Resultaten 1 tot 3 van de 3

Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2019
      Leeftijd
      65
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

Standaard Kentekenverlichting ingebrand

De linker kentekenverlichting van mijn audi a3 8p bj 2009 diesel is ingebrand ( voetje ingebrand ), waardoor deze niet meer brand, rechter brand nog wel.
      Waar kan ik deze eventueel kopen, moet volledig vervangen worden volgens garage.
      Of heeft iemand een tip om deze te herstellen

quattroA3's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2009
      Kudos
      36
      Auto
      Audi A3 SB
      Land
      Land

Standaard re: Kentekenverlichting ingebrand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charly Bekijk Berichten
      De linker kentekenverlichting van mijn audi a3 8p bj 2009 diesel is ingebrand ( voetje ingebrand ), waardoor deze niet meer brand, rechter brand nog wel.
      Waar kan ik deze eventueel kopen, moet volledig vervangen worden volgens garage.
      Of heeft iemand een tip om deze te herstellen
      Ja herkenbaar probleem. Kan de warmte niet goed kwijt en dan smelten de kunststof stroken waarin de contacten liggen. Door het smelten gaat de boel vervormen met als gevolg dat de lampjes geen contact meer maken.
      A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achterlichten
      VCDS/VAGcom aanpassingen regio ZWOLLE / RAALTE / DEVENTER (email: vagcom.audi#gmail.com)

Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2018
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 SB
      Land
      Land

Standaard Re: Kentekenverlichting ingebrand

Ik heb de hele units vervangen door de led varianten. Deze kwamen by dynamiccarparts weg iirc

Forum Rechten