Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 237 van 301 EersteEerste ... 137187227233234235236237238239240241247287 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.721 tot 4.740 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #4721
    lalleman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    59
    Posts
    600
    Kudos
    113
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelm1978 Bekijk Berichten
    Ik weet niet waar je woont... maar ik heb een waterstofzuiger met extractorfunctie. Je mag deze van me lenen als je wil. Zelf smeer van een aandrijfas op de witte tuinkussens kreeg ik er met dat ding af.
    Je bent een HELD Michel, echter heb ik er al eentje bij Boels gehaald. Na een halve dag schrobben is de boel weer redelijk fris. Reuze dat je het aanbied
    Audi A5 Cabrio FSI 2.0 Glacier White 2018
    Tesla Model 3 Performance - Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S-tronic Ambition - Volkswagen Golf 7 GTE - Audi A3 8v Sportback Pro Line S

  2. #4722

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    @mhoutman en @PieterSA allebei gefeliciteerd, mooie Audi's en fraaie kleuren

  3. #4723

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    57
    Posts
    52
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVA Bekijk Berichten
    @mhoutman en @PieterSA allebei gefeliciteerd, mooie Audi's en fraaie kleuren
    Dank je !! Ik ben er 100% gelukkig mee - egt ongelooflijk
    Laatst gewijzigd door PieterSA; 06-02-14 om 12:17.

  4. #4724
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PieterSA Bekijk Berichten

    BEAUTIFULL! Mooi zeg! Geniet ervan: leuk om te zien dat iemand in Z-A op het Nederlandse AF zit!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  5. #4725

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PieterSA Bekijk Berichten
    Dank je !! Ik ben er 100% gelukkig mee - egt ongelooflijk
    Pieter, hoe staat het in SA met car jacking ? Was een aantal jaar geleden redelijk een hot item, net als in België overigens....
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw


  6. #4726
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Nou na 3000 km weer een kleine update. Auto rijd top!

    Enige wat me op valt is dat wanneer het start/stop systeem in actie is, dus de motor uit staat bij het stoplicht, en ik vervolgens weg wil rijden ik meer gas moet geven om goed weg te komen. Als de motor niet uit is geweest is het geen probleem en pakt ie netjes op. Iemand anders dit opgevallen?

    edit, gaat om een 1.4 TFSI CoD
    Laatst gewijzigd door roaldr; 07-02-14 om 18:26.

  7. #4727

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roaldr Bekijk Berichten
    Nou na 3000 km weer een kleine update. Auto rijd top!

    Enige wat me op valt is dat wanneer het start/stop systeem in actie is, dus de motor uit staat bij het stoplicht, en ik vervolgens weg wil rijden ik meer gas moet geven om goed weg te komen. Als de motor niet uit is geweest is het geen probleem en pakt ie netjes op. Iemand anders dit opgevallen?

    edit, gaat om een 1.4 TFSI CoD
    Heb ik ook geconstateerd. Al een paar keer gehad dat de motor afsloeg of moeilijk weg kwam. Gebruik het start/stop systeem daarom ook minder vaak tenzij ik niet helemaal vooraan sta

  8. Ad
  9. #4728
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AversusZ Bekijk Berichten
    Heb ik ook geconstateerd. Al een paar keer gehad dat de motor afsloeg of moeilijk weg kwam. Gebruik het start/stop systeem daarom ook minder vaak tenzij ik niet helemaal vooraan sta
    kijk, ben ik iig niet de enige
    2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S phantom zwart

  10. #4729

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Posts
    37
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roaldr Bekijk Berichten
    kijk, ben ik iig niet de enige
    Je bent zeker niet de enige. Ik heb dit ook met de 1.6 TDI. Mijn vorige auto, een Seat, had het ook, maar dan nog veel merkbaarder. Misschien een algemeen kenmerk van het VAG systeem.

  11. #4730
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PvdW Bekijk Berichten
    Je bent zeker niet de enige. Ik heb dit ook met de 1.6 TDI. Mijn vorige auto, een Seat, had het ook, maar dan nog veel merkbaarder. Misschien een algemeen kenmerk van het VAG systeem.
    Met de focus die ik hiervoor had geen last dus zou kunnen ja.

  12. #4731

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Heeft dan misschien ook met handbak te maken? Als die van mij weer start schiet je er gewoon weer snel vandoor. Njet anders dan anders.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  13. #4732
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Heeft dan misschien ook met handbak te maken? Als die van mij weer start schiet je er gewoon weer snel vandoor. Njet anders dan anders.
    Ik heb wel een handbak ja....
    2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S phantom zwart

  14. #4733

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    zondag = teaser dag








    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  15. #4734
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    46
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooie kleur!
    2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S phantom zwart

  16. #4735
    vdbeld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    232
    Kudos
    18
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik zie op de laatste foto dat je ook een antidiefstal systeem hebt @mhoutman.
    s3 sportback pro line plus

  17. #4736

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdbeld Bekijk Berichten
    Ik zie op de laatste foto dat je ook een antidiefstal systeem hebt @mhoutman.
    Klopt, is een nieuwe optie sinds KW4: afneembaar stuur
    Laatst gewijzigd door mhoutman; 10-02-14 om 06:53.
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  18. #4737

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Eind november is m'n Audi A3 Sportback 1.6 Tdi Ultra besteld (bedrijfswagen).
    Kijk er enorm naar uit! Heb altijd met oude wrakken van +15 jaar gereden, ben eens benieuwd wat zo'n nieuwe wagen geeft.

    - Moessongrijs
    - Pack Intuition Plus
    - Pack Lounge: Milanoleder zwart
    - LED-lichtmodule interieur (iemand ergens details hierover?)
    - Aluminium look
    - Advanced Key
    - Buitenspiegels electrisch inklap-verstel-verwarmbaar
    - Bandenspanningscontrole
    - Drive Select

    De levertijd was voorzien voor eind februari, maar is nu verschoven naar midden april wegens hoge aantal bestellingen
    Nog iemand met dit 'probleem'?
    Laatst gewijzigd door braudia3; 10-02-14 om 11:37.

  19. #4738
    vdbeld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    232
    Kudos
    18
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door braudia3 Bekijk Berichten
    Eind november is m'n Audi A3 Sportback 1.6 Tdi Ultra besteld (bedrijfswagen).
    Kijk er enorm naar uit! Heb altijd met oude wrakken van +15 jaar gereden, ben eens benieuwd wat zo'n nieuwe wagen geeft.

    - Moessongrijs
    - Pack Intuition Plus
    - Pack Lounge: Milanoleder zwart
    - LED-lichtmodule interieur (iemand ergens details hierover?)
    - Aluminium look
    - Advanced Key
    - Buitenspiegels electrisch inklap-verstel-verwarmbaar
    - Bandenspanningscontrole
    - Drive Select

    De levertijd was voorzien voor eind februari, maar is nu verschoven naar midden april wegens hoge aantal bestellingen
    Nog iemand met dit 'probleem'?

    Je weet niet wat je overkomt. Haha
    s3 sportback pro line plus

  20. #4739

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door braudia3 Bekijk Berichten
    Eind november is m'n Audi A3 Sportback 1.6 Tdi Ultra besteld (bedrijfswagen).
    Kijk er enorm naar uit! Heb altijd met oude wrakken van +15 jaar gereden, ben eens benieuwd wat zo'n nieuwe wagen geeft.

    - LED-lichtmodule interieur (iemand ergens details hierover?)

    De levertijd was voorzien voor eind februari, maar is nu verschoven naar midden april wegens hoge aantal bestellingen
    Nog iemand met dit 'probleem'?
    Proficiat met je bestelling, een mooie wagen lijkt me! Ik heb zelf ook nog getwijfeld over het Moessongrijs.

    De Lichtmodule in het interieur houdt in dat je wat extra led verlichting krijgt. Deze omvatten:
    - verlichting aan de voetruimte (zowel vooraan, als achteraan)
    - leeslampjes (vooraan en achteraan)
    - make-upspiegel (bestuurder + passagier) + lichtjes
    - verlichte bekerhouders
    - instapverlichting (als je je deur opent, schijnt er ledverlichting op de grond)
    - verlichte deurgrepen (aan de binnenkant schijnt er een led lampje op de deurgrepen)
    - actieve reflectoren

    Dat maakt het allemaal wat luxueuzer ogen, maar is naar mijn mening zeker de moeite.

    Wat je levertijd betreft, heb ik het omgekeerde meegemaakt.
    Ik had eind oktober besteld en heb de wagen op 1 februari ontvangen (België). Normaal was hij voorzien voor 15 februari af te halen.

  21. #4740

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Nog even geduldig afwachten... maar ben heel benieuwd om hem in ontvangst te nemen.

    Zijn er van die lichtmodule ergens afbeeldingen beschikbaar? Verlichting aan voetruimte en bekerhouders heb ik al gezien op foto, rest nog niet..
    Worden de deurgrepen ook langs de buitenkant verlicht? Of is dat die verlichting die ook op de grond schijnt?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •