Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Concert radio (nieuwe a3) in 2006 versie?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard Concert radio (nieuwe a3) in 2006 versie?

    Beste,

    ik had een vraag hoe ik een nieuwe radio van de A3 in me auto van 2006 (A3) kan krijgen?

    Ik wil graag een concertradio met mp3 functie.

    Iemand tips?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    158
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Je bedoelt de dubbeldin versie in een A3 met enkeldin!?

    Volgens mij heb je dan in ieder geval een dubbeldin frame nodig, drie nieuwe knopjes (ESP e.d.), een kaartenbakje en om het af te maken een afdekkapje voor boven de asbak.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    ik bedoelde meer een nieuwere audi A3 uit 2006
    wat jij nu omschrijft is een oude A3

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    158
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Hoezo oude A3?, ik heb het over de 2003-2008 modellen.
    Wat heb je nu dan? Een enkel of dubbeldin radio?

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Ik heb nu een enkel din.

    maar zoals jij het omschreef zit me sigaretten bak je in de console onder de airco...
    dit is bij mij niet deze zit voor me schakelpook
    zie bijlage
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    158
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Misschien zei ik t verkeerd, doordat de climat control unit (welke trouwens aangepast of vervangen moet worden) naar beneden zakt bij een dubbeldin frame, heb je niet veel meer aan het vakje waar nu die brief ligt op de foto. Hiervoor heb je een afdekkapje welke tussen de asbak en de onderkant van de climat control unit komt. Of je kan de asbak verwijderen en een andere opbergtray halen.

    Ik heb een pdf bestand over het installeren van een RNSE, maar dat komt aardig overeen.
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    das een best duidelijke beschrijving inderdaad gps antenne heb ik er al op gsm antenne is zelfde zo te zien

    telefoon voorbereiding zat er al in en bleutooth ook al bij mij

    wel een hele operatie zo te zien

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Iemand een idee waar ik een juiste handleiding kan vinden hoe ik een concert III met mp3 erin krijg in me A3 sportback uit 2006 (dus niet de RNE versie)

  10. #9
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    volgens mij praten jullie een beetje bij elkaar langs....

    Mennog heeft het volgens mij over een gewone enkel DIN radio zoals die op bovenstaande foto.

    Want de concert radio's gebruik in de A3 8P van 2005 tm 2008 hebben GEEN mp3 functie. terwijl de concert radio's gebruikt vanaf 2008/2009 a3's WEL mp3 cd's kunnen afspelen, en dan heb ik het dus over de ENKEL din concert radio's vanaf 2008. Om een of andere vage reden hebben ze bij Audi belsoten om nu PAS mp3 CD ondersteuning in te voeren...

    maar volgens mij is de ene enkel DIN concert radio zo uit te wisselen voor de andere enkel DIN radio?
    Laatst gewijzigd door Chaos; 10-06-09 om 15:59.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    volgens mij praten jullie een beetje bij elkaar langs....

    Mennog heeft het volgens mij over een gewone enkel DIN radio zoals die op bovenstaande foto.

    Want de concert radio's gebruik in de A3 8P van 2005 tm 2008 hebben GEEN mp3 functie. terwijl de concert radio's gebruikt vanaf 2008/2009 a3's WEL mp3 cd's kunnen afspelen, en dan heb ik het dus over de ENKEL din concert radio's vanaf 2008. Om een of andere vage reden hebben ze bij Audi belsoten om nu PAS mp3 CD ondersteuning in te voeren...

    maar volgens mij is de ene enkel DIN concert radio zo uit te wisselen voor de andere enkel DIN radio?
    Ik zou ook graag het model van 2008 erin willen hebben dit is mogelijk.
    Alleen heb je dan een aantal onderdelen nodig zoals ene dubbeldin frame en een andere voorkant van je airco unit.

  12. #11
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ok dus je wilt wel overstappen naar dubbeldin?

    dat heeft niets te maken met oud of nieuw model, enkeldin en dubbeldin radio's waren in alle A3's vanaf 2005 leverbaar...

    Ik bedoel dat de enkeldinn radio vanaf 2008 gewoon mp3 op cd ondersteunt dan hoef je ook niet je hele middenconsole om te bouwen naar dubbeldin.

    Dus dan heb je gewoon deze radio met mp3 functie:
    Laatst gewijzigd door Chaos; 10-06-09 om 18:35.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    ok dus je wilt wel overstappen naar dubbeldin?

    dat heeft niets te maken met oud of nieuw model, enkeldin en dubbeldin radio's waren in alle A3's vanaf 2005 leverbaar...

    Ik bedoel dat de enkeldinn radio vanaf 2008 gewoon mp3 op cd ondersteunt dan hoef je ook niet je hele middenconsole om te bouwen naar dubbeldin.

    Dus dan heb je gewoon deze radio met mp3 functie:
    oke dan ben ik benieuwd welk type dat is want ik heb die op de foto staat maar die ondersteund het niet.
    Ik heb de Concert II
    Laatst gewijzigd door Mennog; 10-06-09 om 18:40.

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Net bij de dealer geweest om wat dingen na tevragen en die zeiden dat er geen concert bestaat met mp3 enkel din dan niet.
    het enige wat hij wel heeft is een aux ingang dat hebben de oude concerts enkel din niet.
    Laatst gewijzigd door Mennog; 11-06-09 om 09:51.

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mennog Bekijk Berichten
    Net bij de dealer geweest om wat dingen na tevragen en die zeiden dat er geen concert bestaat met mp3 enkel din dan niet.
    het enige wat hij wel heeft is een aux ingang dat hebben de oude concerts enkel din niet.

    Klopt, was na dit te gelezen hebben ff rond gaan vragen bij de dealers en ze zeggen dat het niet zo is:-S

    Heb je nu wel een enkel din met mp3 functie????

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Nee heb gewoon de concert radio er nog in zitten.
    aangezien ik graag me stuur functies wil blijven gebruiken en dit niet kan met een enkel din radio die niet van audi is
    en om me middenconsole compleet te verbouwen eigenlijk ook weinig zin in kost ook veel geld

    heb nu een kastje op me cd wisselaar ingang van navinc werkt perfect 16 GB usb stick erin met muziek en gaan.

  17. #16
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Vaag verhaal weer... in de prijslijsten vanaf 2008 wordt wel aangegeven dat de enkel din concert's MP3 weergave hebben :P zie ook deze post....

    Nadeel van zo'n extern ding op de cd wisselar aansluiting is dat je geen map en id3-tag weergave hebt.
    Laatst gewijzigd door Chaos; 12-06-09 om 20:17.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    Vaag verhaal weer... in de prijslijsten vanaf 2008 wordt wel aangegeven dat de enkel din concert's MP3 weergave hebben :P zie ook deze post....

    Nadeel van zo'n extern ding op de cd wisselar aansluiting is dat je geen map en id3-tag weergave hebt.
    Had het nogmaals nagevraagd en een enkel din met mp3 functie hebben ze niet van de concert radio.

    dit nagevraagd bij 4 verschillende dealers en bij pon zelf.
    Laatst gewijzigd door Mennog; 15-06-09 om 08:06.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •