Pagina 4 van 23 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 453

Onderwerp: Roest aan dakgoten

  1. #61

    Standaard

    Maandag is de auto 3 dagen weg en gaat men sleutelen en spuiten.. me = happy!

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PvdH
    Iemand een goede ervaring met een dealer in de randstad? Wittebrug in het Forepark kom ik niet meer uit principe :P
    Goh toch fijn om te lezen dat er meerdere mensen nooit meer naar die ballentent gaan. Was er nooit geweest maar hoorde via een andere dealer dat het onderdeel wat ik zocht daar nog op voorraad was als enige hier in de buurt. Ik gebeld, onderdeel werd klaar gelegd, ik daar, nee meneer, dit onderdeel is net gereserveerd. Ja, klopt, heb gebeld, kom m nu halen. Nee nee, hij is gereserveerd voor een klant die van de week voor onderhoud komt... Ik kan u verder niet helpen. Was verder niet bereid om te verklaren hoe dat kon voorkomen.
    Goed, krijg de @#$@#$@%^&

    De Koning in Ommoord en van Beynum (Gouda) zijn een stuk beter qua service. Ben bij beide geweest voor mijn roestverhaal maar bij mij was het helaas niet haalbaar om te verhalen via Pon. Ben niet bij Hoogeboom geweest (Rotterdam) maar daar werd ik wel goed geholpen de vorige keer (en ze hebben leuke Porsches 8) )
    Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen.

  3. #63

    Standaard

    Ik ben daar is heen geweest om een diagnose aan me auto te laten stellen. En voordat er geknutseld zou worden de prijs aan mij opgegeven zou worden.. ga ik later achter kijken.. staat er al een doos nieuwe onderdelen bij en ligt mn auto overhoop... toen kreeg ik de rekening... dat ging ook ongeveer zo: *#($&@)($)@($* (overigens niet compleet betaald)

    Van Beynum zijn vriendelijke mensen, ik ken er zelf 2 die er werken.

    Ik ben nu overigens in Wassenaar terecht gekomen voor de schade aan de A3. Staat ook gewoon op de site van wittebrug. Maar wat een verschil qua behandeling bij Forepark/Zilverstraat den Haag.. Een wat oudere meneer ik had enkel de foto's verstuurd van de roest aangezien ik geen kans zag om langs te komen. Claim werd toegewezen en ik kan a.s. maandag! al langs. Hoe bedoel je service en snelheid. Gisteren overigens nog langsgereden om het een x in het echt te laten zien.

    En Porsches.. zoiets hadden we tot vorige week hier thuis ook (996)

  4. #64

    Standaard

    Auto gisteren weggebracht... ik ben benieuwd!

  5. #65

    Standaard

    En vandaag opgehaald.. mn dak, lijsten langs voorruit.. langs dak.. naar beneden langs achterruiten.. en de achterschermen links+recht overgespoten.. en de deukjes die daar zaten eruit gehaald! voor nop


  6. #66

    Standaard

    Kijk, da's niet verkeerd!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #67

    Standaard

    Inderdaad.. over service gesproken!

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Ik heb er maandag een afspraak voor staan bij m'n dealer ben benieuwd :-D
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  10. #69

    Standaard

    heb dus geconstateerd dat mijn A3 hier ook last van heeft. Maar hij is wel ingevoerd uit duitsland in 2003! Heeft dit nog gevolgen voor de garantie?
    Audi A3 1.8T 192PK/316NM
    Hartog Tuned

  11. #70

    Standaard

    Volgens mij zolang er originele audi lak opzit valt het onder de garantie.
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  12. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Volgens mij zolang er originele audi lak opzit valt het onder de garantie.
    dat zou relax zijn 8)

  13. #72

    Standaard

    Mijn A3 8p was 1 jaar oud toen hij op 2 plekken begon te roesten zie het topic rondt dit
    Audi A4, Bwj 2008, Xenon, GPS, S8 velgen, multi stuur, enz enz ...

  14. #73

    Standaard

    Auto is naar de spuiter geweest :-D dak opnieuw gespoten voor nop 8)
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  15. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Auto is naar de spuiter geweest :-D dak opnieuw gespoten voor nop 8)
    bij welke dealer ben je geweest als ik vragen mag om het probleem aan te kaarten?

  16. #75

    Standaard

    Van Beynum in gouda goed geholpen en snel klaar ! :-D
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  17. #76

    Standaard

    Hallo,

    Ik lees hier dus allemaal over lak garantie etc.

    Ik heb zelf een audi A4 uit 1998. Deze heeft op de rand van de wielkast wat roest plekjes. Valt dit er ook onder?

    groetjes
    Audi A4 1.8Turbo bj98

  18. #77

    Standaard

    het geld alleen als de roest van binnen uit komt. Dus niet als je lak al beschadigd is, en daarna is gaan roesten.

  19. #78
    RayTDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Goedemiddag allemaal,

    Gisteren de Audi eens grondig gewassen, en helaas kom ik tot de conclusie dat beide portieren aan de onderzijde (tegen het kunststof) aan het roesten zijn.... :-X . Mijn A3L is van aug. 1998, dus het zou onder de garantie moeten vallen. Ben benieuwd, heb gelezen dat sommige direct geholpen zijn door de dealers, waar andere op de strepen moesten staan.

    Ga morgen eens bellen met Auto lichtstad in Son (ik woon in Eindhoven).

    Ps: lange leve de zoekfunctie

    Grt
    Raymond
    ...You need people like me to point your f*cking finger at and say that's the bad guy!

  20. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RayTDI
    Goedemiddag allemaal,

    Gisteren de Audi eens grondig gewassen, en helaas kom ik tot de conclusie dat beide portieren aan de onderzijde (tegen het kunststof) aan het roesten zijn.... :-X . Mijn A3L is van aug. 1998, dus het zou onder de garantie moeten vallen. Ben benieuwd, heb gelezen dat sommige direct geholpen zijn door de dealers, waar andere op de strepen moesten staan.

    Ga morgen eens bellen met Auto lichtstad in Son (ik woon in Eindhoven).

    Ps: lange leve de zoekfunctie

    Grt
    Raymond
    Zoals misterT ook al zei : het geld alleen als de roest van binnen uit komt.
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  21. #80
    RayTDI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Duidelijk verhaal,

    Vandaag de afspraak voor volgende week vrijdag gemaakt.

    ...ik ben benieuwd, de experts mogen er naar kijken.
    ...You need people like me to point your f*cking finger at and say that's the bad guy!

Pagina 4 van 23 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •