Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Zwaar geluid uit auto

  1. #1

    Standaard Zwaar geluid uit auto

    Hallo,

    Ik heb een audi a3 uit 1997. Het is een 20 klepper 1.8. Ik heb een vraagje, er komt een zeer zwaar geluid uit de auto (uitlaat). Ik dacht dat dit kwam doordat de uitlaat lek was maar ook nu er een nieuwe uitlaat op zit blijft dit zware geluid in de auto zitten. Het lijkt uit de einddemper te komen maar volgens sommigen komt het onder de motorkap weg . Heeft iemand enig idee wat dit zal kunnen zijn? Bedankt!

  2. #2

    Standaard Re: Zwaar geluid uit auto

    uitlaat even dichthouden aan de achterkant, kun je zo horen of er ergens een lek zit

    uitlaatspruitstuk misschien als het onder de kap vandaan komt? nergens een pakking?
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  3. #3

    Standaard Re: Zwaar geluid uit auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMBR Bekijk Berichten
    uitlaat even dichthouden aan de achterkant, kun je zo horen of er ergens een lek zit

    uitlaatspruitstuk misschien als het onder de kap vandaan komt? nergens een pakking?
    Bedankt voor je reactie. De auto heeft net een nieuwe apk en de uitlaat is helemaal nagekeken hij schijnt nergens meer lek te zijn. Bij de garage hebben ze de middendemper vervangen en wat tussenstukjes en ik had zelf een week geleden al een nieuwe einddemper aangeschaft en gemonteerd. Het komt dus waarschijnlijk niet uit een lek.. Wellicht het spruitstuk dan.. Iemand nog een idee wat het anders kan zijn? Ik zal er weer even mee langs de garage gaan. Bedankt

  4. #4

    Standaard Re: Zwaar geluid uit auto

    Als de auto net een apk heeft gehad, zal de uitlaat (dus ook het spruitstuk) dicht zijn dit is namelijk verplicht om goed gekeurd te worden

    (vrij prijzig he de einddemper zag 't van de week toevallig)
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  5. #5

    Standaard Re: Zwaar geluid uit auto

    Ja idd prijzig! Maar verder geen mogelijkheden wat het zal kunnen zijn?


  6. #6

    Standaard Re: Zwaar geluid uit auto

    nee sorry, lastig te zeggen zo

    zou even langs de garage rijden
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •