Nee ik kom er wel geregeld.. lukt voor jullie op een zaterdag? Of liever in de week?
Dat zeg ik, "bij geknepen motoren zoals de 1.2 TSI". Desalniettemin is het voor mij een verschil van 62%. De A1 is namelijk alleen in de 86pk variant leverbaar.
De maximale fabrieksopgave van de 1.2 TSI 8 klepper ligt op 105pk (ook al leveren ze dan vaak al 115pk aan de krukas), dus dan zou je, uitgaande van de cijfers die de fabrikant opgeeft, op een vermogenswinst van ruim 33% komen en dat is nog steeds veel voor alleen stage 1. Veel PK's voor weinig geld dus. T(F)SI motoren zijn überhaupt ideale motoren waar je voor weinig geld veel betrouwbare vermogenswinst uit kunt halen en als ze geknepen zijn al helemaal!
Maar 40% winst heb ik nog nooit gezien als je het op jouw manier bekijkt. Ik vind 33% überhaupt al veel, vooral qua vermogen per euro!
Ik zelf heb goede ervaring met JD , Rijd zelf een VW T4 102pk Caravelle met nu al +- 160pk . Na zelf zwaardere Turbo, 150pk intercooler er op gezet. inlaatspruitstuk, en uitlaatspruitstuk en een dikkere dounpijp met RVS dikke uitlaat. Binnen kort mijn vernieuwde verstuivers er in, met andere norsels. Dan gaat het naar 200pk. het kan nog meer 220pk. maar wil zelf niet het uiterste gaan.
Audi van de vrouw gaat ook naar JD, Maar nu het prijsverschil met Br performance is wel groot, en de km maak niet uit. wij wonen in de Betuwe 30 km onder Utrecht.
Wat is wijs ? En wat voor dikke luchtpijp hebben jullie het over?? op eBay niets kunnen vinden.
Groet M.C.
ps wij Jannie en Marinus