Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 150 van de 150

Onderwerp: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers (A3 8P tem modeljaar 2007)

  1. #141

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    1. Klopt, is licht/regensensor.
    2. Dat is jammer, maar moet dan getest worden.
    3. Kan dat kwaad de ch/lh, anders dit maar uitschakelen dan.
    4. Weet je waar ik dat in vcds kan uitlezen, zonder het onderdeel te moeten controleren.

    Bedankt voor je antwoorden.

  2. #142
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Je moet met vcds in 09 cent. elektr. gaan.
    Daar staat het onderdeelnummer in een kadertje linksboven.
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  3. #143
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimm7 Bekijk Berichten
    4. Weet je waar ik dat in vcds kan uitlezen, zonder het onderdeel te moeten controleren.
    En het staat tevens in elke totale Auto-scan die je maakt van je auto.
    gr.
    Nico
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  4. #144

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Dan heb ik een type F wat ik zo zag. Dus deze moet dan ook vervangen worden, gaat een duur grapje worden

  5. #145
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimm7 Bekijk Berichten
    Dan heb ik een type F wat ik zo zag. Dus deze moet dan ook vervangen worden, gaat een duur grapje worden
    F heeft volgens mij wel ondersteuning voor Bi-xenon.
    gr.
    Nico
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)


  6. #146

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Is dat ergens te controleren. Een lijst met de opties die een zon stuurnet heeft
    Als ik bij 09-elect kijk, zie ik wel de bit xenon installed. Weet zo niet of er bi-xenon bij stond.

  7. #147
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimm7 Bekijk Berichten
    Is dat ergens te controleren. Een lijst met de opties die een zon stuurnet heeft
    Als ik bij 09-elect kijk, zie ik wel de bit xenon installed. Weet zo niet of er bi-xenon bij stond.
    Kijk maar in Byte 21 daar heb je een subselectie voor de xenonselectie
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  8. Ad
  9. #148
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers

    Ik heb ook een 'F', en die ondersteunt bi-xenon.
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  10. #149

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers (A3 8P tem modeljaar 2007)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    Voor de plaatsing van de bi-xenon koplampen, kan je het best de handleiding van Robinh gebruiken.
    Wat daar geloof ik niet instond, is dat je regeling van het boordnet kan losmaken door de rode balk naar links of rechts te bewegen.
    Om daarna de pinnen los te krijgen, ben ik te werk gegaan met 2 naalden. Echt een kl*tewerk, waar veel geduld voor nodig is.
    Verder is de handleiding zeer duidelijk.
    Let wel, dat je bij bi-xenons met bochtenverlichting nog 2 extra draden moet trekken van je geschakelde plus aan de zekeringskast, naar de stekkers van je koplampen. (Staat niet in de handleiding)
    Ik heb nu ook een setje bi-xenon koplampen en de kufatec kabel besteld. In de handleiding van @robinh staat dat de losse kabels in:
    STEKKER A – PIN 7
    STEKKER A – PIN 5
    STEKKER D – PIN 6
    STEKKER D – PIN 10

    Ik heb de kufatec handleiding gedownload voor de kabel en daar staat de volgende aansluiting:
    STEKKER A – PIN 3 (DRL)
    STEKKER A – PIN 5 (Bi-Xenon)
    STEKKER D – PIN 6 (Bi-Xenon)
    STEKKER D – PIN 3 (DRL)

    Welke aansluiting zou ik moeten volgen? En waar kan ik op de kabels het PIN nummer vinden, het is zeer onduidelijk welke kabel (alle 4 grijs) waar aangesloten moet worden.
    Wanneer ik dit weet kan ik ook met de ombouw beginnen

    EDIT: hierbij een foto van mijn kabel
    IMG_1227.jpg
    Laatst gewijzigd door Jimm7; 20-10-15 om 22:18.

  11. #150
    AndyT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    42
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Ombouw halogeen naar bi xenon met bochtverlichting + automatische hoogteregeling + koplampsproeiers (A3 8P tem modeljaar 2007)

    Hi,

    heel wat gelezen hierzo, ik heb ook een setje bi xenon met bochtverlichting voor mn a3 8p voor weinig kunnen aanschaffen, dacht dat ik normale bi xenon kocht maar blijkt met bochtverlichting te zijn. Kan iemand me vertellen of je de bochtverlichting perse werkend moet maken bij deze koplampen of zou ik ze ook als gewone bi xenon kunnen gaan gebruiken na montage?

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •