Pagina 181 van 300 EersteEerste ... 81131171177178179180181182183184185191231281 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.601 tot 3.620 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #3601
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Zojuist een mailtje van Audi Nederland: "Excuses, u heeft ten onrechte een mail gekregen dat uw auto in productie is".
    Productie is dus nog steeds gepland voor over een kleine 4 maanden. Crap
    Succes nog even met wachten. Moet net gaan lukken...
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  2. #3602

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Succes nog even met wachten. Moet net gaan lukken...
    Ik kreeg wel garantie dat de auto nog dit jaar op kenteken komt te staan inderdaad. Zou fijn zijn, scheelt wat euro's per maand

  3. #3603
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Iemand ook zo veel problemen om online te komen met Vodafone? Ik heb inmiddels een multisim, Apn naar live.vodafone.com maar er is geen dataverkeer. Wel verbinding maar er gebeurt niks. Iemand nog suggesties?
    '01 rs4 641 ps

  4. #3604
    LUV2XLR8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is de SIM vrijgegeven / ontgrendeld? Heeft het in een eerder stadium wel gewerkt?
    Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

  5. #3605
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Lijkt me als je verbinding hebt dat hij ook vrijgegeven is
    '01 rs4 641 ps


  6. #3606
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Of misschien een storing bij Vodafone in het gebied waar je bent?

  7. #3607
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Het werkt inmiddels. Waarschijnlijk moest hij even wakker worden..
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad
  9. #3608

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zaterdag eindelijk de etron op kunnen halen na 8 maanden wachten, maar ACC en standkachel zitten er in! Trekhaak lukte helaas niet vanwege het panoramadak. Deze week de SIM erin en dan ook MMI Connect actief.

    Eerste indrukken zijn zeer hoopvol na 4 jaar verwend te zijn in/door een V60 (de B&O installatie is in ieder geval top!).
    Ook veel positieve reacties op het Misano rood met volledig zwart gewrapped dak en spoiler. Mooi contrast!

    Op naar vele kilometers (in stilte) genieten.

  10. #3609

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EtronHattem Bekijk Berichten
    Zaterdag eindelijk de etron op kunnen halen na 8 maanden wachten, maar ACC en standkachel zitten er in! Trekhaak lukte helaas niet vanwege het panoramadak. Deze week de SIM erin en dan ook MMI Connect actief.

    Eerste indrukken zijn zeer hoopvol na 4 jaar verwend te zijn in/door een V60 (de B&O installatie is in ieder geval top!).
    Ook veel positieve reacties op het Misano rood met volledig zwart gewrapped dak en spoiler. Mooi contrast!

    Op naar vele kilometers (in stilte) genieten.
    Hey, gaaf man! 8 maanden.... blech. Ach, dat is nu meteen vergeten. Ik snap alleen de combi "volledig zwart gewrapped dak" + "panoramadak" niet. Is dat niet wat zonde?
    V60 is al niet behelpen inderdaad, dus je hebt een mooie "voorloopauto" gehad die 4 jaar zou ik zeggen. Foto's?

  11. #3610

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    37
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EtronHattem Bekijk Berichten
    Zaterdag eindelijk de etron op kunnen halen na 8 maanden wachten, maar ACC en standkachel zitten er in! Trekhaak lukte helaas niet vanwege het panoramadak. Deze week de SIM erin en dan ook MMI Connect actief.

    Eerste indrukken zijn zeer hoopvol na 4 jaar verwend te zijn in/door een V60 (de B&O installatie is in ieder geval top!).
    Ook veel positieve reacties op het Misano rood met volledig zwart gewrapped dak en spoiler. Mooi contrast!

    Op naar vele kilometers (in stilte) genieten.
    Gefeliciteerd! Klinkt als een bijzondere combinatie! Ben benieuwd naar welke auto je stiekem het beste bevalt...

  12. #3611
    A4Maverick's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    636
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EtronHattem Bekijk Berichten
    Zaterdag eindelijk de etron op kunnen halen na 8 maanden wachten, maar ACC en standkachel zitten er in! Trekhaak lukte helaas niet vanwege het panoramadak. Deze week de SIM erin en dan ook MMI Connect actief.

    Eerste indrukken zijn zeer hoopvol na 4 jaar verwend te zijn in/door een V60 (de B&O installatie is in ieder geval top!).
    Ook veel positieve reacties op het Misano rood met volledig zwart gewrapped dak en spoiler. Mooi contrast!

    Op naar vele kilometers (in stilte) genieten.
    Foto's foto's😀
    A4 1.8Tfsi Avant Ibiswit, ProLine S, MMi Plus, B&O audio, 19" Rotors

  13. #3612

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @Soeski: Het rode deel achter het panoramadak, de spoiler en antenne zijn nu zwart. Van bovenaf gezien is het dak dus zwart. Zal straks een foto maken en deze posten.
    Laatst gewijzigd door EtronHattem; 16-07-15 om 07:48.

  14. #3613

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baartje Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd! Klinkt als een bijzondere combinatie! Ben benieuwd naar welke auto je stiekem het beste bevalt...
    V.w.b. de kofferruimte en de actieradius van een tank brandstof hoef ik niet lang na te denken .
    Maar aan het einde van maand is er alvast een duidelijke winnaar. De A3 scheelt de nodige bijtelling ... 25 vs 7%!

    Wat wel een beetje teleurstelt aan de etron is de elektrische actieradius. Net als de meesten hier krijg ik de 'tank' niet voller dan 40 km. En met welke slakkengang ik dan moet rijden om die überhaupt te realiseren wil ik niet weten.

    Morgen, met 26 graden in het vooruitzicht, zal het voordeel weer bij de A3 komen te liggen: als de standkachel z'n werk doet kan ik instappen in een heerlijk koele auto.

    Kortom, ik ben m'n Volvo nog niet vergeten

  15. #3614

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EtronHattem Bekijk Berichten
    V.w.b. de kofferruimte en de actieradius van een tank brandstof hoef ik niet lang na te denken .
    Maar aan het einde van maand is er alvast een duidelijke winnaar. De A3 scheelt de nodige bijtelling ... 25 vs 7%!

    Wat wel een beetje teleurstelt aan de etron is de elektrische actieradius. Net als de meesten hier krijg ik de 'tank' niet voller dan 40 km. En met welke slakkengang ik dan moet rijden om die überhaupt te realiseren wil ik niet weten.

    Morgen, met 26 graden in het vooruitzicht, zal het voordeel weer bij de A3 komen te liggen: als de standkachel z'n werk doet kan ik instappen in een heerlijk koele auto.

    Kortom, ik ben m'n Volvo nog niet vergeten
    Mijn proefrit in de A3 E-tron van de dealer zelf (met toen 14km elektrisch op de teller) bracht me al bijna 25km volledig elektrisch, met ritjes door Leiden, Voorschoten, Leidschendam. Ik was echt positief verrast. Benzine kwam er pas bij toen de teller echt op 0,0 stond en toen ik 120+ ging rijden op de snelweg. Vervolgens een stuk hybridisch gereden (wat een verschrikkelijk woord) en door regeneratie had ik al snel weer 6 km bereik terug. Ik zie het wel zitten, ik rijd elke dag op de A4 in de file naar werk (trajectcontrole Delft --> Leiden dus sowieso oppassen op snelheid) dus ik kan vermoedelijk elke dag volledig elektrisch rijden. Top
    Ik hoop dat jouw bereik ook echt prima zal zijn, maar met warm weer is dat al automatisch beter dan met koude.
    Laatst gewijzigd door Soeski; 16-07-15 om 09:34.

  16. #3615
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Mijn proefrit in de A3 E-tron van de dealer zelf (met toen 14km elektrisch op de teller) bracht me al bijna 25km volledig elektrisch, met ritjes door Leiden, Voorschoten, Leidschendam. Ik was echt positief verrast. Benzine kwam er pas bij toen de teller echt op 0,0 stond en toen ik 120+ ging rijden op de snelweg. Vervolgens een stuk hybridisch gereden (wat een verschrikkelijk woord) en door regeneratie had ik al snel weer 6 km bereik terug. Ik zie het wel zitten, ik rijd elke dag op de A4 in de file naar werk (trajectcontrole Delft --> Leiden dus sowieso oppassen op snelheid) dus ik kan vermoedelijk elke dag volledig elektrisch rijden. Top
    Met 14 km electrisch bereik op de teller, 25 km volledig electrisch rijden? Had die uitvoering zonnecollectoren op het dak?
    Laatst gewijzigd door Rick1855; 16-07-15 om 09:31.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  17. #3616
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.431
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Met 14 km electrisch bereik op de teller, 25 km volledig electrisch rijden? Had die uitvoering zonnecollectoren op het dak?
    Verlengkabeltje.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #3617

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Met 14 km electrisch bereik op de teller, 25 km volledig electrisch rijden? Had die uitvoering zonnecollectoren op het dak?
    Ik was ook verbaasd, maar met de ritjes puur door de stad (max 50-60km per uur) en veelvuldig remmen heb ik dus ook veel energie teruggewonnen. Ik was ook verbaasd maar heb echt op de dagteller gekeken, juist omdat ik wilde weten hoe ver ik kon komen. Blijkbaar heb ik in 14km dus ook weer zo'n 9km geregenereerd met "coasting" en remmen. En inderdaad, ik heb HEEL rustig gereden qua optrekken e.d.; ei onder rechtervoet. Nieuwe auto, niet van mij; ingrediënten om voorzichtig te doen.
    Of die 14km was gewoon wat laag ingeschat door het systeem adhv de vorige ritten van de dealer zelf (pittige rijstijl?)... dat kan natuurlijk ook
    Laatst gewijzigd door Soeski; 16-07-15 om 09:37.

  19. #3618
    audicorner
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Of die 14km was gewoon wat laag ingeschat door het systeem adhv de vorige ritten van de dealer zelf (pittige rijstijl?)... dat kan natuurlijk ook
    Dit. In die proefrit auto's duwt iedereen 'm natuurlijk op de snelweg even diep in om te kijken wat de acceleratie is. Da's gaaf maar funest voor je range. Inmiddels let ik er eigenlijk al niet meer op, alles wat ik elektrisch rijd is mooi meegenomen en die TFSI is ook niet verkeerd.

  20. #3619

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audicorner Bekijk Berichten
    Dit. In die proefrit auto's duwt iedereen 'm natuurlijk op de snelweg even diep in om te kijken wat de acceleratie is. Da's gaaf maar funest voor je range. Inmiddels let ik er eigenlijk al niet meer op, alles wat ik elektrisch rijd is mooi meegenomen en die TFSI is ook niet verkeerd.
    Dan ben ik geen standaard "proefrijder" zeker. Ik heb juist heel voorzichtig gedaan, ook op de snelweg. Ik wilde juist de soepelheid weten; de acceleratie valt toch tegen als je je eigen auto's gewend bent dus dat heb ik niet eens geprobeerd
    De soepelheid van het schakelen en het overschakelen naar benzine vond ik het meest interessant, en dit ging inderdaad vrij stil en soepel. Wel grappig dat je bij terugschakelen op volledig elektrisch een soort "Jetsons" geluidje hoort (voor mensen die de tekenfilmserie kent van vroeger).

  21. #3620
    audicorner
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    De soepelheid van het schakelen en het overschakelen naar benzine vond ik het meest interessant, en dit ging inderdaad vrij stil en soepel. Wel grappig dat je bij terugschakelen op volledig elektrisch een soort "Jetsons" geluidje hoort (voor mensen die de tekenfilmserie kent van vroeger).
    Ja, al is het wel merkbaar als de motor aan- of afslaat hoor. En af en toe kan ik niet het gevoel onderdrukken dat het niet goed is voor de (start)motor dat tijdens een gemiddeld ritje dat ding tientallen keer aan- en afslaat, maar het zal wel getest zijn Overigens was ik in het begin nog heel erg bezig met die "ev mode" button, maar tegenwoordig laat ik gewoon de auto beslissen en gebruik ik alleen nog de D en af en toe S stand (in die laatste stand remt 'ie flink af op de motor/generator als je het gas los laat).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •