Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Plastik afdekplaat naast achterbank 5-d

  1. #1
    100_CoupeS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Plastik afdekplaat naast achterbank 5-d

    Hallo,

    Ik heb sinds kort een Audi A3 uit 2002. Helaas zit er een scheur in de plastik afdekplaat (van de wielkast) naast de achterbank (linkerkant). Weet iemands waar ik deze tweedehands kan kopen. Ik zoek er één in de kleur zwart.
    Ik heb wel Audi demontagebedrijven gevonden, maar weet eigenlijk niet goed waar ik om moet vragen.

    Ook ben ik dankbaar voor tips over hoe deze verwijderd moet worden (monteren gaan in de omgekeerde volgorde dus dat lukt wel).

    Bedankt voor jullie hulp.

    Groeten,
    Martijn

  2. #2

    Standaard

    Kan je misschien aangeven wat je precies bedoelt, verder is bij de dealer alles verkrijgbaar he.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  3. #3

    Standaard

    http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-REUE4IC7.jpg

    bedoel je dit (nr17)? Gewoon bij de dealer bestellen. De prijzen in mijn ETKA-variant zijn niet meer aktueel maar rond de € 33 ex btw...
    Laatst gewijzigd door Marcel_VAG; 26-10-09 om 12:56.

  4. #4
    100_CoupeS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties.
    Volgens mij is het inderdaad nummer 17 van het plaatje.
    Ik heb geen flauw idee hoe deze gescheurd kan zijn. Ik kan me alleen voorstellen dat dit door een aanrijding is gebeurd maar bewijs van een aanrijding kan ik niet vinden en er staat ook niets van vermeld in de systemen.

    Ik moet morgen toch langs de garage want sinds gisteren doet mijn knipperlicht raar. Doet het niet of blijft branden ipv knipperen.
    Contactspray heeft niet geholpen.

    Als die afdeklijst vroeger echt 33 euro heeft gekost, dan valt mij dat ontzettend mee. Zij A3 prijzen zoveel lager als A4 prijzen?
    Voor Audi maarstaven is die lijst naar mijn mening erg goedkoop. Daar ga ik geen 2e handsje voor zoeken.

    Bedankt voor jullie hulp. Ik laat nog weten of alles gelukt is.

    Ik ben overigens zeer tevreden over mijn A3. Mij vader heeft een A5 3,2 quattro maar mijn A3 1,9TDI met 96kw uit 2002 vind ik geen veel mindere auto (natuurlijk zou ik wel willen ruilen).

    Groeten,
    Martijn

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •