Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 380

Onderwerp: Levertijden anno 2011

  1. #281
    mplatvoet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Felix909 Bekijk Berichten
    Vandaag bij de dealer (Martin Schilder in Haarlem) langs gegaan. Heb hier een SB 1.2 PLS Sound in bestelling staan sinds begin april.
    Hij gaf aan dat met name de 1.2 TFSI vertraging geeft. Als hij die nu zou bestellen is de levertijd 6 weken langer dan iedere andere motorisering.

    En daarnaast heb ik een Scuba Blauwe besteld, dus gezien het lijstje hierboven wordt het nog spannend of het dit jaar wordt nu stond voorlopig de planning op week 46, maar dat is waarschijnlijk te laat om nog dit jaar uit te leveren......hopen dat het meevalt...
    Ik heb inderdaad ook een1.2TFSI besteld... de kleur kan het probleem niet zijn volgens het lijstje van @masters... ik heb een Amethist grijze besteld. Zie ik trouwens niet erg veel rijden. Dus lekker uniek (als ik hem ooit krijg ten minste).
    Laatst gewijzigd door mplatvoet; 18-09-11 om 09:44.

  2. #282

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Eindelijk afgelopen vrijdag mijn auto ontvangen.

    Besteld: wk 12
    Productie: wk 35
    Afgeleverd: wk 37
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Van "Freude am Fahren naar "Vorsprung durch Technik"

  3. #283

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Productie datum gekregen. Week 42. Hopelijk nog dit jaar rijden.

  4. #284

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Komen de A3 eigenlijk van Duitsland?

  5. #285
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masters Bekijk Berichten
    Volgende week woensdag kan ik em halen!!!!!
    veel plezier morgen!!!
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021


  6. #286
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjmdelange Bekijk Berichten
    veel plezier morgen!!!
    dank je, om 10 uur is het zover. Vandaag ook meteen ingeplanned dat ik veel moet rijden voor het werk....dus de 1e 250km ga ik vandaag wel maken denk ik zo. Morgen kom ik wel ff bij jullie langs om het inrijden nog wat te versnellen
    Audi A3 1.2 TFSI Pro line S

  7. #287
    geertdenemarken's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    47
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    De Audi A3 SB 1.4 Proline S is besteld op 14 juni (wk 24), net vernomen dat de productieweek definitief week 41 is. als alles dan meezit rijd ik nog met de A3 voor 15 november (de deadline voor auto's bij Leaseplan. (kleur Scuba blauw overigens).
    Nu duimen dat ook aecht alles goed gaat.

  8. Ad
  9. #288
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    meer foto's van mijn aanwinst in mijn showroom of hier http://www.audiforum.nl/forum/8p-200...ml#post1182393
    Audi A3 1.2 TFSI Pro line S

  10. #289

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geertdenemarken Bekijk Berichten
    De Audi A3 SB 1.4 Proline S is besteld op 14 juni (wk 24), net vernomen dat de productieweek definitief week 41 is. als alles dan meezit rijd ik nog met de A3 voor 15 november (de deadline voor auto's bij Leaseplan. (kleur Scuba blauw overigens).
    Nu duimen dat ook aecht alles goed gaat.
    Ik heb dezelfde auto 2 maanden eerder besteld, op de motor na en het is een Sound. Kleur hetzelfde. Productieweek 44 (voorlopig!).
    Grote kans dus volgend jaar pas rijden Vaststaat dus dat het door de motor komt.

    Maar ik hoop voor jou dat het inderdaad nog dit jaar wordt!

  11. #290

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    leaseplan heeft vandaag in een nieuwsbrief laten weten dat ze tot 31 dec doorgaan met het leveren van auto's ivm ramp in japan:

    Door de ramp in Japan en de toegenomen autoverkoop zijn de levertijden van veel nieuwe auto’s sterk opgelopen. Daarom hebben wij besloten om t/m 31 december auto’s af te leveren, zodat u dit jaar nog kan genieten van uw nieuwe auto.

  12. #291

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parzival Bekijk Berichten
    leaseplan heeft vandaag in een nieuwsbrief laten weten dat ze tot 31 dec doorgaan met het leveren van auto's ivm ramp in japan:

    Door de ramp in Japan en de toegenomen autoverkoop zijn de levertijden van veel nieuwe auto’s sterk opgelopen. Daarom hebben wij besloten om t/m 31 december auto’s af te leveren, zodat u dit jaar nog kan genieten van uw nieuwe auto.
    dat is prettig nieuws!

  13. #292
    mplatvoet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parzival Bekijk Berichten
    leaseplan heeft vandaag in een nieuwsbrief laten weten dat ze tot 31 dec doorgaan met het leveren van auto's ivm ramp in japan:

    Door de ramp in Japan en de toegenomen autoverkoop zijn de levertijden van veel nieuwe auto’s sterk opgelopen. Daarom hebben wij besloten om t/m 31 december auto’s af te leveren, zodat u dit jaar nog kan genieten van uw nieuwe auto.
    Ik zit bij PON lease.... (nb: de importeur van Audi!) die helaas niets van dit soort plannen heeft...

    Maar natuurlijk ben ik blij voor je. Ik mag hopen dat mijn auto dit jaar wordt geproduceerd en dan heb ik nog 'geluk' ook.
    Ik ben het wat donker in te zien.

  14. #293

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Hoelang duurt het gemiddeld tussen productie en aflevering? Productie houd de dealer op week 42. Dat is de week van 17 oktober. Max dus 4 weken hebben ze om hem dan op kenteken te zetten voor 15 november anders word het pas januari. Is dit haalbaar?

  15. #294

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark381 Bekijk Berichten
    Hoelang duurt het gemiddeld tussen productie en aflevering? Productie houd de dealer op week 42. Dat is de week van 17 oktober. Max dus 4 weken hebben ze om hem dan op kenteken te zetten voor 15 november anders word het pas januari. Is dit haalbaar?
    Reken minimaal op 2 weken later. Produktie kan van maandag t/m vrijdag zijn. Daarna moet de wagen naar PON, en daarna naar je dealer toe. 4 weken is te doen dus, de mijne kreeg ik twee weken na de produktieweek. Op welke dag hij werd geproduceerd weet ik niet zeker, ik dacht halverwege de week, en ik kreeg hem opgeleverd op een vrijdagmiddag. Je dealer kan vragen aan PON om jouw wagen "voorrang" te geven zodat als hij bij hun binnenkomt er niet te lang blijft staan maar meteen door gaat naar je dealer toe.

    Sterke met het wachten

  16. #295
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.308
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dfr1793 Bekijk Berichten
    niet te lang blijft staan maar meteen door gaat naar je dealer toe.
    vergeet niet dat de auto bijna altijd ook naar Barneveld moet.

  17. #296

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dfr1793 Bekijk Berichten
    Reken minimaal op 2 weken later. Produktie kan van maandag t/m vrijdag zijn. Daarna moet de wagen naar PON, en daarna naar je dealer toe. 4 weken is te doen dus, de mijne kreeg ik twee weken na de produktieweek. Op welke dag hij werd geproduceerd weet ik niet zeker, ik dacht halverwege de week, en ik kreeg hem opgeleverd op een vrijdagmiddag. Je dealer kan vragen aan PON om jouw wagen "voorrang" te geven zodat als hij bij hun binnenkomt er niet te lang blijft staan maar meteen door gaat naar je dealer toe.

    Sterke met het wachten
    Thnx, moet dan inderdaad wel te doen zijn. Hopelijk anders word gewoon 2 maanden langer wachten

  18. #297
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    bij mij 1,5 week na afloop van de productie week (weet namelijk niet welke dag ie gemaakt is)
    Audi A3 1.2 TFSI Pro line S

  19. #298

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masters Bekijk Berichten
    bij mij 1,5 week na afloop van de productie week (weet namelijk niet welke dag ie gemaakt is)
    Ik ga wel uit dan van 3 weken. Dan zou ik dit jaar nog rijden

    Zag trouwens net op ING carlease bij een bewaarde offerte van de A3 SB: *** inmiddels niet meer leverbaar ***

    Hmmm uitvoering die ik heb niet meer leverbaar? Zou gek zijn of de kleur misschien

  20. #299

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    61
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Berichtje:

    Het is zo ver!

    Geachte heer Smit,

    Uw Audi A3 staat ingepland om te worden gebouwd in week 40.

    In dit stadium is het nog niet mogelijk een definitieve afleverdatum te bepalen. Uw verkoopadviseur zal, zodra de verwachte leverweek bekend is, contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering.

    Nu uw auto een definitieve productieweek heeft gekregen, is het wellicht een goed moment om aan te geven wat Audi Autohaas u nog aanvullend kan bieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan verlengde garantie, verzekering en (aanvullende) accessoires.

    Uiteraard beantwoorden wij uw vragen graag. U kunt daartoe contact opnemen via klantencontact@autohaas.nl of rechtstreeks met ondergetekende.

    Met vriendelijke groet,
    Audi Autohaas

    Uw verkoopadviseur
    Laatst gewijzigd door competer; 26-09-11 om 22:22.
    There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

  21. #300

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    @Mark381. Ik had die melding ook net op het moment ik hem wou bestellen. Dat is omdat ze een update hebben gedaan van hun database en die auto's nu een andere ID of zoiets hebben. Je kan diezelfde auto nog terugvinden als je een nieuwe calculatie doet. Kan wel zijn dat er enkele euro's verschil in zitten.
    Laatst gewijzigd door carpenoctem; 27-09-11 om 08:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •