Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

  1. #1
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    Ik heb momenteel een 32gb kaartje, maar die is vol. Nou kan ik er een 2e bij kopen natuurlijk, maar ik zie dat er tegenwoordig ook 64gb kaartjes zijn en dan zou ik alles gewoon op 1 kaartje kunnen gooien. Die 64gb kaartjes heten alleen geen sdhc meer maar sdxc, maar zien er verder exact hetzelfde uit.

    Iemand reageert hier in dit topic dat zo'n kaartje herformatteren naar fat32 heeft geholpen, maar heeft iemand dit ook al geprobeerd voor de A1?
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

  2. #2

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    In de specificaties van de MMI staat duidelijk dat alleen SDHC-kaarten t/m 32GB worden ondersteund. Je kunt een dure gok wagen, maar je hebt kans dat het niet werkt. Als de AMI hebt kun je net zo goed een USB-stick nemen, daarvan is de grootte onbeperkt. Zelfs een harddisk werkt aan de AMI.
    Laatst gewijzigd door 100CD; 24-12-12 om 14:58.

  3. #3
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    AMI, als in de Audi Music Interface?
    Die zou ik moeten hebben, is standaard op een Proline S, ben alleen nog geen usb aansluiting in de auto tegen gekomen. Zal m'n dashboardkastje nog eens induiken.
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

  4. #4
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    In het dashboardkastje zit op het verticale vlak een aansluiting, daar kun je een music jnterfacekabel in doen die je kan halen hij de dealer en dan bij media bron audi music interface kiezen.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  5. #5
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    Wel een AMI gevonden, maar geen usb aansluiting.
    Moet ik zeker weer een verloopkabeltje voor hebben, zoals deze?
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak


  6. #6

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    Inderdaad.

  7. #7
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    In principe ben je dan met een usb hd..helemaal voorzien.....daar kun je absurd veel muziek op kwijt......en zo duur zijn die dingen ook niet meer en qua grootte valt het ook nog mee .

  8. Ad
  9. #8
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    Dan ga ik dat kabeltje maar bestellen, plus een usb hd of grote usb stick.
    Thnx
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

  10. #9
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Het makkelijkste is een ami naar mini usb en een mini usb harde schijf eraan, werkt hier perfect
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  11. #10
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Zou een 64 Gb sd kaartje werken

    Zo, het heeft even geduurd (druk druk druk), maar de auto is voorzien van de AMI kabel en een harde schijf.
    Als harde schijf heb ik een WD Passport van 500 gb genomen.
    Deze is standaard NTFS, maar ik heb hem middels Guiformat omgezet naar FAT32.

    Speelt als een zonnetje
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •