Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Climate control A3 1997 1.8T Airco probleem?

  1. #1

    Standaard Climate control A3 1997 1.8T Airco probleem?

    Hoi ik zit dus ergens mee..

    Ik heb dus een audi a3 1.8T met een climate control waar ik airco mee kan bedienden.

    Normaal gesproken als ik op het airco knopje druk, gaat er een lampje branden van airco.
    maar als het auto uit staat en ik druk erop, dan gaat die aan en weer uit(A)
    ma nu is mijn probleem afgelopen dagen dat als de motor aan staat en ik druk erop gaat die aan en weer uit.
    volgens mij staat dat wel beschreven in de handleiding maar mijn audi kom uit Duitsland en dus met Duitse manuals ..

    Of is dit normaal dat die niet aangaat i.v.m. afgelopen dagen met het weer...?

  2. #2
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x3xmx Bekijk Berichten
    Hoi ik zit dus ergens mee..

    Ik heb dus een audi a3 1.8T met een climate control waar ik airco mee kan bedienden.

    Normaal gesproken als ik op het airco knopje druk, gaat er een lampje branden van airco.
    maar als het auto uit staat en ik druk erop, dan gaat die aan en weer uit(A)
    ma nu is mijn probleem afgelopen dagen dat als de motor aan staat en ik druk erop gaat die aan en weer uit.
    volgens mij staat dat wel beschreven in de handleiding maar mijn audi kom uit Duitsland en dus met Duitse manuals ..

    Of is dit normaal dat die niet aangaat i.v.m. afgelopen dagen met het weer...?
    Is geen aircoprobleem, maar dit betekent dat je Climate Control hebt ipv. airco!!!
    Totale schok,,,,, had hetzelfde op mijn vorige A3. Met temperaturen tot 5 graden doet de CC het wel, daaronder gaat ie niet aan en
    werkt de CC niet. Heel vervelend als je juist in de koude je ramen wilt ontwasemen....!!!
    Het is beveiligd en je kunt er niets aan doen, gewoon je ramen met goed afnemen met zo'n anti-fog doek en je blower aan houden met soms je raam op een kiertje.

    Succes
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MenW Bekijk Berichten
    Is geen aircoprobleem, maar dit betekent dat je Climate Control hebt ipv. airco!!!
    Totale schok,,,,, had hetzelfde op mijn vorige A3. Met temperaturen tot 5 graden doet de CC het wel, daaronder gaat ie niet aan en
    werkt de CC niet. Heel vervelend als je juist in de koude je ramen wilt ontwasemen....!!!
    Het is beveiligd en je kunt er niets aan doen, gewoon je ramen met goed afnemen met zo'n anti-fog doek en je blower aan houden met soms je raam op een kiertje.

    Succes
    ik volg het even niet meer ik heb climate control ipv airco? dus aircoloos auto? en hoekan het zijn dat in de zomer ijskoud was?

  4. #4
    Michel S-3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Je hebt een airco aan boord. alleen heb je verschillende soorten nl, handbediende airco (gewoon met een knop a/c aanzetten en met de draaiknop ong de temperatuur instellen en that´s it) en je hebt een climate control (alles gaat automatisch en je stelt de temperatuur in en computer gaat er voor zorgen dat dit `klimaat`zo blijft dus gaat de zon feller schijnen dat merkt de computer dit d.m.v. zonkrachtsensor op dashboard (dat zwarte rond in het midden) en reageerd de airco hierop) Het feit is dat als de temperatuur onder de 4 graden komt dat schakeld de computer de airco pomp uit ivm evt. bevriezing van het systeem (gewoon beveiliging). Het houd wel in dat de airco dan niet werkt.

    Hopelijk hebt he zo voldoende informatie, er is dus niets kapot aan jouw auto...

    suc6

  5. #5

    Standaard

    Haha, wat is dat voor onzin? Kan toch niet? Heb je airo kan je het niet gebruiken haha.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)


  6. #6
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL Bekijk Berichten
    Haha, wat is dat voor onzin? Kan toch niet? Heb je airo kan je het niet gebruiken haha.
    Toch is het zo?! ;-)
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL Bekijk Berichten
    Haha, wat is dat voor onzin? Kan toch niet? Heb je airo kan je het niet gebruiken haha.

    Als die beveiliging er niet opzat en het systeem bevroor zou het een duur grapje worden
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Bedankt voor de informatie. audi heeft slim over nagedacht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •