Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 10 van 301 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #181
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tonyvr Bekijk Berichten
    @S3WTF
    Freudiaanse verspreking? WhatTheFuck ipv FTW
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  2. #182

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    26
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jerreke76 Bekijk Berichten
    @Chasin & @Silver pearl: hoe staat het met de zenuwen? Ik vroeg mij af of jullie er een winterset hebben onderstaan want met al die sneeuw is het iets minder leuk om een nieuwe auto uit de garage te rijden bij de dealer? Ik kan nauwelijks wachten tot jullie foto's verschijnen. Hoe laat mogen we die verwachten? Veel succes!
    Ja ik kan niet meer wachten nu , 3 uurtjes en dan naar de garage! Ja sneeuw of niet gewoon er doorheen scheuren en als de zon binnen paar dagen uitkomt, carwash in met hem en maar bling bling dan! Foto's misschien deze avond wel ( verwacht niet teveel photoskills he )

  3. #183

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Veel plezier zo!!


    MAAR
    carwash in met hem en maar bling bling dan!

    nieuwe auto meteen door de carwash
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #184

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    26
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Veel plezier zo!!


    MAAR



    nieuwe auto meteen door de carwash
    Oei, geen goed idee? Dan maar beter niet doen en zelf beetje poetsen

  5. #185

    Standaard Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Krassen jonge .. Krassen
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #186
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Wat mij betreft mogen ze komen die foto's of zou hij onderweg naar huis geslipt zijn in de sneeuw?
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  7. #187

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    26
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hier zijn enkele foto's van vandaag, vers van de band gerold die Audi A3 SB! Alsof ik mega tevreden ben met de wagen!

    DSCN0957.jpgDSCN0958.jpgDSCN0961.jpgIMAG0086.jpgIMAG0087.jpgIMAG0088.jpgIMAG0089.jpgIMAG0090.jpgIMAG0091.jpgIMAG0092.jpg

  8. Ad
  9. #188

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Yes! Nice!! Je bent de eerste dus hier Jammer van het rotweer.

  10. #189

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Fraaie voiture, maar hij oogt wel erg iel. Zo hoog op de poten, kleine velgjes en zonder S-line exterieur.

    Dat is wel een must imho.

  11. #190
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooi mooi! Echt spijtig van het weer... Volgende week voorspellen ze twee dagen zonnig weer dus dan maar dadelijk poetsen en nieuwe foto's maken! Veel succes ermee en veel veilige kilometers!
    Een idee of @Silver pearl ook veilig thuis geraakt is want die mocht ook gaan afhalen vandaag.
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  12. #191
    Silver pearl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    145
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Not yet... :-) Ik kan maar gaan wanneer m'n baas tijd heeft spijtig genoeg.. Tis ier een wedstrijdje om ter eerst aan worden :-)

    Mooi met die DRL by the way... !!!
    Laatst gewijzigd door Silver pearl; 25-02-13 om 21:39.

  13. #192
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silver pearl Bekijk Berichten
    Not yet... :-) Ik kan maar gaan wanneer m'n baas tijd heeft spijtig genoeg.. Tis ier een wedstrijdje om ter eerst aan worden :-)

    Mooi met die DRL by the way... !!!
    Voor donderdag? Anders is het zilver voor mij
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  14. #193
    Cheff's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    168
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Proficiat Chasin! Het echte genieten kan nu beginnen.

    Niet om het eea maar weet je zeker dat ze de transportblokken eraf gehaald hebben? Voor mij gevoel staat ie "te" hoog op de poten.

  15. #194
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Gefeliciteerd Chasin, veel fijne en veilige km's gewenst!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cheff Bekijk Berichten

    Niet om het eea maar weet je zeker dat ze de transportblokken eraf gehaald hebben? Voor mij gevoel staat ie "te" hoog op de poten.
    Het is "maar" een dieseltje, en zeker geen auto met sportieve ambities, dus wat mij betreft staat hij perfect op zijn poten. En zo heeft Audi het ook bedoeld, anders hadden ze hem zeker "lager" afgeleverd. Het zal een compromis zijn tussen comfort en wegligging, wat voor de gemiddelde consument en voor normaal dagelijks gebruik prima is.

  16. #195

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Gefeliciteerd, alleen hebben ze het stuur een beetje scheef gemonteerd ...

  17. #196

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Proficiat Chasin! Heel mooie wagen!

    Welk kleur is dat eigenlijk? Moessongrijs?

  18. #197

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Het viel me ook al op dat de A3 (SB) sowieso wat hoog op de wielen stond, ook afgelopen week in de showroom. Zal wel door dat MQB komen. Ik heb om die reden het sportonderstel ook niet gedeselecteerd bij de PLS. Verder wel mooie auto uiteraard, veel rijplezier!

  19. #198

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd Chasin, veel fijne en veilige km's gewenst!



    Het is "maar" een dieseltje, en zeker geen auto met sportieve ambities, dus wat mij betreft staat hij perfect op zijn poten. En zo heeft Audi het ook bedoeld, anders hadden ze hem zeker "lager" afgeleverd. Het zal een compromis zijn tussen comfort en wegligging, wat voor de gemiddelde consument en voor normaal dagelijks gebruik prima is.
    Volgens mij kijken we hier ook naar een Ambiente uitvoering en die is gericht op comfort.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #199
    Jerreke76's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    321
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Volgens mij kijken we hier ook naar een Ambient uitvoering en die is gericht op comfort.
    Geen ambiente maar attraction (http://www.audiforum.nl/forum/showro...transport.html).
    Ik krijg donderdag wel mijn ambiente...zeg nu niet dat die nog hoger gaat staan!
    Ik heb wel de 17inch 15-spaaks velgen terwijl dit 16ers zijn denk ik -> maakt dat verschil denk je?
    Audi A3 SB 8V 2.0TDI 150PK

  21. #200

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jerreke76 Bekijk Berichten
    Ik krijg donderdag wel mijn ambiente...zeg nu niet dat die nog hoger gaat staan!
    Van oudsher zit er geen verschil tussen het Attraction en Ambiente onderstel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •