Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Elektrische ramen werk(t)en niet meer

  1. #1
    Ethem68's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Elektrische ramen werk(t)en niet meer

    Dag mannen, ik had vandaag een raar voorval: onderweg naar mijn werk niets aan de hand.. Auto geparkeerd in de garage, 9 uur later stap ik weer in om naar huis te gaan. Merk ik op dat mn ramen niet meer omlaag gaan (voor en achter Alle 4). Geen enkele en ook niet individueel per deur.. Auto weer uitgezet aangezet. Sleutel uit het contact en er weer in.. Nee werkt niet.. Geen man overboord ik kijk er nog wel naar dacht ik.

    Net wilde ik ergens heen rijden en ik dacht ramen opnieuw proberen kan geen kwaad.. Voilaaa ze doen het nu weer!!!

    Iemand bekend met dit voorval? Zit er iets aan te komen wat binnenkort kapot gaat of iets?
    Laatst gewijzigd door Ethem68; 11-04-14 om 21:01.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    32
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Elektrische ramen werk(t)en niet meer

    Ik heb vandaag hetzelfde probleem gehad met mijn a3 8l
    Heb geen idee waar dit An ligt en hoop ook dat iemand mij hierin kan helpen.
    Ik kwam bij adres aan en ze gingen niet meer dicht, van alles geprobeerd niks..
    10 min later wil ik de auto achter rijden om te kijken wat het is doet die het weer wel!
    Ik blij, ging erna weer weg kwam thuis aan gingen ze weer niet naar beneden,weer 10 a 15 min gewacht en hij doet het weer. ZUCHT
    Las in het boekje dat op de ramen een automatische zekering zit,maar heeft iemand een idee waar deze te vinden is?

  3. #3
    Ethem68's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    36
    Posts
    122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische ramen werk(t)en niet meer

    hmm, ik heb dit maar één keer gehad. Daarna niet meer. Heel gek..
    Audi A3 8P Sportback 2.0TDI 170 PK, Ambition Pro Line. LH/CH, stoelverw. MF S. lichtpakket, regen- en lichtsensor.
    VCDS opties: mistlampen als DRL, emergency brake etc.

  4. #4
    EricSw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    57
    Posts
    205
    Kudos
    17
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische ramen werk(t)en niet meer

    Heb ook wel eens problemen gehad met de raambediening nadat ik ze open had gestuurd met vorst.
    Het raam schoot los met een hoorbare knal en daarna werkte de tussen stand niet meer, hij ging alleen helemaal open of dicht.
    Er is een methode om de boel te resetten, staat in het boekje. hierna geen problemen meer gehad.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische ramen werk(t)en niet meer

    De Ramen openen of sluiten, en dan de knoppen bij het openen of sluiten ingedrukt houden (+/- 5a7 seconden), hierna is het meestal weer gereset!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •