Pagina 245 van 300 EersteEerste ... 145195235241242243244245246247248249255295 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.881 tot 4.900 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #4881
    P.A.M's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Er is maar 1 persoon waar alle sets vandaan komen.. Ik heb hem ook gelijk laten verlagen. Kan vast op meer plekken, maar de set is speciaal gemaakt door Mark zijn bedrijf heet "Tuningcenter Lowering".
    A3 E-tron Proline/s-line
    A1 1.2 TFSI Proline/s-line

  2. #4882
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.A.M Bekijk Berichten
    Er is maar 1 persoon waar alle sets vandaan komen.. Ik heb hem ook gelijk laten verlagen. Kan vast op meer plekken, maar de set is speciaal gemaakt door Mark zijn bedrijf heet "Tuningcenter Lowering".
    Daar komt mijn eibach setje toch niet vandaan hoor
    '01 rs4 641 ps

  3. #4883

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Ik heb gewoon de standaard Eibach Pro kit er onder, niet de speciale set van Mark (Tuningcenter Lowering). Ik heb de verlaging wel door hem uit laten voeren omdat ik al eerder even bij hem was wezen kijken naar een andere E-tron die verlaagd werd en ik gezien had dat hij heel netjes werkte. Ik had alleen graag 10 mm spacer willen hebben, maar de set die Mark er onder wilde doen paste niet. Volgens hem zou 10 mm niet passen, maar als ik een beetje kijk bij Eibach en H&R, dan zouden er toch 10 mm spacers moeten zijn voor de A3 8V. Deze week nog even verder informeren, want het mag van mij iets subtieler.

  4. #4884
    P.A.M's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Daar komt mijn eibach setje toch niet vandaan hoor
    Niet eronder laten zetten bedoel je.
    Maar de speciale pro setjes heeft hij ontwikkeld, dus komen allemaal bij hem vandaan. Zo bedoelde ik het.
    A3 E-tron Proline/s-line
    A1 1.2 TFSI Proline/s-line

  5. #4885
    P.A.M's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Ik heb gewoon de standaard Eibach Pro kit er onder, niet de speciale set van Mark (Tuningcenter Lowering). Ik heb de verlaging wel door hem uit laten voeren omdat ik al eerder even bij hem was wezen kijken naar een andere E-tron die verlaagd werd en ik gezien had dat hij heel netjes werkte. Ik had alleen graag 10 mm spacer willen hebben, maar de set die Mark er onder wilde doen paste niet. Volgens hem zou 10 mm niet passen, maar als ik een beetje kijk bij Eibach en H&R, dan zouden er toch 10 mm spacers moeten zijn voor de A3 8V. Deze week nog even verder informeren, want het mag van mij iets subtieler.
    Ik heb 15mm achter. Kan zelfs 20mm dat staat nog dikker.
    A3 E-tron Proline/s-line
    A1 1.2 TFSI Proline/s-line


  6. #4886

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Klopt, het staat heel dik, maar ik wil het toch iets minder dik hebben. 10 mm zou voor mijn smaak perfect zijn.

  7. #4887

    Standaard

    15mm is perfect qua verbreding vooraan en achteraan in combinatie met de normale Eibach E10-15-021-15-22 set voor de E-tron en GTE

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Ik heb gewoon de standaard Eibach Pro kit er onder, niet de speciale set van Mark (Tuningcenter Lowering). Ik heb de verlaging wel door hem uit laten voeren omdat ik al eerder even bij hem was wezen kijken naar een andere E-tron die verlaagd werd en ik gezien had dat hij heel netjes werkte. Ik had alleen graag 10 mm spacer willen hebben, maar de set die Mark er onder wilde doen paste niet. Volgens hem zou 10 mm niet passen, maar als ik een beetje kijk bij Eibach en H&R, dan zouden er toch 10 mm spacers moeten zijn voor de A3 8V. Deze week nog even verder informeren, want het mag van mij iets subtieler.
    Welke eigenschappen heeft die speciale set van Mark t.o.v. de normale Eibach kit?
    Laatst gewijzigd door tom; 31-12-15 om 10:32.

  8. Ad
  9. #4888

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Die speciale set verlaagd achter iets meer, 45 mm in plaats van 30/35 mm van de normale set. Voor de Golf GTE is dat zeker aan te raden omdat die achter erg hoog op z'n pootjes staat. De E-tron heeft dat niet en daarom is m.i. de normale set daar weer beter voor. Ik heb nu voor en achter dezelfde ruimte boven de wielen.

  10. #4889

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolhva Bekijk Berichten
    @dvdheuvel Dan heb je het in de tussentijd beter gedaan dan ik, gezien de configuratie van je Audi ;-) Wat doe je tegenwoordig?
    Mag niet klagen idd, werk bij een IT bedrijf in de regio, op projectbasis bij klanten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    @dvdheuvel Kan jij via myAudi ook het laden activeren en instellen?
    Nee vooralsnog gebruik ik de etron app dus nog....

  11. #4890
    P.A.M's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Ik heb wel de lagere set, maar vind hem nog veel te hoog. Een normale s-line a6 is origineel al lager..
    Maar ik ben verlaagde wagens gewend, dus kijk er misschien iets anders naar.

    In elk geval super tevreden en comfort is gebleven maar veel minder overhellen in de bochten.
    A3 E-tron Proline/s-line
    A1 1.2 TFSI Proline/s-line

  12. #4891
    lbe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Ik ben al weken bezig om de app aan de auto gekoppeld te krijgen. Staat nu een vraag uit bij pon via van den udenhout. Is blijkbaar niet bekend hoe de app te koppelen aan de auto. Slecht zaak

  13. #4892

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    54
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lbe Bekijk Berichten
    Ik ben al weken bezig om de app aan de auto gekoppeld te krijgen. Staat nu een vraag uit bij pon via van den udenhout. Is blijkbaar niet bekend hoe de app te koppelen aan de auto. Slecht zaak
    Heb je het al via MyAudi geprobeerd?

  14. #4893
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Ik heb gewoon de standaard Eibach Pro kit er onder, niet de speciale set van Mark (Tuningcenter Lowering). Ik heb de verlaging wel door hem uit laten voeren omdat ik al eerder even bij hem was wezen kijken naar een andere E-tron die verlaagd werd en ik gezien had dat hij heel netjes werkte. Ik had alleen graag 10 mm spacer willen hebben, maar de set die Mark er onder wilde doen paste niet. Volgens hem zou 10 mm niet passen, maar als ik een beetje kijk bij Eibach en H&R, dan zouden er toch 10 mm spacers moeten zijn voor de A3 8V. Deze week nog even verder informeren, want het mag van mij iets subtieler.

    Ik kreeg het advies de spoorverbreding te beperken tot voor 10mm en achter 12mm. Uiteindelijk heb ik het niet gedaan omdat de spacers niet goed gecentreerde en de auto begon te hobbelen met de 18 inch 15 spaaks velgen

  15. #4894
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Die speciale set verlaagd achter iets meer, 45 mm in plaats van 30/35 mm van de normale set. Voor de Golf GTE is dat zeker aan te raden omdat die achter erg hoog op z'n pootjes staat. De E-tron heeft dat niet en daarom is m.i. de normale set daar weer beter voor. Ik heb nu voor en achter dezelfde ruimte boven de wielen.
    Wat heeft het verlagen je uiteindelijk gekost?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  16. #4895

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Ik heb destijds bij een aantal partijen prijzen opgevraagd. De Eibach Pro kit kost ca. 200 euro. De arbeid en het uitlijnen kosten tussen de 175 en 200 euro.

  17. #4896

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Angry Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Beste Soeski, bedankt voor je reactie.

    Ik moet zeggen dat de auto super lekker rijd. Alleen Qua elektrische radius valt het erg tegen.
    Maar ja, het gaat erop dat we een audi rijden, met 7% en 12,500 euro investeringsaftrek.
    Ben blij dat het geen Passat GTE is geworden, wat vind ik die autos lelijk...

    Is het iemand gelukt om filtspalen toe te voegen???
    Ik ben vandaag gelazerd met 35km te veel op de km teller


    FullSizeRender.jpgFullSizeRender[1].jpg

  18. #4897

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Maandag mag ik eindelijk mijn etron ophalen. Erg veel zin in natuurlijk :-)
    Via de app van de leasemaatschappij zag ik vannacht het chassisnummer. Meteen geprobeerd om de auto aan MyAudi toe te voegen en dat lukte meteen. Ik zag de opties die ik had gekozen, helaas geen mogelijkheid om timers in te stellen. Nu heb ik geen connect gekozen en daardoor heb ik straks ook geen mogelijkheid om timers via de boordcomputer in te stellen. Ik heb vannacht dus ook meteen maar geprobeerd om de auto toe te voegen aan de Audi A3 etron app, en ook dat lukte meteen. Ik gokte op 10Km en dit bleken er 9 te zijn :-) Ik zie via de app dat de auto braaf bij de dealer staat en dat de motorkap blijkbaar open staat, die is namelijk rood binnen de app. De KM range staat op 28Km en hij hangt niet aan een laadkabel. Misschien dat ze dat maandag ochtend nog even doen. Ben in ieders geval blij dat de app werkt, en hopelijk blijft dat zo....
    Laatst gewijzigd door Kurros; 25-12-15 om 15:47.

  19. #4898

    Standaard Re: Vandaag opgehaald

    btw, is deze a3 briljantzwart of met metallic?

  20. #4899

    Standaard Re: Vandaag opgehaald

    Goedenavond,

    Wederom een vraag over de Audi connect (MMI), ik kan het namelijk niet achterhalen op het forum:

    Sinds juni 2015 eigenaar van een belugabruine e-tron.
    Deze avond toch maar eens geprobeerd of ik de MMI connect kan gebruiken via de sim in mijn Iphone 6, ik wil namelijk geen aparte SIM kaart / data abonnement afsluiten.
    Volgens de audi brochures moet het mogelijk zijn om je telefoon te connecten maar mij lukt het niet. Zodra ik Audi connect selecteer geeft hij aan dat er geen SIM geplaatst is.
    Op die manier kom ik dus niet verder.... De Bluetooth functie heeft overigens bij mij wel altijd goed gewerkt.

    Rechtsonderin het scherm wordt er bij mij ook SIM aangegeven ipv de 4G die de telefoon heeft.
    Via telefoon - verbindingen kan ik overigens ook niets selecteren.

    Iemand suggesties wat er fout gaat of wat ik kan doen?

    Ik heb dus:
    Een Iphone 6
    Een Vodafone zakelijk abo (via werk)
    Evt ook een Apple connect cable

    Alvast bedankt voor de moeite om te reageren. Hopelijk kom ik daar mee verder.

    Grt. Bart
    2002 - 2006 : Audi A3 Ambition 1.9 TDI (110PK) - Lava Zwart - 1998
    2008 - 2012 : Audi A3 SB Ambition 2.0 TDI (140PK) - IJs Zilver - 2008
    2015 - heden : Audi A3 SB Ambition ProlinePlus (204PK) - Beluga Bruin - 2015

  21. #4900
    lbe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper it is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolhva Bekijk Berichten
    Heb je het al via MyAudi geprobeerd?
    Heb ik. Geen verschil. Zaterdag naar van den Udenhout toe om met de audi pro het verder uit te zoeken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •