Gisteren stonden igg twee in de showroom.
Voor sommige mensen met een minder budget kan het er om hangen.
Mijn dealer vertelde dat de A1 - net als de andere Audi's - in feite gewoon voor mensen met hoge(re) inkomen bestemd is [en laten we eerlijk zijn, de meeste op dit forum hebben ook een hele dure A1], alleen nu met die Attraction zullen er enkele mensen zijn die voor 'weinig' een Audi kunnen rijden. Ik vraag meer serieus af voor hoe lang.
Ik heb een modaal inkomen maar ben met name auto liefhebber. Hoor hier vaak mensen roepen wat er allemaal wel niet "een must" is op de A1.
Buiten het feit dat veel van deze personen niet eens voor die daadwerkelijke keuze mogen staan, is volgens mij "de must" dat je de auto even afrekent. Daarbij "must" de auto ook brandstof en onderhoud hebben.
Natuurlijk ziet zo'n auto er aangekleed stukken beter uit, ook ik geniet daarvan, maar sommige mensen zijn al blij dat ze een auto kunnen rijden, laat staan een Audi.
Back to topic, of misschien een idee de topicnaam aan te passen Xander?? ;>))
(Goede kleur dat Shirazrood)
Yep ik zag ze maandag.
Hihihi daar wil ik niet in gezien worden. Geef mij het geld maarDie A7 is fantastisch zeg! Daytona met S-Line exterieur en gepolijste 20" RS4's er onder.
Met alle respect... het zij je extra gegund. Groot gelijk, je neemt het geld niet je graf in.
Dat wordt verklaard door wie merendeels in de Audi rijden. De dealer en importeur bedoelden dat voor de meeste mensen no issue is. 'Die ene 5000 euro voor de quattro kan er bij..' en het segment van de A1 kopers zijn precies zo. Meeste privebezitters van Audi hebben net wat meer spaarcentjes.Hoor hier vaak mensen roepen wat er allemaal wel niet "een must" is op de A1.
Maar voor mensen die minder geld hebben, hebben nu de kans. Bij hen maakt het bij wijze van spreke al niet meer uit wat voor Audi je rijdt maar dát je een Audi rijdt.
Echter, zoals de importeur expliciet tegen mij zei: er is de laatste 10 jr. een grote doelgroep verschuiving. Van autoliefhebber met veel spaarcentjes is het nu op de leasemarkt gericht en voor redelijk 'weinig' rijd je al in een A5 [dat is werkelijk zo]. Dat was 10 jr. geleden niet. Ikzelf vind dat jammer, zoals ik eerder zei, de exclusiviteit van Audirijden is er haast van af. Meeste zijn dus leasebakken, eveneens de BMW. Daarin is de Mercedes de BMW en Audi gaan overstijgen nmi [hoewel ik voor geen goud een Mercedes wil].
Voor privebezitters, zeker. Alleen wordt die spoeling vlg bovenstaande dus steeds dunner.Buiten het feit dat veel van deze personen niet eens voor die daadwerkelijke keuze mogen staan, is volgens mij "de must" dat je de auto even afrekent.Vergeten heel veel jonge mensen die nu voor 10.000 euro een TT kopen. De rekening komt later wel.Daarbij "must" de auto ook brandstof en onderhoud hebben.
Eens. Stukje relativiteit is altijd goed en zeker op zijn plaats.Natuurlijk ziet zo'n auto er aangekleed stukken beter uit, ook ik geniet daarvan, maar sommige mensen zijn al blij dat ze een auto kunnen rijden, laat staan een Audi.
Ook een idee!Back to topic, of misschien een idee de topicnaam aan te passen Xander?? ;>))
Laatst gewijzigd door Devorah; 19-03-11 om 22:21. Reden: toevoegingen en taalverbeteringen
Wat allemaal een "must" is, dat is natuurlijk ook relatief Klopt dat je vaak met eenzelfde zaken wordt gebombardeerd in het "Showroom" topic, zoals je het een "must" is om te verlagen, grotere wielen te nemen, chipje etc etc. Ik heb daar een dubbel gevoel bij (mijn A5 vind ik prachtig, in mijn ogen perfect... en wil ik op dit moment niet veranderen. De B5 daarentegen wordt voor mij een meerjaren-knutsel project waar ik precies het tegenovergestelde doe!), maar uiteindelijk moet je lekker doen waar jij je goed bij voelt bij JOUW auto. Het gaat er niet om wat anderen denken.
Wat betreft de verschuiving in doelgroep: helaas klopt dit, waardoor er meer gericht wordt op de leaserijder ipv de privebezitter. Dit zie je ook terug in de houding, in de negatieve zin...
Erg jammer en een gemiste kans. Audi is met de vele modellen bij uitstek het "ieder wat wils" merk, ze gedragen zich echter niet zo.
Devorah; Dat is nog eens een reactie, dank voor je tijd !! :>))
Terug naar kleur, afgelopen vrijdag kwam mij een blonde vrouw in witte A1 met donkere bogen tegemoet rijden. Voor mij echt de mooiste combinatie.........................
hoewel een brunette ook niet zal misstaan.
Laatst gewijzigd door Devorah; 20-03-11 om 11:06. Reden: Smileys vergeten :-D
Vandaag drie A1s in het wild, een zwarte en een teakbruine, en deze witte met donkergrijze dakbogen. De zwarte is echt té saai zonder contrasterende bogen, ik zag 'm bijna over het hoofd.
Vandaag de hele dag een Amalfi witte gezien. Waar? Onder onze derrières.
Hopelijk kunnen we nog een tijdje voor genieten!
Nog een rode kwam op de Groende Strook mij tegemoet. Wellicht van de Importeur?
Zaterdag zag ik een zwarte tussen Amersfoort en Leusden.
Eindelijk begin ik ze ook een enkel keer te zien.
Vandaag voor het eerst een zwarte (phantom black) S-line met 18" RS4 velgen zien staan. Zonder dakboog in contrast kleur. Ik moet toch zeggen dat dit ook wel heeeel dik stond!!
Alleen nog een Blackline pakketje erop en ik zou hem zo mee willen nemen