Pagina 10 van 300 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #181

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    57
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik hoor vanaf minmaal €38k voor de E-Tron.
    Beetje aankleden met PLS en wat andere extra's gaat snel richting de €50k..... Al blijft 7% bijtelling dan nog maar €150,- netto bij IB van 52%
    Scheelt €100,- netto t.o.v een vol aangeklede G-Tron.

  2. #182

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik begrijp het. Ik wacht nog even af, mijn huidige Audi is al op leeftijd maar kan nog wel een paar kilometers mee. De bijtelling is voor mij wel belangrijk omdat die in de 52% valt en de G-tron vind ik te langzaam.. Ik snap Sharkie999 zijn punt wel (en het zou goed kunnen dat hij gelijk heeft) maar ik wacht nog tot het einde van het jaar en anders koop ik maar weer een 2e hands occassian prive denk ik!

  3. #183

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goed nieuws!!!! :-)

    "De per Juli bestelbare A3 e-tron is zoals Audi het begrip Hybride Mobiliteit invulling geeft. Audi introduceerde deze A3 in februari 2013 tijdens de autotentoonstelling in Genève. Dit gestroomlijnde vijfdeursmodel maakt gebruik van plug-in hybride technologie. Hierdoor combineert de A3 Sportback e-tron zeer hoge prestaties met zeer lage verbruikscijfers. Met deze Audi is overstappen op elektrisch rijden kinderspel. Volledig opladen duurt 2,5 uur. Daarna staat deze A3 in vol ornaat voor u klaar!"

    Zojuist ontvangen vanuit een mailing van Audi.

  4. #184

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dit klinkt goed! Maar ik heb me ook ingeschreven voor dit soort berichten op de Audi website maar nog niets gehad helaas..

  5. #185
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik begrijp het. Ik wacht nog even af, mijn huidige Audi is al op leeftijd maar kan nog wel een paar kilometers mee. De bijtelling is voor mij wel belangrijk omdat die in de 52% valt en de G-tron vind ik te langzaam.. Ik snap Sharkie999 zijn punt wel (en het zou goed kunnen dat hij gelijk heeft) maar ik wacht nog tot het einde van het jaar en anders koop ik maar weer een 2e hands occassian prive denk ik!
    Ehm, de GTron te langzaam? Ik vind in 10sec naar de 100 toch niet onder bemiddeld, maar alleen om die reden koop je toch geen ETron? Die 14% bijtelling over €26.000 valt ten opzichte van 7% op de geschatte €36.000 toch ook wel mee. Ik ben overigens ook wel benieuwd of je de ETron qua kilometerprijs net zo voordelig kan rijden als de GTron.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue


  6. #186

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Als je een beetje in stedelijk gebied rijdt is de etron goedkoper. Rij je voornamelijk snelweg dan niet.

    De meeste gtrons zijn flink aangeklede Slines dus die 28000,- gaat voor vrijwel niemand op. Voor 38K is de etron al flink aangekleed dus ik wist het wel. 204 pk is bovendien flink meer plezier dus daar zou ik hem wel degelijk voor willen 😄
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #187

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Ehm, de GTron te langzaam? Ik vind in 10sec naar de 100 toch niet onder bemiddeld, maar alleen om die reden koop je toch geen ETron? Die 14% bijtelling over €26.000 valt ten opzichte van 7% op de geschatte €36.000 toch ook wel mee. Ik ben overigens ook wel benieuwd of je de ETron qua kilometerprijs net zo voordelig kan rijden als de GTron.
    Het is zeker niet de enige reden dat ik de Etron zou willen. De Gtron is een hele mooie auto hoor. Maar een beetje vermogen vind ik voor mijzelf wel belangrijk.

    Daarnaast vind ik de ETron ook echt een mooie auto. Ik verwacht dat hij bij lange na het opgegeven verbruik niet zal halen. Ondanks de aanschafprijs is bijtelling voor mij belangrijk omdat ik in de 52% zit en dan gaat het best hard.

  8. Ad
  9. #188

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkie999 Bekijk Berichten
    Geloof me, het wordt 2015. Ze willen zeker in NL eerst de G-tron dit jaar nog verkopen, die is alleen dit jaar nog 14%, en dus volgend jaar minder interessant. Heb inmiddels in de g-tron gereden, die bevalt ook prima. Lijkt me dat de etron ook te duur wordt, zeker in PLS uitvoering, en dat is de versie die je wilt
    Tsja...wat is 'te' duur; als je leasebudget het toelaat, dan is het bijtellingstechnisch een koopje. Natuurlijk is de G-tron ook een prima optie in het lage bijtelling segment, maar als je de keuze hebt tussen 110pk op aardgas of de +200pk combi benzine/elektrisch die ook nog eens goedkoper is dan lijkt de e-tron mij een no-brainer.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 13-06-14 om 16:15.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  10. #189

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ben niet heel ervaren met Audi (rijd nog maar 1,5 jaar met Audi) maar wat zijn jullie verwachtingen met betrekking tot kinderziektes van deze auto?

  11. #190

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Volgens de website van Audi vd udenhout vanaf week 28 bestelbaar! http://audi.udenhout.nl/modellen/aud...-7-bijtelling/

  12. #191

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik ben benieuwd of hij dan bij andere dealers ook meteen bestelbaar is. Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de standaard opties gezien de toch best hoge aanschafprijs van 38900..! Heb begrepen dat er standaard MMI in zit en schuifdak.. maar ik wil ook stoelverwarming, pdc, adaptive cruise control. Hoop dat ik dan met 45.000-47.000 wel weg kom!

  13. #192

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd of hij dan bij andere dealers ook meteen bestelbaar is. Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de standaard opties gezien de toch best hoge aanschafprijs van 38900..! Heb begrepen dat er standaard MMI in zit en schuifdak.. maar ik wil ook stoelverwarming, pdc, adaptive cruise control. Hoop dat ik dan met 45.000-47.000 wel weg kom!
    Ik was gisteren bij Audi Centrum Amsterdam en daar gaven ze vooralsnog week 31 als vanaf datum voor het bestellen. MMI+ is standaard, verder wisten ze nog niet zoveel behalve dat er sowieso geen Pro Line S pakket geleverd gaat worden. E.e.a. heeft ook weer te maken met de afwijkingen aan bijv de grill met oplaadpunt achter de ringen. 18 inch is wel leverbaar en ik zou er verder vanuit gaan dat grotendeels dezelfde opties gelden als bij de overige A3's, dus met de opties die jij noemt moet het makkelijk lukken voor dat bedrag.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  14. #193

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Waar ik heel nieuwsgierig naar ben is of de etron wel een beetje fatsoenlijk remt. Ik heb ooit een paar kilometer in een Jetta hybrid gereden, maar dat was echt verschrikkelijk. Wanneer je het rempedaal aankeek, ging deze al bijna vol in de remregeneratie modus. Heel erg naar. Ik hoop dat Audi dit beter voor elkaar heeft.
    Laatst gewijzigd door Adze1502; 15-06-14 om 16:13.

  15. #194
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adze1502 Bekijk Berichten
    Waar ik heel nieuwsgierig naar ben is of de etron wel een beetje fatsoenlijk remt. Ik heb ooit een paar kilometer in een Jetta hybrid gereden, maar dat was echt verschrikkelijk. Wanneer je het rempedaal aankeek, ging deze al bijna vol in de remregeneratie modus. Heel erg naar. Ik hoop dat Audi dit beter voor elkaar heeft.
    Heb toen der tijd ook gekeken naar de jetta hybrid, ik vond het maar een hoopje ellende:
    Best mooi van buiten, motorisch wel oke, remt voor geen meter (gevoelloos en meteen in de ankers) en ontzettend bezuinigd in het interieur (een brok lelijk plastic). De golf is qua interieur dan weer 10x beter.

    Daarna ben ik pas gaan kijken naar de A3, showroom ingelopen en ben meteen verliefd geworden op de sportback. Dit terwijl ik eigenlijk voor de 3-deurs variant ging kijken.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  16. #195

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hier staat redelijk wat info: https://www.audi-mediaservices.com/p...sportback.html .


    Mijn grootste minpunt is de 280 liter kofferbak, hetzelfde als een polo. Oftewel, een reguliere A3 heeft met 380 liter 36% meer ruimte dan een e-tron. Toch grappig dat dit feitje zich blijkbaar vertaalt naar "Both components barely impinge on the trunk of the A3 (..)".

  17. #196

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiwi71 Bekijk Berichten
    Hier staat redelijk wat info: https://www.audi-mediaservices.com/p...sportback.html .


    Mijn grootste minpunt is de 280 liter kofferbak, hetzelfde als een polo. Oftewel, een reguliere A3 heeft met 380 liter 36% meer ruimte dan een e-tron. Toch grappig dat dit feitje zich blijkbaar vertaalt naar "Both components barely impinge on the trunk of the A3 (..)".

    Kofferbak is evengroot als bij een quattro versie... heb daar ook nog nooit iemand horen klagen...

  18. #197

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Voor mij is het belangrijk dat dingen zoals een kinderwaren er bijvoorbeeld inpassen. Ik verwacht van wel omdat de kofferbak ruimte slechts opgehoogd zou zijn. Voor die keer op vakantie koop ik wel een dak koffer (rijd hij wel minder zuinig haha)

    Ik heb zin om een proefrit te maken en dan dit ijzer te bestellen!

  19. #198

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    Kofferbak is evengroot als bij een quattro versie... heb daar ook nog nooit iemand horen klagen...
    Meh, de huidige quattro is 340L? Maar inderdaad, keren per jaar dat het echt vervelend is valt mee. Achterbankje zal wel regelmatig plat moeten, en dakkoffertje scoren voor de vakantie.

    Ben benieuwd naar de leaseprijs..!

  20. #199

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Voor mij is het belangrijk dat dingen zoals een kinderwaren er bijvoorbeeld inpassen. Ik verwacht van wel omdat de kofferbak ruimte slechts opgehoogd zou zijn. Voor die keer op vakantie koop ik wel een dak koffer (rijd hij wel minder zuinig haha)

    Ik heb zin om een proefrit te maken en dan dit ijzer te bestellen!
    En dat is dus lastig met hoge bodem want dan komt de kinderwagen constant tegen de hoedeplank aan. Oftewel die moet er elke keer uit.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  21. #200

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik weet niet wat voor kinderwagen jij hebt maar bij mij past de bugaboo nog zelfs in de ford fiesta. En vaak nemen we alleen de buggy mee. Het gaat mij vooral om breedte.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •