Eindelijk afgelopen vrijdag mijn auto ontvangen.
Besteld: wk 12
Productie: wk 35
Afgeleverd: wk 37
De Audi A3 SB 1.4 Proline S is besteld op 14 juni (wk 24), net vernomen dat de productieweek definitief week 41 is. als alles dan meezit rijd ik nog met de A3 voor 15 november (de deadline voor auto's bij Leaseplan. (kleur Scuba blauw overigens).
Nu duimen dat ook aecht alles goed gaat.
meer foto's van mijn aanwinst in mijn showroom of hier http://www.audiforum.nl/forum/8p-200...ml#post1182393
Ik heb dezelfde auto 2 maanden eerder besteld, op de motor na en het is een Sound. Kleur hetzelfde. Productieweek 44 (voorlopig!).
Grote kans dus volgend jaar pas rijden Vaststaat dus dat het door de motor komt.
Maar ik hoop voor jou dat het inderdaad nog dit jaar wordt!
leaseplan heeft vandaag in een nieuwsbrief laten weten dat ze tot 31 dec doorgaan met het leveren van auto's ivm ramp in japan:
Door de ramp in Japan en de toegenomen autoverkoop zijn de levertijden van veel nieuwe auto’s sterk opgelopen. Daarom hebben wij besloten om t/m 31 december auto’s af te leveren, zodat u dit jaar nog kan genieten van uw nieuwe auto.
Reken minimaal op 2 weken later. Produktie kan van maandag t/m vrijdag zijn. Daarna moet de wagen naar PON, en daarna naar je dealer toe. 4 weken is te doen dus, de mijne kreeg ik twee weken na de produktieweek. Op welke dag hij werd geproduceerd weet ik niet zeker, ik dacht halverwege de week, en ik kreeg hem opgeleverd op een vrijdagmiddag. Je dealer kan vragen aan PON om jouw wagen "voorrang" te geven zodat als hij bij hun binnenkomt er niet te lang blijft staan maar meteen door gaat naar je dealer toe.
Sterke met het wachten
Berichtje:
Het is zo ver!
Geachte heer Smit,
Uw Audi A3 staat ingepland om te worden gebouwd in week 40.
In dit stadium is het nog niet mogelijk een definitieve afleverdatum te bepalen. Uw verkoopadviseur zal, zodra de verwachte leverweek bekend is, contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering.
Nu uw auto een definitieve productieweek heeft gekregen, is het wellicht een goed moment om aan te geven wat Audi Autohaas u nog aanvullend kan bieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan verlengde garantie, verzekering en (aanvullende) accessoires.
Uiteraard beantwoorden wij uw vragen graag. U kunt daartoe contact opnemen via klantencontact@autohaas.nl of rechtstreeks met ondergetekende.
Met vriendelijke groet,
Audi Autohaas
Uw verkoopadviseur
@Mark381. Ik had die melding ook net op het moment ik hem wou bestellen. Dat is omdat ze een update hebben gedaan van hun database en die auto's nu een andere ID of zoiets hebben. Je kan diezelfde auto nog terugvinden als je een nieuwe calculatie doet. Kan wel zijn dat er enkele euro's verschil in zitten.