Pagina 103 van 300 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.041 tot 2.060 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #2041

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Ja dat is normaal. Het is benzine, dus als je flink gas geeft maakt hij ruim 4.000 toeren voor het maximaal vermogen. Tot 120 schakelt hij terug naar de 3e. Dan geeft hij wel een tik als hij opschakelt naar 4e versnelling. Maar een schok hoort het niet te zijn. Niet in Audi tenminste (wel Peugeot of Renault)
    Ik verwoorde het niet helemaal goed maar dit bedoelde ik eigenlijk, dan ga ik er van uit dat dit normaal is

  2. #2042
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesdekoning Bekijk Berichten
    Net dealer gebeld. Auto's met assistentiepakket start productie week 12... Bevestigd.
    Nu al week 12 ja? Vandeweek was het nog week 10. Gaat nog lang duren zo......
    '01 rs4 641 ps

  3. #2043

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Vandaag is de verlagingsset gemonteerd. Even al een snelle foto

    Bijlage 202084
    Gaaf!

    Welke vestiging van van Mossel heeft je geholpen?

  4. #2044

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bvanderlinden Bekijk Berichten
    Ik verwoorde het niet helemaal goed maar dit bedoelde ik eigenlijk, dan ga ik er van uit dat dit normaal is
    Je hebt wel gelijk, de etron zijn benzinemotor schiet relatief snel hoog in de toeren als je even gas bij geeft.
    Denk dat dat toch komt omdat het een 1.4tje is.

  5. #2045

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Je hebt wel gelijk, de etron zijn benzinemotor schiet relatief snel hoog in de toeren als je even gas bij geeft.
    Denk dat dat toch komt omdat het een 1.4tje is.
    Precies.

    De 'Power-toerenteller' links is ook vertekenend, deze schiet vol uit.
    Als je via de boordcomputer de toerenteller selecteert zie je een beter beeld van de krachten die loskomen.


  6. #2046

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuw hoogtepunt. Vanochtend alle alarm storingen piepen bij wegrijden. Dynamostoring, systeemstroomschema aandrijving, accu kan niet laden, kan niet meer dan 3.000 toeren draaien.

    Hulpdienst doet niets. Dus afgevoerd naar dealer. Daar is de werkplaats in de stress, jongens hebben de e-tron cursus nauwelijks klaar.
    Ik ben hem zeker het weekend kwijt helaas.
    Is toch al de vierde variant van of een etron of GTE die ik voorbij heb zien komen waarbij de auto niet meer kon rijden. GTE van vriend van me is twee weken weg geweest. Dealer mocht niks doen dus terug naar de importeur. De bekende kinderziektes.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  7. #2047
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Gaaf!

    Welke vestiging van van Mossel heeft je geholpen?
    Valkenswaard/Weert

  8. Ad
  9. #2048

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb vandaag goed nieuws gekregen, mijn auto heeft een chassisnummer en is gebouwd Dus die is of gaat nu op transport naar de importeur. Dus hopelijk over 2 weken rijden!!
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  10. #2049
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    Ik heb vandaag goed nieuws gekregen, mijn auto heeft een chassisnummer en is gebouwd Dus die is of gaat nu op transport naar de importeur. Dus hopelijk over 2 weken rijden!!
    Gefeliciteerd met de geboorte van je etron!
    '01 rs4 641 ps

  11. #2050

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Mijn dealer (Wealer) heeft mij vanmorgen aangegeven dat alle auto's die voorzien zijn van ACC en of Interieurvoorverwarming worden pas ingepland vanaf week 10 2015.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Nu al week 12 ja? Vandeweek was het nog week 10. Gaat nog lang duren zo......

  12. #2051

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    ouch, vandaag het eerste krasje op de velg. Zag met de sneeuw de stoeprand niet echt goed en er net langs af gechipt.

    Moet toch een keer gebeuren zo'n 1e krasje.........

  13. #2052
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    ouch, vandaag het eerste krasje op de velg. Zag met de sneeuw de stoeprand niet echt goed en er net langs af gechipt.

    Moet toch een keer gebeuren zo'n 1e krasje.........
    kreukelaar
    '01 rs4 641 ps

  14. #2053
    LUV2XLR8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    De eerste schade doet het meeste pijn, en nu...knallen maar

  15. #2054

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    kreukelaar
    hehe, het valt mee hoor.

  16. #2055
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Net een berichtje van de dealer ontvangen. Vrijdag staat de e-tron klaar. Ben nu op vakantie, maar volgende week maandag ga ik hem halen.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  17. #2056

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Valkenswaard/Weert
    Thanks!
    Was jij degene die in Limburg woont? Of woon je in de buurt van Waalre?

  18. #2057

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Helaas staat m'n e-tron sinds donderdag bij de dealer. Ze mogen blijkbaar 3 dagen doen over de diagnose. Ik weet nog niet eens wat er mis mee is. Laat staan wanneer het gemaakt wordt. Even afwachten dus. Ik hou jullie op de hoogte.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuw hoogtepunt. Vanochtend alle alarm storingen piepen bij wegrijden. Dynamostoring, systeemstroomschema aandrijving, accu kan niet laden, kan niet meer dan 3.000 toeren draaien.

    Hulpdienst doet niets. Dus afgevoerd naar dealer. Daar is de werkplaats in de stress, jongens hebben de e-tron cursus nauwelijks klaar.
    Ik ben hem zeker het weekend kwijt helaas.

  19. #2058

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Voor de GTE schijnen er een aantal software updates te komen. Onder andere voor de range in EV modus. Ook schijnt er een probleem te zijn als je via de timer voorverwarmd. Las ergens dat iemand daarna allerlei storingen had, onder andere met de accu. Advies schijnt te zijn om dat op dit moment niet te doen.
    Laatst gewijzigd door johnvanlith; 27-01-15 om 06:05.

  20. #2059

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Helaas staat m'n e-tron sinds donderdag bij de dealer. Ze mogen blijkbaar 3 dagen doen over de diagnose. Ik weet nog niet eens wat er mis mee is. Laat staan wanneer het gemaakt wordt. Even afwachten dus. Ik hou jullie op de hoogte.
    Succes. Vriend van me was dus 10km na uitrollen van de showroom zijn GTE meteen 2 weken kwijt. Hopelijk is die van jou sneller klaar
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  21. #2060
    SD1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnvanlith Bekijk Berichten
    Voor de GTE schijnen er een aantal software updates te komen. Onder andere voor de range in EV modus. Ook schijnt er een probleem te zijn als je via de timer voorverwarmd. Las ergens dat iemand daarna allerlei storingen had, onder andere met de accu. Advies schijnt te zijn om dat op dit moment niet te doen.
    Ben wel benieuwd waar het advies vandaan komt - ik stap iedere morgen in een auto die met de timer voorverwarmd is en ervaring niks geen problemen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •