Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: audi a3 airco werkt niet meer

  1. #1

    Exclamation audi a3 airco werkt niet meer

    Ik heb een blauwe A3 uit 97 met airco, of in iedere geval tot gisterenavond. Toen deed hij het opeens niet meer, de gewone verwarming werkt wel nog alleen de airco zelf niet. Als ik hem aanduw zie je heel eventjes het icoontje in het schermpje en daarna springt het meteen weer weg. Nu zat ik zelf te denken dat misschien een zekering stuk is, iemand ervaring hiermee ??
    1.8 T with 200+ HP

  2. #2

    Wink airco

    Als de buitentemperatuur onder 5 graden komt doet de mijne dat ook lijkt zo te horen...

  3. #3

    Standaard

    hmmm, gisterenavond was het inderdaad koud, even kijken hoe koud het nu is
    1.8 T with 200+ HP

  4. #4

    Standaard

    het is inderdaad nog een graden of 1/2 hier, even afwachten dan tot het warmer wordt
    1.8 T with 200+ HP

  5. #5
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Zodra dat ijssymbool bij de buitentemp te zien is, doet de airco het niet meer. Hoort zo.
    RS6 C5
    A3 TDIe


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Ninswendo, heb exact hetzelfde probleem met mijn airco - (A3 1998). Inderdaad steeds als het koud is. De beslagen ruiten die dan vaak het gevolg zijn zijn vrij irritant.. vraag me dan ook af of dit echt zo hoort te zijn?

  7. #7
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bramovic Bekijk Berichten
    Ninswendo, heb exact hetzelfde probleem met mijn airco - (A3 1998). Inderdaad steeds als het koud is. De beslagen ruiten die dan vaak het gevolg zijn zijn vrij irritant.. vraag me dan ook af of dit echt zo hoort te zijn?
    Is een ingebouwde beveiliging tegen bevriezen van het airco circuit..............anders gaat ie echt stuk, dus dat hoort zo.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Ok, bedankt Rolf! Goed om te weten inderdaad en ook goed te weten dat ik me daar dus geen zorgen over hoef te maken!

  10. #9

    Standaard

    ook bedankt ! Dan weet ik nu voldoende, maar sommige auto's kunnen wel gewoon de airco gebruiken ook als het vriest
    1.8 T with 200+ HP

  11. #10

    Standaard re: audi a3 airco werkt niet meer

    Ok, weet iemand of dit bij de 8p versie nog steeds zo is? Ik heb een SB uit 2009, en vanochtend ontdekte ik opeens dat de airco niet aan stond, en toen ik deze aan wilde zetten, ging die meteen weer uit. Mijn auto gaf overigens aan dat het -9 graden was, dus zou best kunnen natuurlijk dat het een beveliging ofzo is.

    Voordat ik in het boekje ga ploeteren, dacht ik, ik zoek maar eens op het forum.
    Enjoy every second of your life because before you know it, it's over !!!

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.065
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: audi a3 airco werkt niet meer

    en in het boekje staat dat hoor. Althans in dat van de A6...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •