Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 191 van 301 EersteEerste ... 91141181187188189190191192193194195201241291 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.801 tot 3.820 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #3801

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A38V Bekijk Berichten
    De parkeerhulp achter is af-fabriek enkel met piepjes (geluid).
    Echter kun je laten inschakelen door iemand met VCDS dat de parkeerhulp ook optisch in het display te zien is.

    Voor de snelheidsmeter hoef je enkel door de verschillende functies van de boordcomputer te bladeren volgens mij.
    Ik heb echter mijn A3 nog niet dus heb enkel ervaring uit andere modellen.
    Optisch op je display is toch een andere optie? Is dat echt alleen maar een softwareaanpassing?

  2. #3802

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk Berichten
    Optisch op je display is toch een andere optie? Is dat echt alleen maar een softwareaanpassing?
    De weergave op het display zit bij de "plus" versie, dan zitten er ook nog sensoren aan de voorkant.
    Heb je niet de plus versie kan de de weergave aan (laten) zetten mbv VCDS. De optie om de sensoren aan de voorkant te voorschijn te laten komen hebben ze volgens mij nog niet gevonden ;-)
    A3 SB Ultra e-edition | Misano Red | Blanke dakrails en raamlijsten | Zwart leer achteraf | Inklapbare buitenspiegels | Comfortsleutel | Parkeerhulp + | Opberg- en bagageruimtepakket | Doorlaadopening/middenarmsteun | 17" MAK Stadt Gun Mirror

  3. #3803

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jows VR6 Bekijk Berichten
    Aangezien jij een 1.4 COD rijdt? Zou je een acceleratie willen opnemen van 0-120 ofzo? Hoeft niet hoor, maar aangezien er nog geen filmpjes van de A3 COD op youtube staan, zou je de 1e zijn
    Ik heb de A3 limo 1.4 COD gereden en die vond ik rap zat. Alleen denk ik dat die nog iets zwaarder is?
    Ik heb onlangs met de limo COD gereden en dat beviel me zo goed dat ik de 1.8 SB heb omgezet naar een COD. Levering maart 2014.

    Benzineverbruik, minder rauw klinkende en rustigere motor waren doorslaggevend
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  4. #3804

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    62
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikY00 Bekijk Berichten
    De mijne komt van Audi Center Zaventem (invoerder D'Ieteren), maar hij is via de leasing besteld dus ik ben er enkel geweest om hem op te halen.

    Ik heb zelf de lichtmodule niet maar het heeft zeker wel iets! Wellicht hebben ze in de toonzaal wel een wagen staan die met de lichtmodule uitgerust is zodat je het eens kan bekijken. Hoeft niet per se een A3 te zijn, ik denk dat je je via een ander model ook wel een beeld kan vormen. Of het je op het einde van de rit een dikke 200EUR waard is moet je zelf uitmaken natuurlijk.
    Voor mij persoonlijk is dat een leuke 'extra' optie. Ik vind ze leuk om te hebben maar ik zou er nooit een andere, meer functionele, optie voor laten vallen.

    Ja, ikzelf ben van regio Zemst - Mechelen. Ik koop deze wagen privé aan met de eigen spaarcenten. Spijtig genoeg heb ik geen wagen ter beschikking van mijn werkgever.

    Ik zou mij de Audi A3 Sportback 1.4 TSFI 122 PK bestellen met volgende opties:

    - Beluga Bruin
    - Alcantare & Leder
    - sportstoelen voorin
    - Pack Intuition Plus
    - bijkomende tapijten achterin
    - lichtmodule
    - mistlampen vooraan
    - opbergmodule
    - cruise control
    - dakhemel in zwarte stof


    twijfels over volgende opties:

    - bandenspanningscontrole
    - 18' klein reservewiel
    - doorlaatopening (armsteun achteraan met opening rechtstreeks naar de kofferruimte)
    - Audi Drive select (ik rij maximaal 10 000km/jaar en af en toe eens lange ritten + 300km)
    - telefoon en sleutelhouder in de middenconsole ?? (heeft hier iemand een afbeelding van?)


    Alvast bedankt

  5. #3805

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    44
    Posts
    32
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Van de week langs Audi Roosendaal gereden toen ik bij een klant op datzelfde industrieterrein vandaan kwam. Voor mensen die niet willen wachten, hij had er volgens mij wel 20 op voorraad staan. Echt in alle kleuren en uitvoeringen!

    Over anderhalve week mag ik de mijne gaan bestellen. Omdat wij voorgedefinieerde auto's hebben en ik alleen de kleur van de lak en de bekleding mag kiezen wordt dit hem:

    A3 8v 1.6 TDI Beluga Bruin!
    Ambition ProLine Plus
    Roofrails
    Blanke sierlijsten

    En dat was hem


  6. #3806

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    120
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    Ja, ikzelf ben van regio Zemst - Mechelen. Ik koop deze wagen privé aan met de eigen spaarcenten. Spijtig genoeg heb ik geen wagen ter beschikking van mijn werkgever.

    Ik zou mij de Audi A3 Sportback 1.4 TSFI 122 PK bestellen met volgende opties:

    - Beluga Bruin
    - Alcantare & Leder
    - sportstoelen voorin
    - Pack Intuition Plus
    - bijkomende tapijten achterin
    - lichtmodule
    - mistlampen vooraan
    - opbergmodule
    - cruise control
    - dakhemel in zwarte stof


    twijfels over volgende opties:

    - bandenspanningscontrole
    - 18' klein reservewiel
    - doorlaatopening (armsteun achteraan met opening rechtstreeks naar de kofferruimte)
    - Audi Drive select (ik rij maximaal 10 000km/jaar en af en toe eens lange ritten + 300km)
    - telefoon en sleutelhouder in de middenconsole ?? (heeft hier iemand een afbeelding van?)


    Alvast bedankt
    In de Ambition zit standaard Audi Drive Select

    Trouwens, als ik een aantal opties van je zie, zou je mss beter gaan voor de S-line versie

  7. #3807

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    62
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
    In de Ambition zit standaard Audi Drive Select

    Trouwens, als ik een aantal opties van je zie, zou je mss beter gaan voor de S-line versie
    Ik zou willen opteren voor de Attraction.

    Momenteel met de opties die ik zeker neem, zit ik aan 27 000 rond. De opties waarover ik twijfel te nemen nog niet meegerekend.

  8. Ad
  9. #3808

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    Ik zou willen opteren voor de Attraction.

    Momenteel met de opties die ik zeker neem, zit ik aan 27 000 rond. De opties waarover ik twijfel te nemen nog niet meegerekend.
    Geen Proline pakket erbij?

  10. #3809

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    120
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    Ik zou willen opteren voor de Attraction.

    Momenteel met de opties die ik zeker neem, zit ik aan 27 000 rond. De opties waarover ik twijfel te nemen nog niet meegerekend.
    dan is S-line idd niet van toepassing :-)

  11. #3810
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Sneak preview van de dealer! Nog één nachtje (niet) slapen

    sneak1.JPG sneak2.JPG
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

  12. #3811

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blurk Bekijk Berichten
    Sneak preview van de dealer! Nog één nachtje (niet) slapen

    sneak1.JPG sneak2.JPG
    chique, is ie met privacy glass ? #kanhetnietgoedzien
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  13. #3812

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    801
    Kudos
    54
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blurk Bekijk Berichten
    Sneak preview van de dealer! Nog één nachtje (niet) slapen

    sneak1.JPG sneak2.JPG
    Hij lijkt wel zwart Mooie kleur, hoe meer ik het zie hoe mooier ik het vind.
    EXIT: Audi A3 SB Ambition Proline 1.4 TFSI 6-Bak Arubablue //
    Driving: Audi A3 SB Proline S 1.4 TFSI COD 6-Bak Daytona Grey //
    Driving: Audi A1 SB Admired 1.2 TFSI Icesilver-Black //

  14. #3813
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk Berichten
    chique, is ie met privacy glass ? #kanhetnietgoedzien
    Nee, alleen 's avonds in het donker

    Ik heb er nog wel over getwijfeld (over welke optie niet....), maar van recht opzij vond ik het verschil met de voorste zijruiten toch te groot.

    Voor de zomer misschien SonniBoys monteren maar die gaan er na de zomer dan weer af.
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

  15. #3814
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achiej Bekijk Berichten
    Daar is hij dan, de mooiste A3 van Nederland

    Bijlage 171818Bijlage 171819Bijlage 171820Bijlage 171821
    Die S5 velgen staan 'm goed! En weer een S line zonder dakrails, die combinatie juich ik altijd toe. Logisch dat je de auto die je volledig naar eigen smaak hebt afgestemd de mooiste van Nederland vindt, daar denk ik bij de mijne net zo over! ;-)

    Heel veel plezier ermee!
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  16. #3815
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk Berichten
    Ik heb onlangs met de limo COD gereden en dat beviel me zo goed dat ik de 1.8 SB heb omgezet naar een COD. Levering maart 2014.

    Benzineverbruik, minder rauw klinkende en rustigere motor waren doorslaggevend
    Thx! Zo'n beetje de meest overtuigende bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt om de COD te nemen. Rij nu nog een 1.8T in m'n A4 en dat motortje loopt zo mooi dat ie me af en toe nog wel eens aan het twijfelen brengt. Maar als ik jou zo hoor ben ik blij dat ik die 3K toch aan allerlei leuke opties besteed heb...

    [EDIT]
    Zie nu in de configurator dat het verschil tussen een COD en 1.8T op 5K zit! Vind ik een bizar bedrag voor 40PK en hetzelfde koppel... (weliswaar bij een wat ruimer toerenbereik)
    [/EDIT]
    Laatst gewijzigd door G4ce; 25-10-13 om 21:01.
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  17. #3816

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Zo, hehe, eindelijk vanavond te horen gekregen dat ik de auto kan gaan ophalen a.s. donderdag 30 okt. in Ingolstadt.
    Laatst gewijzigd door hea61; 25-10-13 om 19:53.

  18. #3817
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    twijfels over volgende opties:

    - bandenspanningscontrole
    - 18' klein reservewiel
    - doorlaatopening (armsteun achteraan met opening rechtstreeks naar de kofferruimte)
    - Audi Drive select (ik rij maximaal 10 000km/jaar en af en toe eens lange ritten + 300km)
    - telefoon en sleutelhouder in de middenconsole ?? (heeft hier iemand een afbeelding van?)
    In NL zit bandenspanningscontrole er standaard op, zou ik ff checken of dat in BE ook zo is. De armsteun achter heb ik nu ook in m'n A4, staat wel chique maar alleen je passagiers hebben er wat aan. Doorlaadopening is enkel interessant als neerklappen van de achterbank geen optie is omdat je bijv. met 4 personen reist. Houder voor mobiele telefoon en sleutels ziet er zo uit:

    Houder mobiele telefoon en sleutels.jpg

    Houd er wel rekening mee dat als je die optie neemt je het mooie asbakje er niet bij krijgt. Je kunt ze ook beiden nemen overigens.

    Als je nog wat extra budget kunt vrijmaken zou ik nog andere/grotere velgen overwegen, doet toch een hoop met de looks van je auto! In dat geval misschien toch voor een Ambition gaan, zit al 17" velgen, mistlampen, sportstoelen en drive select in. Bovendien krijg je er dan ook nog een sportonderstel, 3-spaaks sportstuur en kleuren BIS bij (die laatste is echt een enorme verbetering tov monochroom!).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    Ik zou willen opteren voor de Attraction.

    Momenteel met de opties die ik zeker neem, zit ik aan 27 000 rond. De opties waarover ik twijfel te nemen nog niet meegerekend.
    Doe je goed dan, hier in NL begint de Attraction 122pk bij een dikke 27K! Excl opties.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk Berichten
    Geen Proline pakket erbij?
    Attraction Pro Line pakket:
    • middenarmsteun voor
    • stuurwiel, multifunctioneel in leder, vierspaaks (Ambition: driespaaks)
    • bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm
    • navigatiepakket

    Niet echt interessant voor Matthiso gezien z'n wensen...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
    dan is S-line idd niet van toepassing :-)
    Reken maar gauw 5K erbij dan (Ambition + S line sportpakket) Zit dan wel al de mistlampen, sportstoelen, drive select, opbergpakket en zwarte hemel in. Plus al het andere fraais van deze pakketten. Doel ik natuurlijk met name op de 18" velgen en de mogelijkheid om Daytona grijs te kiezen
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  19. #3818
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hea61 Bekijk Berichten
    Zo, hehe, eindelijk vanavond te horen gekregen dat ik de auto kan gaan ophalen a.s. donderdag 30 okt. in Ingolstadt.
    Leuk uitstapje! Het wachten wordt beloond. Nu alleen nog even een klein weekje in spanning blijven...
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  20. #3819
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blurk Bekijk Berichten
    Sneak preview van de dealer! Nog één nachtje (niet) slapen

    sneak1.JPG sneak2.JPG
    Jij scoort vast punten bij de beluga fanclub! (toch @peternorth ?)

    Op de foto lijkt het trouwens meer zwart. Maar goed, als ik de kenners mag geloven is het ook net een kameleon Wel een mooi kleurtje hoor! Trouwens: op de Audi configurator noemen ze het nu ineens "Beloegabruin".

    Verder ook een prima configuratie! COD, S tronic, ASS, assistentiepakket, allemaal zeer interessante opties! Ben erg benieuwd hoe de COD i.c.m. S tronic bevalt!

    Have fun morgen met de aflevering en het touren daarna!
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  21. #3820
    Blurk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    61
    Posts
    280
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G4ce Bekijk Berichten
    Jij scoort vast punten bij de beluga fanclub! (toch @peternorth ?)

    Op de foto lijkt het trouwens meer zwart. Maar goed, als ik de kenners mag geloven is het ook net een kameleon Wel een mooi kleurtje hoor! Trouwens: op de Audi configurator noemen ze het nu ineens "Beloegabruin".

    Verder ook een prima configuratie! COD, S tronic, ASS, assistentiepakket, allemaal zeer interessante opties! Ben erg benieuwd hoe de COD i.c.m. S tronic bevalt!

    Have fun morgen met de aflevering en het touren daarna!
    Die kleur is deels zijn schuld! : http://www.audiforum.nl/forum/showro...ml#post1453391

    Voor die config heb ik wel wat andere dingen moeten laten (S-line, MMI+, andere velgen, enz...) maar volgens mij ga ik hier heel happy mee zijn...
    A3 SB Ambition PL plus - 1.4 TFSI CoD - S tronic - Belugabruin - o.a. Assistentiepakket, ASS, Comfortsleutel - Dakreling - Zwarte hemel

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •