Bekijk Poll Resultaten: verlagingsveren of schroefset?

Stemmers
21. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Verlagingsveren

    9 42,86%
  • Schroefset

    12 57,14%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: verlagingsveren of schroefsets?

  1. #41
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: verlagingsveren of schroefsets?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeekee Bekijk Berichten
    Hallo

    Ik wil ook graag een schroefset onder mijn Audi A3 1.8T en zit te denken om de FK Highsport te gaan bestellen.
    Maare hoelaag kan ik maximaal met deze set gaan? wil hem zo verlagen dat hij met de bandjes netjes in de wielkastjes ligt.

    Oke ik hoor graag van jullie.

    Gr Jeekee
    Dat staat in de beschrijving van het product. Bij mij kan de FK zodanig laag geschroefd qua schroefdraad op de demper dat de auto plat op straat ligt (of de veren dan nog onder spanning staan weet ik niet, nooit geprobeerd). Bij mijn auto kan ik de draad makkelijk 5cm op en neer schroeven vanaf waar-ie nu staat, en dat is 40mm verlaagd (ruim).

    Zie mijn bericht eerder in dit topic:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Hij is nu (tijdelijk) zo'n 2,5cm rondom omhoog geschroefd, zodat de verlaging nu zo'n 40mm is op alle wielen. Dit heeft zodanig veel geholpen dat we met 3 man, bagage en volle tank diesel makkelijk over drempels konden (40km/u bij 50km/u drempels, 20 bij 30km/u drempels, etc.), en zonder dat ik bang hoef te zijn voor te hard inveren gewoon 190+ gereden in Duitsland, met alle glooiingen erbij. Daarbij is het onderstel ook nog eens extra stevig vergeleken met een stock onderstel, waardoor de controle en zekerheid (vooral bij hogere snelheden) ondanks de (vele) extra kilogrammen een uitermate veilig gevoel gaf. Vriendin reed er voor het eerst in, en op de eerste rit met één handje aan het stuur ~150km/u.

    Foto van hoe laag-ie stond op de winterbanden:


    Foto van hoe laag-ie stond op de 19" zomerrubbers:



    Foto van hoe laag-ie nu staat ("vakantiemodus"):

  2. #42
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: verlagingsveren of schroefsets?

    Ap is ook heel goed.
    Dit is een copie van KW.(dochterbedrijf)
    http://www.tdiclub.nl/printview.php?t=53831&start=0

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •