Pagina 20 van 300 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #381
    Spollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Financial lease is belastingtechnisch inderdaad voordelig. Ik heb destijds een aanbieding gehad voor 4,9% icm Audi Verzekering. Deze verzekering is tevens goedkoper dan de alom bekende maatschappijen.

    Ik kreeg zojuist ook een uitnodiging voor een introductie en proefrit, iemand interesse?
    Ik kreeg de uitnodiging ook in mijn mailbox, ik ben dan helaas op vakantie (en ik heb toch al een limousine besteld...), dus als ik er iemand blij mee kan maken hoor ik het wel.
    Audi A3 Limousine 8V Pro Line S 1.4 TFSI COD 150pk Misanorood

  2. #382

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heeft iemand toevallig al gehoord van een dealer of er een trekhaak onder de e-tron mag? Is een dealbreaker voor me ben ik bang...

  3. #383

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    57
    Posts
    269
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy Bekijk Berichten
    Heeft iemand toevallig al gehoord van een dealer of er een trekhaak onder de e-tron mag? Is een dealbreaker voor me ben ik bang...
    Dit is wat ik tegen kwam:
    Anhängerkupplungen bei Elektro- und Hybridautos scheinen derzeit tatsächlich noch problematisch zu sein – auch der A3 Plug-in Hybrid und der e-Golf werden diesbezüglich beim Marktstart wohl leider nicht viel Neues bieten.

  4. #384

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco 900 Bekijk Berichten
    Dit is wat ik tegen kwam:
    Waar kwam je dat tegen en zou je het misschien willen vertalen? Mijn Duits is niet geweldig.. Bij Google translate krijg ik het volgende:

    Trekhaken voor elektrische en hybride auto's nu nog lijken eigenlijk problematisch zijn - zelfs de A3 plug-in hybride en de e-Golf zal dit opzicht niet te bieden bij de lancering waarschijnlijk veel nieuwe.
    Overigens heb ik aan de dealer doorgegeven dat ik er een trekhaak opwens en geen commentaar gekregen..
    Laatst gewijzigd door keesschepers; 20-07-14 om 22:09.

  5. #385
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Waar kwam je dat tegen en zou je het misschien willen vertalen? Mijn Duits is niet geweldig.. Bij Google translate krijg ik het volgende:



    Overigens heb ik aan de dealer doorgegeven dat ik er een trekhaak opwens en geen commentaar gekregen..
    Als iemand slecht geïnformeerd is, is het de dealer. Die komt daar op z'n vroegst achter op moment van bestellen..
    '01 rs4 641 ps


  6. #386

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Goed nieuws voor mij

    Goedemiddag Kees,

    Zoals beloofd hier even een update.
    Ik heb 1 auto weten te bemachtigen die ik vrij kan samenstellen.
    Hiermee zou het dus mogelijk zijn om als allereerste in een E-Tron te gaan rijden.

    ....
    Volgens mijn dealer zou een trekhaak wel mogelijk zijn, alleen hoeveel KG de auto mag trekken weet hij vanaf woensdag pas.
    Laatst gewijzigd door keesschepers; 21-07-14 om 14:30.

  7. #387
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @keesschepers goed nieuws! Hoe gaat de auto er verder uitzien?
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  8. Ad
  9. #388

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hij wordt Audi Scubablauw! Met aluminium dakreling en panaramadak, en een hele hoop andere zaken (zie vorige pagina)

  10. #389

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Volgens mijn dealer zou een trekhaak wel mogelijk zijn, alleen hoeveel KG de auto mag trekken weet hij vanaf woensdag pas.
    Thx! Zou goed nieuws zijn. En Scubablauw blijft een mooie kleur. Ben er voor voor mezelf nog niet uit, zo ontzettend moeilijk om een goede kleur uit te kiezen waar je straks 4 jaar in en uit moet stappen...

  11. #390

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Kwam deze tegen op internet en vond dit er erg strak uitzien. Weet alleen niet welke zilverkleur dit precies is. Ijszilver is eruit volgens mij en blijft eigenlijk alleen nog floretzilver over?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  12. #391

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Krijg zojuist van mijn dealer te horen dat trekhaak GEEN optie is op de e-tron... Dealbreaker. Dat was het dan....

  13. #392

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy Bekijk Berichten
    Krijg zojuist van mijn dealer te horen dat trekhaak GEEN optie is op de e-tron... Dealbreaker. Dat was het dan....
    Dat zou toch balen zijn. Een dealbreaker is het voor mij denk ik net niet. Als ik donderdag bij mijn dealer ben zal ik er weer naar vragen.

    Ik snap overigens niet wat het probleem is met een trekhaak op een hybride auto. Iemand een idee? Oke dat je misschien geen sleurhut kan trekken oke, maar ik wil het eigenlijk alleen voor een fietsendrager... (100kg in totaal?)

  14. #393
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Dat zou toch balen zijn. Een dealbreaker is het voor mij denk ik net niet. Als ik donderdag bij mijn dealer ben zal ik er weer naar vragen.

    Ik snap overigens niet wat het probleem is met een trekhaak op een hybride auto. Iemand een idee? Oke dat je misschien geen sleurhut kan trekken oke, maar ik wil het eigenlijk alleen voor een fietsendrager... (100kg in totaal?)
    Op de prius is ook een 'trekhaak' leverbaar, alleen geschikt voor fietsendragers.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  15. #394
    Lauda's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    49
    Posts
    108
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik snap overigens niet wat het probleem is met een trekhaak op een hybride auto. Iemand een idee? Oke dat je misschien geen sleurhut kan trekken oke, maar ik wil het eigenlijk alleen voor een fietsendrager... (100kg in totaal?)
    Mocht een trekhaak niet kunnen, dan kan je toch ook een fietsendrager nemen waarvoor je geen trekhaak nodig hebt?
    A6 Avant 3.0 TDI Pro Line Plus (2012) met o.a. ACC, MMI+, panodak, side & lane assist
    A3 Limousine 1.4 CoD TFSI Pro Line S (2014) Belugabruin met o.a. full LED, ACC, MMI+, panodak, B&O, DAB+, standkachel, parkassist, comfort key

  16. #395

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Wel vreemd. Op de VW site staat dat de Golf GTE een trekgewicht van 1500kg heeft. Dat zou toch ook voor de Audi moeten gelden?

    Overigens ga ik 12-8 proefrijden in de E-tron. Ben benieuwd.

  17. #396

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biobak Bekijk Berichten
    Wel vreemd. Op de VW site staat dat de Golf GTE een trekgewicht van 1500kg heeft. Dat zou toch ook voor de Audi moeten gelden?
    Precies! Heel raar. Ik hoor het wel deze week. Anders gaat er gewoon een order uit voor een *proest* *kuch* outlander *kuch* uit. Vervelend deze 1e wereld problemen! ;-)

  18. #397

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2006
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heeft iemand al leasebedragen vernomen van de leasemaatschapijen ? Of een calculatie kunnen maken in een configurator ? LP zegt tot nu toe nog geen prijzen te hebben ontvangen van de importeur. Ik ben erg benieuwd naar wat ze gaan berekenen. Zelf wil ik de auto gaan lease op basis van 36 maanden, 120.000km.
    Ons leasebedrag is vastgesteld op 680 euro. Hopelijk kan ik daar de ambition/pro line plus voor bestellen. Vervolgens even kijken welke extra opties ik nog pak waarvoor ik een eigen bijdrage moet betalen.

    Ik heb volgende week maandag om 9h een afspraak staan bij de dealer. Laten we hopen dat het systeem dan meteen in de lucht is en er besteld kan worden
    Het moet trouwens niet gekker worden. Straks staan we nog met zijn alleen in de rij om een auto te mogen bestellen.. Ik krijg een beetje een apple gevoel erbij
    Laatst gewijzigd door Consolez; 23-07-14 om 07:36.

  19. #398

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Het Audi Twitter account zegt dat een trekhaak niet mogelijk is: https://twitter.com/audi_nederland/s...56480534937600

    Zou er niet teveel waarde aan hechten, ze reageren nou niet echt hulpverlenend. Ik denk dat voor fietsendragers wel een oplossing komt of is voor deze auto's. Zo'n fietsendrager op de achterklep vind ik zelf helemaal niks! Maar deze oplossing weer wel: http://goo.gl/6wYRdd
    Laatst gewijzigd door keesschepers; 23-07-14 om 09:29.

  20. #399

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halders Bekijk Berichten
    Heeft iemand al leasebedragen vernomen van de leasemaatschapijen ? Of een calculatie kunnen maken in een configurator ? LP zegt tot nu toe nog geen prijzen te hebben ontvangen van de importeur. Ik ben erg benieuwd naar wat ze gaan berekenen.
    Aangezien de trekhaak geen optie valt de e-tron sowieso voor mij af. Dus die komt beschikbaar voor iemand anders...;-) Had echter nog wel een vraag uitstaan bij Arval (mijn leasemij.) en die zeiden het volgende:

    "De A3 e-tron is helaas nog niet door ons te calculeren. Ik verwacht dat dit begin augustus wel het geval is. Mijn voorstel is dat u van uw dealer een dealerofferte vraagt met daarop de gewenste configuratie. De dealer kan u ook het beste vertellen wat de beschikbaarheid is.

    Mocht de auto in 2015 afgeleverd worden, dan behoudt hij 7% bijtelling. De beschikbaarheid is erg klein en er komt heel veel geluk bij kijken om een dergelijke auto te bemachtigen. Met name omdat er ook nog een interne procedure bij werkgever doorlopen moet worden, waarin handtekening opgehaald moeten worden voordat de auto daadwerkelijk besteld kan worden."

  21. #400
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard

    Tsjonge... Niet eens zelf je auto mogen configureren en dan het voorrecht hebben in 2014 te mogen rijden bij de gratie van Audi. Zoals @peternorth al zei, Audi heeft nog niet echt door hoe met klanten om te gaan. Wanneer gaan ze dat nu eens leren?

    Ik had de hoop dat ze in 2013 op de markt zouden zijn. Helaas dus. Mij zijn ze even kwijt voor een Audi leasebak, we kijken in 2018 wel weer. Hopelijk elektrisch, want dat rijdt verslavend lekker tot nu toe.
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •