Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Philips BlueVision stadslicht W5W past niet

  1. #1
    adidraga's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Philips BlueVision stadslicht W5W past niet

    Beste Audirijders,

    Vandaag heb ik een setje nieuwe lampen gekocht voor mijn Audi A3 SB uit 2011. Zie onderstaande link voor een beeld bij het volgend verhaal (ps. ik hoop dat ik een linkje mag plaatsen)..
    http://www.halfords.nl/product/10609...vision-h7.html

    De normale H7 autolamp heb ik perfect kunnen vervangen, maar de "stadslicht" (W5W) past dus gewoon niet. Ik heb in mijn auto een hele andere fitting ofzo dan dat er op het plaatje te zien is. Het lampje is een soort ledje, maar in de auto zelf zit een soort van stekker.

    Wie o wie kan mij helpen? Is er een verloopstekker of moet ik een ander lampje bestellen?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Mvg,
    Adi

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Philips BlueVision stadslicht W5W past niet

    De audi heeft inderdaad een andere fitting op de plek van het stadslicht. Ik weet dat dit bij mijn A4 B6 een bajonetfitting is, maar dat de 2 pinnetjes ook niet recht tegen over elkaar zaten. Voor mijn A3 heb ik ze nog nooit hoeven vervangen.

  3. #3
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Hi, nooit problemen met APK? Vandaag mijn b7 APK afkeur op deze lampen. Lichtbundel was niet goed vlgns Wittebrug Noordwijk. Lampen waren 7 weken oud! Maar terug geweest naar Halfords en mijn centjes terug gekregen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •