Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

  1. #1

    Standaard audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Goedendag allemaal.ik heb het volgende 2 problemen mijn motor management lampje is gaan branden.heb het uitgelezen en nu zegt de computer het volgende e.r.g. stroming niet goed.wat houdt dat in.

    het volgende probleem is dat er steeds een melding komt van links achteruit lampje defect.heb het vervangen en dan staat er opeens rechter achteruit rijd lampje defect.ook vervangen en dan staat er opeens mist lampje defect.vervolgens ook nagekeken niks aan de hand start vervolgens de auto melding is weer uit maar komt om de zoveel tijd weer terug.

    gr Henk
    Laatst gewijzigd door henk; 28-08-13 om 17:19.

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard re: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Lijkt mij een zwakke accu probleem. Heb je het bij eerste keer starten van de auto? Laat de eerst de accu doormeten en je dynamo. Het is trouwens EGR en die kan vol zitten met troep. Schoon maken en dan kijken wat die doet.

    Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Als je hier lid bent sinds 2005 zou je moeten weten dat dit soort vragen niet thuishoort in Algemene discussie. Verplaatst naar het A3 8P-forum, voortaan graag zelf hier de vragen over deze auto neerzetten.

    Ook best handig als je er even bijzet wat voor motor er in je auto ligt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Zal ik even de boel door gaan meten wat betreft de verlichting.kom er nog op terug.

  5. #5

    Standaard Re: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Sorry Tom.ben niet zo bekend hiermee met dit forum.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: audi a3 bj 2005 motormanagement lampje brandt, EGR-probleem en melding lampje kapot

    Begin eens met de forum-reglementen te lezen. Ik kan me niet herinneren dat er iemand op dit forum is geweest die zo liep te drammen met steeds dezelfde vraag, zoals jij met je VAG-COM.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •