Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Climate control reageert niet

  1. #1

    Standaard Climate control reageert niet

    Sinds afgelopen vrijdag reageert mijn climate control nergens meer op (A3, TDI, 2001). Hij doet het nog wel gewoon, de display doet het en de automatische stand die is ingeschakeld werkt ook normaal (dus zacht blazen in het begin en harder blazen als de motor is opgewarmt). Hij staat zit nu vast op 24,5 graden wat met dit weer wel aangenaam is maar binnenkort wellicht te warm.
    Ik kan de temperatuur niet verhogen of verlagen, climate controle niet uitschakelen, blower niet harder of zachter, helemaal niets. Dit is van de ene op de andere dag ontstaan.

    Heeft iemand een idee hoe dit valt te fixen? In een ander topic gaf iemand het advies om te kijken of de ruitenwissers het nog wel deden (zal wel met een zekering te maken hebben?) dit is bij mij wel het geval, de ruitenwissers doen het nog gewoon.

  2. #2

    Standaard Re: Climate control reageert niet

    Ter info: het lijkt er op dat een haperend "econ" knopje de boel blokkeerde. Deze ging niet helemaal soepel, nadat ik het knopje wat los had geklust reageerden de andere knopjes ook weer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •