Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Standaard sub vervangen door Bose sub?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    30
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Standaard sub vervangen door Bose sub?

    Zal er nog een groot verschil wezen als ik een Bose Sub plaats in me auto? Hij is al wel met een Sub uitgevoerd origineel.

    Maar niet die van Bose. Of werkt dit alleen samen met de hele Bose installatie?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    125
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Standaard sub vervangen door Bose sub?

    Vraag is waarom wil je de sub vervangen. Naar mijn beleving heeft deze genoeg kracht om de auto goed te laten trillen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Standaard sub vervangen door Bose sub?

    Dit is niet een kwestie van stekkertje los en andere sub er in.
    De kracht van de bose set komt volgens mijn uit het feit dat de voorspeakers ook actieve gestuurd zijn, correct me if i'm wrong.
    De standaard sub van Audi heeft genoeg power. De standaard radio zit vaak de bottleneck in.
    Ik heb in mijn A3 een navi van pioneer (wat minder diefstal gevoelig dan RNS) welke met de standaard Audi sub en actieve achterspeakers een enorm vol en goed geluid geeft!

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Standaard sub vervangen door Bose sub?

    Beetje late reactie, maar misschien kun je er nog wat mee.
    Ik heb mijn standaar sub vervangen voor de bose uitvoering. Het geeft zeker een verbetering in de geluidskwaliteit. met de subwoofer heb ik ook de voordeur (3deurs) speakers vervangen voor bose.

    Voor de deur hoef je geen aanpassingen te doen, de subwoofer wel. De bose wordt namelijk aangesloten op een andere versterker. Om het passend te houden moet je de BOSe subwoofer uitmaken het printplaatje uit je originele speaker kast over zetten. Op zicht niet heel veel moeite. Daarna zeker een veel betere muziek beleving!

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Standaard sub vervangen door Bose sub?

    Ik heb anders nog wel een originele sub liggen, zonder speaker er in. Kan je dan evt zelf mee stoeien zonder dat je je eigen hoeft te "slopen".


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •