Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Dubbel din behuizing

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Unhappy Dubbel din behuizing

    Nu heb ik een onderdeel besteld en ontvangen voor de dubbel din inbouw in mijn a3 8p. Ik heb de 8P0858005 A. Nu zie ik her en der dat er ook B, C en D hiervan zijn. Wat is het verschil? De audidealer kon mij ook niets vertellen en het internet ook niet. Al trof ik wel een russische site aan, spreek het alleen niet.

  2. #2

    Standaard Re: Dubbel din behuizing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1903 Bekijk Berichten
    Nu heb ik een onderdeel besteld en ontvangen voor de dubbel din inbouw in mijn a3 8p. Ik heb de 8P0858005 A. Nu zie ik her en der dat er ook B, C en D hiervan zijn. Wat is het verschil? De audidealer kon mij ook niets vertellen en het internet ook niet. Al trof ik wel een russische site aan, spreek het alleen niet.
    Wat betreft het onderdeel weet ik het niet, maar voor die russische site is Google translator misschien handig. Die vertaalt de pagina voor je.
    Audi A3 2.0 TFSI Ambition (8P)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dubbel din behuizing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRock72 Bekijk Berichten
    Wat betreft het onderdeel weet ik het niet, maar voor die russische site is Google translator misschien handig. Die vertaalt de pagina voor je.
    Ja klopt, reeds toegepast. Maar daar wordt het ook gevraagd en helaas niet verteld. Had ik erbij moeten zetten, excuses.

  4. #4

    Standaard Re: Dubbel din behuizing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1903 Bekijk Berichten
    Ja klopt, reeds toegepast. Maar daar wordt het ook gevraagd en helaas niet verteld. Had ik erbij moeten zetten, excuses.
    Excuses niet nodig, was het voorstellen waard, maar je bent dus een gelouterde internetter .... :-)

    Greets
    Audi A3 2.0 TFSI Ambition (8P)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •