Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 167

Onderwerp: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

  1. #81
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Bedankt! Volgende week zondag samen met @Ron2006Audi beide auto's doen. We gaan dan ook gelijk de deuren dempen voor een beter geluidskwaliteit en isolatie.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  2. #82

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Morgen inderdaad met @Rainesh de inbouw doen, helaas heb ik geen 8x0959792E en 8x0959793E modules kunnen regelen. Op eBay staat een setje, maar de verkoper reageert niet. Bij de dealer zijn deze niet meer te koop. Daar is nu de H variant van te koop. Ik neem aan dat dit ook gewoon werkt, maar ja... ze zijn wel 100 ex btw.
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  3. #83
    Danieltt2007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Oke... ja dat is idd zonde.

    Succes vandaag jongens!
    Audi A1 1.2 TFSI S-line BR-performance chip - bezit van originele VCDS 14.10.0

  4. #84
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Succes vandaag, ik hoop dat je het werkend krijgt zonder de E modules! En vergeet de foto's niet
    Laatst gewijzigd door Carpediem; 30-11-14 om 11:20.

  5. #85
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    @Rainesh inbouw gelukt ?


  6. #86
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carpediem Bekijk Berichten
    @Rainesh inbouw gelukt ?
    Wat een dag!!! Van 12u tot 19.00u zijn we bezig geweest....om twee auto's te dempen + spiegels plaatsen. Resultaat... @Ron2006Audi heeft elektrisch inklapbare en verwarmbare zijspiegels....twee erg zware deuren (een A8 deur is er niks bij) en 1 deurpaneel met kapotte drukkers. Ik heb twee goed gedempte deuren, een kapot "speaker" roostertje bij mijn hendel EN twee elektrisch inklapbare zijspiegels die het niet doen omdat ik niet te juiste modules heb!!! hahaha maar wel een erg leuke dag gehad.


    Helaas geen foto's gemaakt! We waren echt heel druk bezig om alles op tijd af te krijgen, want man wat was dat soms een gedoe. We zijn het langst met mijn auto bezig geweest...waren we klaar, vcds aangesloten, gecodeerd......niks..noppes..nada! Spiegels verstellen? Nope...knipperlichtje...nope! Wat blijkt, als je 2013 of nieuwer model hebt, dan heb je deurmodules nodig met index H! Alles ervoor, dan heb je E nodig. Dus Ron heeft mijn deurmodules gebruikt en woensdag krijgt hij de H modules binnen (die hij toevallig besteld had!) Dus ik hoef dan alleen de modules te plaatsen en dan ff coderen en dan klaar.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  7. #87

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Nou inderdaad, wat was het een lange dag!

    Die inklapbare spiegels zijn echt gaaf. Ze sluiten zich wanneer ik de auto op slot zet. Weet alleen niet wat de functie is van die draaiknop als ik hem op kantelen zet.

    Enfin, mijn deurpanelen gingen moeizamer, dan moeizaam los. De bevestigingspunten op de panelen zijn niet meer wat het geweest is, dus heb net op internet een tweetal deurpanelen van een 3 deurs model besteld met Bose speakergrillen erin. Dus weer extra LED's

    Meteen ook maar even een binnenspiegel besteld met groot licht assistent en is eveneens automatisch dimmend. Nu we toch aan het retrofitten zijn

    Was gezellig boys!
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  8. Ad
  9. #88
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    @Rainesh @Ron2006Audi goed om te horen dat het gelukt is! Deurpanelen van ebay besteld?

  10. #89

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carpediem Bekijk Berichten
    @Rainesh @Ron2006Audi goed om te horen dat het gelukt is! Deurpanelen van ebay besteld?
    Nee via BM Onderdelen.
    Keep up the retrofitting
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  11. #90
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    @Danieltt2007

    heb jij je grootlichtassistent werkend gekregen?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #91
    Danieltt2007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    jazeker, werkt als een malle

    Is opzich niet heel lastig als je een beetje handig bent en stiekum best wel handig als je weleens in het pikkedonker rijd.
    Audi A1 1.2 TFSI S-line BR-performance chip - bezit van originele VCDS 14.10.0

  13. #92
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.622
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron2006Audi Bekijk Berichten
    Nee via BM Onderdelen.
    Keep up the retrofitting
    Nice! Ben zelf op het moment bezig de buitenspiegels dimbaar te maken op de A6 en inderdaad lekker bezig blijven!

  14. #93

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danieltt2007 Bekijk Berichten
    jazeker, werkt als een malle

    Is opzich niet heel lastig als je een beetje handig bent en stiekum best wel handig als je weleens in het pikkedonker rijd.
    Heb je een Nederlandse How-to ervan?
    TTS (8S) Roadster + S5 Sportback (B9) + S3 Sportback (8Y) + VAG-COM v16.8.0 + OBDEleven Ultimate

  15. #94
    Danieltt2007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Dat helaas niet, wel een duitse die ik gevolgd hebt.

    Die is opzich goed te volgen, en het is prima uit te voeren... mocht je wat tips willen kan ik die uiteraard wel geven, maar die staan hier als goed uitgelegd.

    http://www.motor-talk.de/blogs/micha...-t4779701.html
    Audi A1 1.2 TFSI S-line BR-performance chip - bezit van originele VCDS 14.10.0

  16. #95
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    RAMPDAG! Net echt iets van 3,5u aan de a1 gekloot om 1 stomme spiegel te fixen...eindstand: niet gelukt!!!

    Vandaag bij @Ron2006Audi de deurmodules met index H opgehaald. Thuis de deurpanelen opengemaakt en modules geplaatst.......vervolgens getest. Linker spiegel klapt netjes in, maar de rechterspiegel die klapt dan helemaal naar buiten toe ipv naar binnen! Bij uitklappen dan gaat de linker netjes naar middenstand maar de rechter gaat dan weer helemaal binnen. Hij kan zijn middenstand niet vinden. Vervolgens spiegel eraf gehaald, meegenomen naar binnen en kijken wat er mis mee is.....werd er niet veel wijzer van.


    Toen bleek dus ook dat de rechterdeurmodule niet goed is, want mijn raambediening werkt ook niet goed. Raam gaat omlaag, maar niet meer omhoog. Zou het door de deurmodule kunnen komen dat de spiegel te ver uitklapt? Toen ik de spiegel weer erop wilde zetten en vastmaken is er 1 moertje gevallen en die kan ik ook niet meer terugvinden! Je hoort em ook niet als je je deur open en dicht doet...hoop wel dat ie er ooit uit komt vallen.


    Kortom: perfect werkende linkerspiegel en deurmodule....en een gare rechterspiegel en deurmodule!

    Zucht
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  17. #96
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Heb je getjekt of de beide H modules de juiste nummers hebben ? als ze dezelfde nummers hebben dan heb je 2x de linker ... zal wel niet maar je weet maar nooit !
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  18. #97
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    @Tje

    Had dat al gecheckt, maar die rechtermodule is sowieso niet goed want raam gaat alleen omlaag en niet omhoog. Zou het ook aan die module kunnen liggen dat hij zijn middenstand niet kan vinden?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  19. #98
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Zou het niet weten maar kan het me wel voorstellen omdat die dingen alles in de deur aansturen.
    Weet eigenlijk niet of links en rechts uitwisselbaar zijn want dan zou je de linkse eens aan de rechterkant kunnen proberen.

    Wij overwegen overigens om de A1 te verkopen omdat we door baanwisseling geen 2 auto's meer nodig hebben. Misschien dat ik het spiegelgebeuren weer terugbouw naar origineel maar dat hangt er vanaf waar de wagen naartoe gaat.
    Laatst gewijzigd door Tje; 04-12-14 om 22:01.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  20. #99
    Danieltt2007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Is de Codering wel 100% in orde? en anders lijkt het erop dat het een foutieve module is.
    Audi A1 1.2 TFSI S-line BR-performance chip - bezit van originele VCDS 14.10.0

  21. #100
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Heb een nieuwe module besteld, die krijg ik woensdag of donderdag binnen. Dan kan ik even kijken of het aan die module ligt.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •