Bekijk Poll Resultaten: Welke model A3 heb jij gekocht?

Stemmers
810. Je mag niet op deze poll stemmen
  • A3

    45 5,56%
  • A3 Sportback

    444 54,81%
  • A3 Limousine

    261 32,22%
  • A3 Cabriolet

    16 1,98%
  • S3

    2 0,25%
  • S3 Sportback

    23 2,84%
  • S3 Limousine

    18 2,22%
  • S3 Cabriolet

    1 0,12%
Pagina 293 van 301 EersteEerste ... 193243283289290291292293294295296297 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.841 tot 5.860 van de 6009

Onderwerp: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

  1. #5841
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Goed om te lezen! Bij bevalt ie ook nog meer dan prima, dus ik ga zelfs nog een jaartje doorrijden. Die kraak heb ik alleen is het wat kouder is; weet niet precies wat het is en de dealer heeft niet iets specifieks kunnen vinden.

    Anyway, geniet van de auto, maar bovenal van de vakantie!

    Zal wel geen toeval zijn dan, ik heb ok een kraak alleen als het koud is als ik over een drempel ga. lijken wel de stabelizator stang/rubbers. Iemand een idee?

  2. #5842
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Het probleem van het kraken is opgelost, ik zal tzt even vragen hoe ze dit hebben opgelost want een balie medewerker heeft de auto terug naar ons huis gebracht vanmiddag en de Leenauto weer meegenomen.. Top service! De auto moest langer blijven omdat er wat olie lekte bij een koperen ring onder een wartel bij de turbo. Niet ernstig maar toch mooi dat ze dit opgelost hebben, over een paar duizend km weer even langs ter controle. Alleen heb ik het idee dat het het materiaal om de turbo heen verwijderd is, ik kan de turbo ook iets beter horen! (Best leuk) Zou het kwaad kunnen dat dit is verwijderd?

  3. #5843
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Zal wel geen toeval zijn dan, ik heb ok een kraak alleen als het koud is als ik over een drempel ga. lijken wel de stabelizator stang/rubbers. Iemand een idee?
    Is een bekend probleem van de A3, heeft te maken met de voortrein en de rubbers. Met een beetje invetten is het verholpen. Ik had het overigens ook in de zomer en op een gegeven moment werd het gekraak wel steeds meer.

    Gelukkig een bekend probleem en snel opgelost door de dealer.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  4. #5844

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik had het kraken ook, eerst alleen bij koud weer daarna vaker. Schijnbaar bekend issue. Vorige week een setje nieuwe draagarmrubbers door de dealer gemonteerd en het was opgelost. Rubbers zijn goedkoop en koste dealer uurtje werk. Valt dus erg mee.

  5. #5845

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    112
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mijn A3 Facelift is ondertussen 2-3 maanden oud, en heb een heel irritant probleempje gevonden. Bij het normaal optrekken of iets ruwere wegen bereiden lijkt het dashboard continue te kraken, alsof het te hard is opgespannen, iemand die dit nog heeft gemerkt?


  6. #5846

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Hij is binnen hoor :-)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door audibsl; 03-01-17 om 19:51.

  7. #5847
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audibsl Bekijk Berichten
    Hij is binnen hoor :-)
    Dik!
    Nog een jaartje SB en dan stap ik ook over op de limo!
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  8. Ad
  9. #5848
    EricSw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    57
    Posts
    205
    Kudos
    17
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vandaag mijn hagelnieuwe S3 limo opgehaald.
    Vanwege het wat tegenvallende weer nog niet veel gereden en ook geen mooie plaatjes kunnen schieten.
    Maar dat gaat zeker nog komen.

  10. #5849
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.394
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EricSw Bekijk Berichten
    Vandaag mijn hagelnieuwe S3 limo opgehaald.
    Vanwege het wat tegenvallende weer nog niet veel gereden en ook geen mooie plaatjes kunnen schieten.
    Maar dat gaat zeker nog komen.
    We zijn benieuwd.
    Geniet ervan.
    Nog aanpassingen laten doen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  11. #5850
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Vorige week vrijdag offerte laten maken voor een sportback en meteen maar besteld. (prive)
    Tevens is de order meteen in systeem ingevoerd voordat ik getekend had.
    Configuratie:
    Sport Proline S 1.4 CoD
    Daytona grey
    Diefstal Alarm
    Blanke sierlijsten
    Panoramadak
    B&O speakers
    Progressive steering.
    Wielbouten
    Geen badges erop, inclusief S-line badge.

    Tijdens bestellen zaten er de 17" dikke 5 spaaks velgen op, nu zie ik dat mijn opgeslagen configuratie ongeldig is en dat de velgen vervangen zijn door 18" 5 dubbelspaaks velgen. Vraag is welke velgen krijg ik nu?

    Afleverdatum 1 maart, productie is klaar op 20feb.
    Laatst gewijzigd door MT07; 09-01-17 om 13:41.

  12. #5851
    Stayv's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Die van mij haal ik 16 januari op!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07
    Tijdens bestellen zaten er de 17" dikke 5 spaaks velgen op, nu zie ik dat mijn opgeslagen configuratie ongeldig is en dat de velgen vervangen zijn door 18" 5 dubbelspaaks velgen. Vraag is welke velgen krijg ik nu?
    Degene die ook in de afbeeldingen van de configurator staan als je de Sport Pro Line S optie selecteert bij 'Uitvoeringen & Pakketten': http://www.audi.nl/AFKBG66T
    Laatst gewijzigd door Stayv; 09-01-17 om 16:09.

  13. #5852

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    12 januari kan ik mijn nieuwe A3 Design 2.0, DSG, Proline + ophalen.
    Ik ben benieuwd hoe Audi connect gaat werken in NL en daar buiten.

  14. #5853

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Deze hebben wij , 1.2 TFSI S-tronic





    Laatst gewijzigd door patje007; 09-01-17 om 18:20.
    mk2 roadster "dakar beige"

  15. #5854
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooie auto @patje007 klopt het dat Audi gaat stoppen met de gewone 3 deurs A3? Heb ergens vernomen dat er alleen nog maar een A3 SB, A3 cabrio en A3 limo (4deurs) geleverd wordt. Iemand hier meer info over?

  16. #5855
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.394
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Had ik ook gehoord.
    Maar de verkoop van de 3 deurs is wel weer wat gestegen.
    Niet zoals de sb uitvoering, zou het jammer vinden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #5856
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stayv Bekijk Berichten
    Die van mij haal ik 16 januari op!



    Degene die ook in de afbeeldingen van de configurator staan als je de Sport Pro Line S optie selecteert bij 'Uitvoeringen & Pakketten': http://www.audi.nl/AFKBG66T
    Gefeliciteerd.
    Navraag gedaan bij de dealer en ik krijg inderdaad de 18" 5-dubbelspaaks eronder. Had liever de 17" gehad want in combinatie met het S-Line sport onderstel stuiter je meer met 18" dan 17". Dit is ook niet verkeerd...

  18. #5857
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Mooie auto @patje007 klopt het dat Audi gaat stoppen met de gewone 3 deurs A3? Heb ergens vernomen dat er alleen nog maar een A3 SB, A3 cabrio en A3 limo (4deurs) geleverd wordt. Iemand hier meer info over?
    Volgens een verkoper bij Audi wordt de 2-deurs bij introductie van het nieuwe model inderdaad geschrapt, is ook terug te vinden op internet. Heb daarom maar gekozen voor de sportsback ipv 2-deurs als nieuwe auto. Inruil technisch levert het ook meer op dan 2-deurs. Ook gaf ie aan dat bv bij Renault de Clio niet meer in 2-deurs geleverd word en zo schijnen meer merken dat te doen.
    Laatst gewijzigd door MT07; 10-01-17 om 07:05.

  19. #5858

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Ik krijg al spijt van mijn Audi droom! Auto (G-tron) besteld op 28/10 hier in Belgie bij een dealer, ging deze normaal 09/01 geleverd worden. Vandaag krijg ik telefoon dat het toch pas 04/04 zal zijn Zijn er nog mensen uit Belgie die met zo een lange wachttijd zitten???

  20. #5859
    EricSw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    57
    Posts
    205
    Kudos
    17
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Zoals beloofd hier wat foto's.

    Ik heb dus een daytonagrijze S3 limousine Pro Line Plus S-tronic.
    IMG_3166.jpg IMG_3168.jpg IMG_3167.jpg

    Stoelbekleding leer/alcantara.
    IMG_3170.jpg IMG_3169.jpg
    En de stoelverwarming die in het pro line pakket zit was een aangename verassing, deze is namelijk niet vermeld in de online configurator.

    Virtual cockpit.
    IMG_3165.jpg

    Verder nog extra:
    Comfortsleutel
    Magnetic ride
    Elektrisch inklapbare buitenspiegels (echt nodig in dit smalle straatje)
    19"velgen
    Assistentiepakket
    Audi hold assist
    Wielbouten

    Ik heb nog te weinig km's gereden om echt een goed vergelijk te geven met mijn 2014 S3 SB.
    Wel viel meteen op dat de nieuwe lichter stuurt en ook wat directer aanvoelt.
    Het zou kunnen dat dit komt door de nieuwe banden.

    Ook voel ik geen verschil in comfort tussen de oude 18"en de huidige 19"velgen.

  21. #5860
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wie hebben er reeds een A3 8V besteld of al in bezit zelfs? Verzameltopic

    Mooie config en auto, veel plezier ermee.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •