Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: regelmatig koelvloeistof bijvullen

  1. #1

    Standaard regelmatig koelvloeistof bijvullen

    ik heb een audi A3 2.0 fsi van 2004 benzine,nu moet ik best wel veel koelvloeistof bij vullen minstens 1 keer in de 2 weken en soms 1 keer in de maand,maar je kan niet zien dat hij lekt je kan het ook niet aan de olie zien en hij rookt ook niet wie kent dit euvel.

  2. #2

    Standaard

    Als ik jou was ging ik zo snel mogelijk de wagen laten afpersen bij een bedrijf/dealer.
    Zovaak bijvullen is niet normaal, kan duiden op een lekke kop.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  3. #3

    Standaard

    dan moet je het toch aan de olie zien,en hij moet roken en dat doet hij niet

  4. #4
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    mjah als hij koelvloeistof verbrand zouje idd witte rook verwachten.

    Ik heb het met mijn SB tdi ook gehad toen ik hem net kocht... terug gebracht en er is onder garantie ergens een rubberen afdichting vervangen.... geen idee wat want het interesseerde me niet zo omdat het garantie was, maar sindsdien niets meer hoeven bijvullen.
    Laatst gewijzigd door Chaos; 04-06-09 om 08:06.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  5. #5

    Standaard

    Zou hem ook laten afpersen,als de gelekte vloiestof b.v. op je spruitstuk of uitlaat lekt vind je een lek niet zo snel terug.
    Life is like a box off chocolates,you never know what your gonna get.


  6. #6

    Standaard

    Radiator ? had hetzelfde probleem bij mijn fiat bravo, bleek lekkage bij de radiator te zijn.

  7. #7

    Standaard

    afgelopen feb heb ik een nieuwe radiator laten plaatsen bij mijn sportback, deze was zo lek als een mandje!
    Golf V heeft dit probleem ook vaak bij een 2.0fsi!!
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Bij mijn vorige A3 1.9 TDI bleek het de EGR-koeler te zijn die voor koelvloeistofverlies zorgde. Een lekkende EGR-koeler zou uiterlijk niet of zeer moeilijk op te merken zijn.
    Audi A3 Cabrio Ambition 1.9 TDI

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •