Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 198 van 301 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248298 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.941 tot 3.960 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #3941

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hallo Kingscrown,

    Klopt idd van dat doorrijden, maar aan het eind v.d. weg stonden ze wel te flitsen. Hoop dat je dat wel is opgevallen..
    Hoe doen we dat even met dat filmpje?
    Gr.

  2. #3942

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    37
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief Bekijk Berichten
    Ik vind het wel een vette kleur, speciale kleur voor een spiciaal model.
    Kan me ook niet anders voorstellen dan dat dit winterbanden zijn.
    Ik ben het hier helemaal mee eens, wat een bijzondere en hele mooie kleur voor de auto. Ik heb tot nu toe gedacht mijn volgende A3 (ja, je moet vooruit durven denken)wordt scuba blauw, maar nu begin ik toch ernstig te twijfelen.
    Wat de velgen betreft, ben ik het wel met A3_sb eens, eeuwig zonde van die verder schitterende S3.
    Laatst gewijzigd door PvdW; 03-11-13 om 16:20.

  3. #3943

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Posts
    64
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Post Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Net een hagel buitje geweest
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #3944

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Dag mensen,

    ik helemaal nieuw hier maar het gaat des te meer kriebelen als ik alle enthausiaste verhalen lees: week 49 gaat mijn allereerste audi in productie!

    van mijn nieuwe werkgever me helemaal mogen uitleven op de nieuwe A3 SB 1.6TDI Ultra. Wat zijn jullie ervaringen met deze auto?

    mijn configuratie

    Attraction Pro Line Plus
    Phantom Black
    Privacy windows
    Blanke danklijsten
    Blanke raamlijstem
    Electrische inklapbare dimmende spiegels
    Grootlichtassistent
    Dimmende binnenspiegel
    Parkeerassistent
    Licht- en regensensor
    Verwarmbare voorstoelen
    Mistlampen
    Audi soundsystem
    10-spaaks 16 inch velgen
    Lichtpakket

    wilde ook zo graag 3-spaaks sportstuur, dit was volgens de dealer helaas niet mogelijk..

    Ben ook voornemens de standaart Ultra velgen voor de winter te gaan gebruiken en voor de zomer te switchen naarde originele 17 inch 15-spaaks velgen. Iemand ervaring met deze combinatie?

    Voor nu rest nog even geduld te hebben voordat ik er heerlijk mee de weg op kan en jullie wat foto's kan laten zien! Spannend

  5. #3945
    depl0y's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    299
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mies87 Bekijk Berichten
    Dag mensen,

    ik helemaal nieuw hier maar het gaat des te meer kriebelen als ik alle enthausiaste verhalen lees: week 49 gaat mijn allereerste audi in productie!

    van mijn nieuwe werkgever me helemaal mogen uitleven op de nieuwe A3 SB 1.6TDI Ultra. Wat zijn jullie ervaringen met deze auto?

    mijn configuratie

    Attraction Pro Line Plus
    Phantom Black
    Privacy windows
    Blanke danklijsten
    Blanke raamlijstem
    Electrische inklapbare dimmende spiegels
    Grootlichtassistent
    Dimmende binnenspiegel
    Parkeerassistent
    Licht- en regensensor
    Verwarmbare voorstoelen
    Mistlampen
    Audi soundsystem
    10-spaaks 16 inch velgen
    Lichtpakket

    wilde ook zo graag 3-spaaks sportstuur, dit was volgens de dealer helaas niet mogelijk..

    Ben ook voornemens de standaart Ultra velgen voor de winter te gaan gebruiken en voor de zomer te switchen naarde originele 17 inch 15-spaaks velgen. Iemand ervaring met deze combinatie?

    Voor nu rest nog even geduld te hebben voordat ik er heerlijk mee de weg op kan en jullie wat foto's kan laten zien! Spannend
    Heel cool Ben benieuwd. Van wat voor auto kom je nu dan?

    Verder: wachten duurt lang, nog geen uitslag van de dealer wanneer ik mijn auto mag komen ophalen. Hoopten eerst op deze week, maar aangezien er geen nieuws is, ga ik er van uit dat we het deze week niet meer halen.
    Audi A3 8P 2010 Sportback Pro Line Business
    Audi A3 8V Sportback Pro Line S Misano Rood


  6. #3946

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik heb nu een. Golf VI TSI 122 pk Higline

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk Berichten
    Heel cool Ben benieuwd. Van wat voor auto kom je nu dan?

    Verder: wachten duurt lang, nog geen uitslag van de dealer wanneer ik mijn auto mag komen ophalen. Hoopten eerst op deze week, maar aangezien er geen nieuws is, ga ik er van uit dat we het deze week niet meer halen.

  7. #3947

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Moet verder nog een beetje leren met dit forum om te gaan maar oefening baart kunst. Ik zal genoeg te bespreken hebben met jullie

  8. Ad
  9. #3948

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    62
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    mensen, de optie nemen voor alcantara / leder met sportzetels (meerprijs 1350 euro) of de standaard zwarte zetels in de attraction versie??

  10. #3949
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.393
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mies87 Bekijk Berichten
    Dag mensen,

    ik helemaal nieuw hier maar het gaat des te meer kriebelen als ik alle enthausiaste verhalen lees: week 49 gaat mijn allereerste audi in productie!

    van mijn nieuwe werkgever me helemaal mogen uitleven op de nieuwe A3 SB 1.6TDI Ultra. Wat zijn jullie ervaringen met deze auto?

    mijn configuratie

    Attraction Pro Line Plus
    Phantom Black
    Privacy windows
    Blanke danklijsten
    Blanke raamlijstem
    Electrische inklapbare dimmende spiegels
    Grootlichtassistent
    Dimmende binnenspiegel
    Parkeerassistent
    Licht- en regensensor
    Verwarmbare voorstoelen
    Mistlampen
    Audi soundsystem
    10-spaaks 16 inch velgen
    Lichtpakket

    wilde ook zo graag 3-spaaks sportstuur, dit was volgens de dealer helaas niet mogelijk..

    Ben ook voornemens de standaart Ultra velgen voor de winter te gaan gebruiken en voor de zomer te switchen naarde originele 17 inch 15-spaaks velgen. Iemand ervaring met deze combinatie?

    Voor nu rest nog even geduld te hebben voordat ik er heerlijk mee de weg op kan en jullie wat foto's kan laten zien! Spannend
    Welkom hier.
    Je krijgt straks een mooie A3 waar je veel plezier aan gaat beleven.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #3950

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Posts
    179
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiso Bekijk Berichten
    mensen, de optie nemen voor alcantara / leder met sportzetels (meerprijs 1350 euro) of de standaard zwarte zetels in de attraction versie??
    Ik zou persoonlijk altijd voor de sportstoelen gaan, zeker als je veel lange afstanden rijdt of lang bent. De standaard stoelen in de Attraction hebben een kort zitvlak en hebben geen kuipstoelvorm. De sportstoelen kun je langer maken, waardoor je bovenbenen in zijn geheel op de stoel kunnen rusten. Bovendien zit je "steviger", omdat de zijwangen wat groter zijn.

    Of je alcantara of leder neemt is persoonlijk. Ik heb nu leder in mijn VI GTI. Het ziet er mooi uit en is eenvoudig te reinigen, maar is niet altijd even prettig in de winter (koud)/zomer(heet). Als je leder neemt, zou ik zeker stoelverwarming overwegen. In tegenstelling tot Nederland is het in België immers veelal slecht weer :P

    Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met je keuze. Succes!

  12. #3951
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.393
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Of interieur voor verwarming of verkoeling.
    Dat is pas lekker. Geen ramen meer krabben en de auto is warm als je weggaat.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #3952

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Posts
    179
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Of interieur voor verwarming of verkoeling.
    Dat is pas lekker. Geen ramen meer krabben en de auto is warm als je weggaat.
    Heb ik in 2006 gehad, maar ik gebruikte het nooit en vond het bovendien niet lekker werken. Ik denk dat deze systemen vandaag de dag veel beter zijn, maar ook weer aardig wat zullen kosten.

  14. #3953
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.393
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jows VR6 Bekijk Berichten
    Heb ik in 2006 gehad, maar ik gebruikte het nooit en vond het bovendien niet lekker werken. Ik denk dat deze systemen vandaag de dag veel beter zijn, maar ook weer aardig wat zullen kosten.
    Werkt goed, geen problemen er mee.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  15. #3954
    Ultra Dirk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    68
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jows VR6 Bekijk Berichten
    Ik zou persoonlijk altijd voor de sportstoelen gaan, zeker als je veel lange afstanden rijdt of lang bent. De standaard stoelen in de Attraction hebben een kort zitvlak en hebben geen kuipstoelvorm. De sportstoelen kun je langer maken, waardoor je bovenbenen in zijn geheel op de stoel kunnen rusten. Bovendien zit je "steviger", omdat de zijwangen wat groter zijn.

    Of je alcantara of leder neemt is persoonlijk. Ik heb nu leder in mijn VI GTI. Het ziet er mooi uit en is eenvoudig te reinigen, maar is niet altijd even prettig in de winter (koud)/zomer(heet). Als je leder neemt, zou ik zeker stoelverwarming overwegen. In tegenstelling tot Nederland is het in België immers veelal slecht weer :P

    Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met je keuze. Succes!
    +1 Ik heb voor standaard zetels gekozen omdat me dat 225 euro bruto bijtelling per maand scheelde maar in jouw geval zou ik zeker voor sportstoelen gaan!

  16. #3955

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkkie Bekijk Berichten
    ...Ik heb voor standaard zetels gekozen omdat me dat 225 euro bruto bijtelling per maand scheelde...
    ... dat zijn inderdaad dure zetels...

  17. #3956

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruik013 Bekijk Berichten
    Hier nog een bestelling:

    A3 SB ProLineS 1.4 TFSI S-tronic

    Levering verwacht in week 42

    Kleur: Scubablauw

    Opties:
    Elektrische spiegels
    Blanke sierlijsten
    Schakelpaddels
    Dimmende binnenspiegel
    Aluminiumoptiek in interieur
    Wegrijassistent
    B&O
    Week 42 is uiteindelijke week 45 geworden, maar zojuist gebeld door de wagenparkbeheerder dat de auto morgen wordt geleverd. Zomaar uit het niets, scheelt gelukkig wel een aantal slechte nachten -

  18. #3957
    depl0y's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    299
    Kudos
    18
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruik013 Bekijk Berichten
    Week 42 is uiteindelijke week 45 geworden, maar zojuist gebeld door de wagenparkbeheerder dat de auto morgen wordt geleverd. Zomaar uit het niets, scheelt gelukkig wel een aantal slechte nachten -
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's van die kleur! Fantastische auto!
    Audi A3 8P 2010 Sportback Pro Line Business
    Audi A3 8V Sportback Pro Line S Misano Rood

  19. #3958
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.393
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruik013 Bekijk Berichten
    Week 42 is uiteindelijke week 45 geworden, maar zojuist gebeld door de wagenparkbeheerder dat de auto morgen wordt geleverd. Zomaar uit het niets, scheelt gelukkig wel een aantal slechte nachten -
    Das mooi veel plezier morgen.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #3959
    Giesso's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    519
    Kudos
    34
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mies87 Bekijk Berichten
    Ben ook voornemens de standaart Ultra velgen voor de winter te gaan gebruiken en voor de zomer te switchen naarde originele 17 inch 15-spaaks velgen. Iemand ervaring met deze combinatie?
    Gefeliciteerd met je bestelling, mooie config!!

    Ik gebruik de ultra velgen op een Proline S, op de standaard 18 inch kunnen sneeuwkettingen dus ik moest wat anders regelen, en toen kreeg ik deze velgen van de dealer

    foto 1.jpg
    A3 8V Sportback 1.6 TDI S-Tronic Ambition Pro Line S [2013-20**]
    A3 8P Sportback 1.4 TFSI S-Edition [2010-2013]
    In het bezit van VAG-COM kabel (regio Achterhoek)

  21. #3960

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giesso Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met je bestelling, mooie config!!

    Ik gebruik de ultra velgen op een Proline S, op de standaard 18 inch kunnen sneeuwkettingen dus ik moest wat anders regelen, en toen kreeg ik deze velgen van de dealer

    foto 1.jpg
    Ik had gedacht dat ze minder fraai waren.. Voor de winter echt wel uitstekende velgen denk ik.

    Heb je nog een grotere foto met de hele auto?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •