Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Achteraf toch wel zuinig

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Voor alle duidelijkheid, mijn A1 is twee weken oud en heeft 1000 km op de teller.
    Ik red net 550 km op een enkele tank

  2. #22
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Met meer dan 80% stadsverkeer rij ik ongeveer 450km en tank dan 40liter. Dus kom neer op rond de 1:11. Vind ik best knap voor veel korte ritjes (6km), huidige weersomstandigheden en (te) veel stoplichten. Bij mij staat AC altijd uit, maar "auto" wel aan.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #23
    Aeins's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    44
    Posts
    104
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Bij mij ook 550km op 1 tank, dus ongeveer 1 op 12. Maar ik moet zeggen dat ik meestal flink doorblaas.
    Ik denk dat 1 op 14 ook zeker haalbaar moet zijn met de huidige temperatuur..

  4. #24
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Afgelopen week ongeveer 750 kilometer gereden en kwam uit op een gemiddelde van 1:16,3. Heb me netjes aan de snelheidslimiet gehouden en overal cruise-control en airco aan. Reed wel op winterbanden (185/60/r15) en 3 man in de auto. Vind het een hele nette waarde, ik hoop dat het zelfs beter wordt naar mate ik vaker de snelweg mee op ga.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #25
    peterkr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Ik heb mijn a1 1.4tfsi nu meer als 2 jaar en heb eigenlijk altijd al een gemiddeld verbruik van 1op14/15. Hij is mij dan ook nog nooit tegen gevallen ondanks dat ik voorheen een 2.0l tdi a3 reed.
    Moet wel zeggen dat ik de motor eigenschappen van de 2.0tdi wel mis
    VW golf 7 GTD tornado rood met Oettinger velgen.
    Audi Cabriolet 2.6 V6 met hardtop.


  6. #26
    nelson007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2005
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Ik haal gemiddeld 1:17 met mijn 1.2tfsi waar nu inmiddels 10.000km op de teller staat. Vorige week laten chippen en merk dat ie nu iets minder zuinig rijdt (1:16) maar heb me laten vertellen dat door de software update hij zichzelf weer moet 'leren' zuinig te rijden.

  7. #27
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Achteraf toch wel zuinig

    Hoeveel vermogen heb je nu?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •