Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819
Resultaten 361 tot 380 van de 380

Onderwerp: Levertijden anno 2011

  1. #361
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Pro Line S Plus?? Is dat nieuw,want bij het normale Pro Line S een S Line Exterieur bestellen is EURO 1800 betalen voor een sportievere bumper volgens mij??

  2. #362

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Pro Line S Plus?? Is dat nieuw,want bij het normale Pro Line S een S Line Exterieur bestellen is EURO 1800 betalen voor een sportievere bumper volgens mij??
    bij het PLUS pakket heb je het exterieur pakket voor 350 euro....... volgens mij is die actie geldig vanaf 6 januari ofzo....

  3. #363
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Naar aanleiding van Uw reactie geinformeerd en het is zoals gezegd. Tevens gevraagd naar verwachte levertijden en zitten nu op april ongeveer. Vandaag bij preview nwe BMW 3 serie geweest,maar wat een prachtig model is dat geworden. Het wordt een zwaar dilemma komende maand...... Zeker nu je daar bij bestellen voor 31 maart,de 8 traps automaat er voor dezelfde prijs als handgeschakeld krijgt en de A3 SB er eind 2012 uit loopt!

  4. #364
    mplatvoet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mplatvoet Bekijk Berichten
    Zonet een belletje gehad dat mijn auto in week 50 wordt geproduceerd. Dan wordt ie in week 2 geleverd.
    Eindelijk licht aan het einde van de 8 en halve maand lange tunnel.
    Hij is er eindelijk!! En wat ben ik blij met de keuze voor die kleur (Amethist Grijs)! Een plaatje (zie mijn showroom voor enkele pics - zal er nog meer maken als de zon schijnt).
    En de motor (1.2TFSI) valt me in het geheel niet tegen....! Hij komt lekker mee op de snelweg. Heerlijk!

  5. #365

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Goed te horen dat de 1.2 bevalt, ik wacht namelijk vanaf Augustus op die van mij... Verwachte levertijd inmiddels week 14!!, kortom een goeie 9 maanden....

    Betreft volgende uitvoering:

    A3 Sportback 1.2tfsi attraction ( advance ) S-TRONIC
    Gletsjerwit metallc
    advance pakket; best veel inhoud voor een goede actie prijs van 1695...
    ► Telefoonvoorbereiding basis
    ► Multifunctioneel stuurwiel
    ► Volautomatische airconditioning
    ► Middenarmsteun vóór met opbergvak
    ► Audi radio/dvd PLUS-natigatiesysteem
    ► Verwarmbare buitenspiegels en -ruitensproeierkoppen
    ► Parkeerhulp achter
    ► Metallic- of pareleffect lak
    ► Xenon plus verlichting

    +
    17" velgen mak raipde ib
    Donker glas vanaf b stijl
    audi music interface
    Zonder type/moter aanduiding; moet toch zo nu en dan kunnen zeggen dat het een 1.8 is :-)

    Hoopt dat dit alles de extreem lange wachttijd goed maakt!
    Laatst gewijzigd door Rob1987; 09-01-12 om 19:12.


  6. #366

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Audi A3 Sportback 2.0 TDI Proline S H6
    - Phantomzwart
    - Sportonderstel
    - 10 spaaks 17'' velgen
    - Zilveren stiksel bekleding
    - Geen typeaanduiding
    - Extra opties: Licht- en regensensor, verwarmde buitenspiegels, aluminium dakreling

    Week 50 2011 besteld
    Productieweek: 6 2012
    Afleverdatum week: 9 2012

  7. #367

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Besteld op 13 oktober, leverdatum 1e week van februari!

    En wat komt er dan voor de deur:
    Type:A3 Sportback Ambition Proline S
    Motor: 1.2 TFSI
    Kleur: Gletsjerwit metallic

    Overige opties:
    Spiegelverwarming
    Bandenspanningsmeter
    Licht- regensensor

    Kan niet wachten.. :-)

  8. Ad
  9. #368

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Besteld begin september 2011! Afgelopen week afgeleverd maar de auto stond al eind november bij de dealer maar de leasemaatschappij wilde hem nog niet op kenteken hebben.

    A3 Sportback Attraction 1.4 TFSI
    Kleur: zwart

    business pakket als optie
    Audi A4 (B6) 2.0 5V Sedan
    Seat Leon 1.9 TDI
    Audi A3 (8P) Sportback 1.9 TDI Attraction
    Audi A3 (8P) Sportback 1.4 TFSI Attraction

  10. #369
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mplatvoet Bekijk Berichten
    Hij is er eindelijk!! En wat ben ik blij met de keuze voor die kleur (Amethist Grijs)! Een plaatje (zie mijn showroom voor enkele pics - zal er nog meer maken als de zon schijnt).
    En de motor (1.2TFSI) valt me in het geheel niet tegen....! Hij komt lekker mee op de snelweg. Heerlijk!
    ben ook zeer te spreken over de 1.2tfsi. Staat nu sinds half september op 12.400km op. Heb net voor het eerst olie bijgevuld. Ging 300ml bij. Ook niet slecht. 190 is trouwens redelijk makkelijk te halen
    Audi A3 1.2 TFSI Pro line S

  11. #370
    mz1981
    Guest

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Vandaag even contact gehad met de dealer: levertijd blijft op 1ste week maart staan. Dus nog krap 2 maandjes wachten....

  12. #371

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robin147 Bekijk Berichten
    A3 SB 1.4 Tfsi DSG
    Besteld oktober 2011
    Definitieve productiedatum week 4-2012
    Geplande afleverdatum week 6-2012
    De auto zou vandaag afgeleverd worden, maar helaas door een griepje de aflevering tot a.s. zaterdag uit moeten stellen. Al met al alles nog ruimschoots binnen de gestelde prognose termijn.

  13. #372
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Levertijden van Audi zijn inderdaad dramatisch!

    Zelfs in Duitsland. In mei 2011 een RS3 besteld die eerst in oktober geleverd zou worden, toen werd het november, toen december en nu kan ik m vrijdag eindelijk ophalen!!!

  14. #373

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Veel plezier met j e RS3Vliegende Hollander!
    Ik heb de mijne in juni besteld en hoorde afgelopen week van de dealer dat de produktie week 18 is. Dat wordt dus mei......

  15. #374
    Vliegende Hollander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Dank je Michael!
    Ik kan je verzekeren dat het het wachten meer dan waard is!!!!
    Zo ongelofelijk snel en die launch control is helemaal te gek al vraag ik me wel af of die bak wel heel blijft want dat ding gaat er in 1 keer met 4 spinnende wielen vandoor! Heb je er al in gereden?

  16. #375

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Nee, nog niet. Ik heb via de dealer weg een proefrit aangevraagd bij Pon maar nog geen reactie. Heb wel in een TT RS gereden, dat was heel gaaf. Heb toch voor een RS3 gekozen omdat ik een dochter heb van 10.
    Enfin, nog ff een paar maanden wachten.....

  17. #376
    Jaeben's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Posts
    383
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Hoi Michael, als je in de TTRS hebt gereden dan heb je het al aardig ervaren. Ook in die auto zit dezelfde launch control.

    Ik heb het genoegen mogen beleven om in zowel de TTRS proef te rijden, alsook in de RS3 van PON. Ik vond de launch control in de RS3 nog extremer aanvoelen dan in de TTRS.

    Qua beleving, motor- en uitlaatgeluiden, is de TTRS bruter. Maar in die auto heb ik ervaren dat het geluid zelfs vermoeiend wordt. Dus bij langere ritten is dat ook geen aanrader.

    Nog een leuk detail: de sportknop, die zowel de RS3 als de TTRS heeft. Bij de RS3 gaat de auto nog sportiever rijden en gaat er een klep om in het uitlaatsysteem waarna de auto lekker agressief gaat klinken. Bij de TTRS gaat de auto bij inschakelen van de S knop sportiever rijden maar wordt tegelijkertijd het magnetic ride system ingevoerd. Dan heeft de auto echt nog maar een minime vering, maar voel je wel exact alles wat je doet.

    Jammer dat ze de magnetic ride niet ook in de RS3 hebben ingebouwd, maar ja, je kan ook niet alles hebben!

    Ik zou zeker nog eens met de dealer bellen. Of misschien ook eigenwijs met de PON showroom. Jouw levertijd is toch wel uitzonderlijk, en ik heb de indruk dat je dealer aan de erg veilige kant gaat zitten. Als je contactinfo wilt van iemand in de PON showroom, stuur me een prive bericht.

  18. #377

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob1987 Bekijk Berichten
    Goed te horen dat de 1.2 bevalt, ik wacht namelijk vanaf Augustus op die van mij... Verwachte levertijd inmiddels week 14!!, kortom een goeie 9 maanden....

    Betreft volgende uitvoering:

    A3 Sportback 1.2tfsi attraction ( advance ) S-TRONIC
    Gletsjerwit metallc
    advance pakket; best veel inhoud voor een goede actie prijs van 1695...
    ► Telefoonvoorbereiding basis
    ► Multifunctioneel stuurwiel
    ► Volautomatische airconditioning
    ► Middenarmsteun vóór met opbergvak
    ► Audi radio/dvd PLUS-natigatiesysteem
    ► Verwarmbare buitenspiegels en -ruitensproeierkoppen
    ► Parkeerhulp achter
    ► Metallic- of pareleffect lak
    ► Xenon plus verlichting

    +
    17" velgen mak raipde ib
    Donker glas vanaf b stijl
    audi music interface
    Zonder type/moter aanduiding; moet toch zo nu en dan kunnen zeggen dat het een 1.8 is :-)

    Hoopt dat dit alles de extreem lange wachttijd goed maakt!
    Inmiddels mijn auto mogen ophalen! :-). Erug tevreden, met name door de S-tronic. Het automatisch terug schakelen bij het inhalen op de snelweg werkt perfect. Voor mij compenseert de automaat het vermogen van de 1.2 dan ook prima. ( Niet dat je daardoor meer vermogen krijgt, maar het is meer het automatisch terug schakelen waardoor je voor je gevoel in dezelfde versnelling genoeg pit blijft hebben ) Van 0 tot 80 vind ik hem nog best vlotjes, heb zelf hiervoor ter vergelijking een 1.8TSI 160pk gereden, skoda was budget technisch meer haalbaar :-) Boven de 80 is het vaak een versnellingkje terug en zou ik bij handgeschakeld helemaal gek worden van het terug schakelen. Maar dat is natuurlijk net wat je gewend bent.

    Maar goed al met al dus een levertijd van +- 8 maanden!
    Laatst gewijzigd door Rob1987; 20-03-12 om 10:51.

  19. #378

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Die van mij wordt week 16 verwacht... besteld in week 2... dus valt allemaal nog wel mee... Ambition Pro Line S in de kleur Phantomzwart... voorzien van S-line exterieurpakket, spiegelverwarming en een afneembare trekhaak.... ik ben benieuwd... :-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob1987 Bekijk Berichten
    Inmiddels mijn auto mogen ophalen! :-). Erug tevreden, met name door de S-tronic. Het automatisch terug schakelen bij het inhalen op de snelweg werkt perfect. Voor mij compenseert de automaat het vermogen van de 1.2 dan ook prima. ( Niet dat je daardoor meer vermogen krijgt, maar het is meer het automatisch terug schakelen waardoor je voor je gevoel in dezelfde versnelling genoeg pit blijft hebben ) Van 0 tot 80 vind ik hem nog best vlotjes, heb zelf hiervoor ter vergelijking een 1.8TSI 160pk gereden, skoda was budget technisch meer haalbaar :-) Boven de 80 is het vaak een versnellingkje terug en zou ik bij handgeschakeld helemaal gek worden van het terug schakelen. Maar dat is natuurlijk net wat je gewend bent.

    Maar goed al met al dus een levertijd van +- 8 maanden!

  20. #379
    geertdenemarken's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    47
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Ongelofelijk. Op 8 augustus plaatst ik mijn eerste bericht op het audiforum. En wel dat ik een Audi A3 SB besteld had. Toenmalige levertijd ruim 6 maanden.

    Nu mag ik (weer) een nieuwe Audi bestellen. Ik bestel precies dezelfde A3 SB Proline S 1.4 TFSI. vooral het multifunctioneel sportstuur beviel erg goed. net als de zwarte hemlebekleding erg mooi bleek te zijn in het echt.

    Reden van bestellen. mijn vorige (51 SLT-5) is total loss verklaart door LP. Mijn vrouw reed in op een stil staande file en te hard met als gevolg dat de moter en versnellingsbak zijn geplet. Mijn vrouw mankeerde gelukkig niets. Levertijd nu: ’slechts’2,5 maanden.

  21. #380
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Levertijden anno 2011

    Mijn verhaal is vergelijkbaar met geertdenemarken, de vorige keer besteld in februari 2008 en levering november 2008. Nu besteld eind april en levering half juni!

    Mijn configuratie;
    A3 2.0 TDI H6 Proline S
    Open Sky
    18" rotor
    Zwart optiek
    Verwarmbare voorstoelen
    Lichtpakket
    Licht en regensensor

    In het PLS pakket zat nu ook s-line exterieur en het mooiste nu met 20% bijtelling!

Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 91516171819

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •