Pagina 251 van 300 EersteEerste ... 151201241247248249250251252253254255261 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.001 tot 5.020 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #5001

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Die knopjes is een enorme ontwerp/constructiefout.
    Lijkt toch meer iets exemplarisch, mijn knopjes doen het nog prima na 11 maanden en gebruik ze 2x per dag i.v.m. de laadtimer die ik erin heb staan. Niets geen vocht erin en ik heb al vaak genoeg, ook in de regen, met een "open neus" gereden.
    Dus hopelijk voor jou is het over na vervanging.
    Laatst gewijzigd door jbr610; 20-01-16 om 07:32.

  2. #5002

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is er iemand die een toerenteller mist en / of de toerenteller van de boordcomputer wel eens gebruikt?
    Ikzelf heb een toerenteller nog geen moment gemist. Zo'n power meter zegt, zeker voor een automaat, eigenlijk veel meer.

  3. #5003
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbr610 Bekijk Berichten
    Lijkt toch meer iets exemplarisch, mijn knopjes doen het nog prima na 11 maanden en gebruik ze 2x per dag i.v.m. de laadtimer die ik erin heb staan. Niets geen vocht erin en ik heb al vaak genoeg, ook in de regen, met een "open neus" gereden.
    Dus hopelijk voor jou is het over na vervanging.
    Hier hetzelfde. Mijn Etron is 3 februari 'jarig' en ik heb nog geen vochtprobleem gezien en ook ik heb (zeker in het begin) de nodige keren met open neus gereden (wel een ontwerpfout dat daar geen waarschuwingslampje voor op het dashboard zit)
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  4. #5004
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Het ging nu verrassend snel! Al binnen 1 minuut "timers gesynchroniseerd". Maar, het is hit and miss hier ook hoor. Hopelijk nog maar een maand of 2-3 dat we omgezet worden naar de nieuwe servers / mogelijkheden.
    Gisteravond rond 0:00 de timer ingesteld en dat werkte zoals ik verwacht. Binnen de minuut gesynchroniseerd.
    Toch treurig dat een functie zo afhankelijk is van servercapaciteit.

  5. #5005
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vandaag melding gemaakt van vocht bij knop achter ringen en het in hybrid hold schieten. Beiden producteigenschap volgens dealer 😕
    '01 rs4 641 ps


  6. #5006

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @joris(snaak): Producteigenschap ... heel bijzonder. Aan de ene kant doen ze dus alsof het de eerste keer is dat ze het horen bij mij, en bij jou zeggen ze dat het er nou eenmaal bij hoort...? Vocht achter het lampje en dus de knoppen is op zich niet heel erg, zolang je geen functionaliteit verliest. Water heeft nou eenmaal de neiging om te bevriezen bij temperaturen onder 0 graden Celsius helaas; DAT is dus wel een issue. Ik ga het niet zelf proberen op te lossen met spray en weet ik wat; daar heb ik de dealer voor. Ik ben alleen helaas nog niet benaderd sinds mijn melding gisteren... erg slordig. Ik laad dus nu niet meer als het vriest of rond het vriespunt is... dat moeten we dan maar normaal vinden?
    Laatst gewijzigd door Soeski; 20-01-16 om 12:35.

  7. #5007

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    @joris(snaak): dat moeten we dan maar normaal vinden?
    Jep, dit is nog niks...Mijn E-tron staat vandaag precies 3 weken bij de dealer. Is ook heel normaal volgens Pon....

  8. Ad
  9. #5008

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    49
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bij mij; de deur even ontgrendelen en de stekker kan er direct worden uitgehaald. Mijn etron is in september 2015 geleverd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinnygogo Bekijk Berichten
    bij mij hetzelfde als joris. ik doe de auto open, en kan gelijk de stekker eruit halen

  10. #5009
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk Berichten
    Jep, dit is nog niks...Mijn E-tron staat vandaag precies 3 weken bij de dealer. Is ook heel normaal volgens Pon....
    Er zijn mensen die nog steeds denken dat Audi een premium merk is
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  11. #5010
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vanmorgen zelfs totaal niet kunnen inloggen op de app. Ik wil mijn sleutel met afstandsbediening voor de standkachel!!

  12. #5011

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Vanmorgen zelfs totaal niet kunnen inloggen op de app. Ik wil mijn sleutel met afstandsbediening voor de standkachel!!
    Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb staan foeteren bij het raam, starende in de verte naar de bevroren A3 om alvast de kachel te starten. Ik heb het na 15 minuten (!!) opgegeven, toen stond nog het cirkeltje te draaien van de app na het ingeven van de pincode. Toen maar ingelogd op a3etron.audi.com (dit duurde ook even). Daarna de app weer gestart; DIRECT er in. Ik zie toch een verband... heel gek.
    Gelukkig had ik ook de laad-timer geprogrammeerd en ondanks dat de batterij op 0 stond, de stekker niet aangesloten was, was de auto toch voorverwarmd via de timer. Alleen niet helemaal, dus hij is te laat begonnen lijkt het.

    Kortom; echt ongelofelijk dat we het hiermee maar moeten doen en dat Audi daarmee weg komt. Je zou (bijna) een class act beginnen tegen ze? Hoe moeilijk kan het zijn om meer capaciteit toe te wijzen aan het serverpark? Wat is er toch aan de hand? De dealers weten het ook niet en "geven het maar weer door". Maar je krijgt nooit iemand (indirect) te spreken die nou écht zegt wat er aan de hand is en wanneer het opgelost is... Voorsprong door techniek? Ik zie het niet. Audi loopt jaren achter op andere merken met techniek. De nieuwe GTE van mijn collega (met app die er nagenoeg hetzelfde uit ziet) werkt voortreffelijk en, JAWEL, je kan meerdere timers programmeren en per timer kiezen of je wilt laden+verwarmen/koelen, alleen wilt laden of alleen wilt verwarmen/koelen! Fantastisch! ..... iets wat je bij Audi dus ook koopt, maar niet krijgt op de e-tron.
    Laatst gewijzigd door Soeski; 21-01-16 om 09:18.

  13. #5012
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb staan foeteren bij het raam, starende in de verte naar de bevroren A3 om alvast de kachel te starten. Ik heb het na 15 minuten (!!) opgegeven, toen stond nog het cirkeltje te draaien van de app na het ingeven van de pincode. Toen maar ingelogd op a3etron.audi.com (dit duurde ook even). Daarna de app weer gestart; DIRECT er in. Ik zie toch een verband... heel gek.
    Gelukkig had ik ook de laad-timer geprogrammeerd en ondanks dat de batterij op 0 stond, de stekker niet aangesloten was, was de auto toch voorverwarmd via de timer. Alleen niet helemaal, dus hij is te laat begonnen lijkt het.

    Kortom; echt ongelofelijk dat we het hiermee maar moeten doen en dat Audi daarmee weg komt. Je zou (bijna) een class act beginnen tegen ze? Hoe moeilijk kan het zijn om meer capaciteit toe te wijzen aan het serverpark? Wat is er toch aan de hand? De dealers weten het ook niet en "geven het maar weer door". Maar je krijgt nooit iemand (indirect) te spreken die nou écht zegt wat er aan de hand is en wanneer het opgelost is... Voorsprong door techniek? Ik zie het niet. Audi loopt jaren achter op andere merken met techniek. De nieuwe GTE van mijn collega (met app die er nagenoeg hetzelfde uit ziet) werkt voortreffelijk en, JAWEL, je kan meerdere timers programmeren en per timer kiezen of je wilt laden+verwarmen/koelen, alleen wilt laden of alleen wilt verwarmen/koelen! Fantastisch! ..... iets wat je bij Audi dus ook koopt, maar niet krijgt op de e-tron.
    Soeski, kan jij wat screenshots regelen van die GTE app? Als het bij de GTE technisch kan dan moet het voor de e-tron ook mogelijk zijn. De systemen zijn exact gelijk aan elkaar.

  14. #5013

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zo te vinden op Google:

    VWGTEapp.jpg

    Dit is dan weliswaar Engels, maar je ziet dat je per timer kunt instellen of je wilt laden, klimatiseren of beide.

  15. #5014

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik denk dat er vanmorgen een storing was met de servers bij Audi. Ik kon ook niet inloggen. Niet via de app, maar ook niet via de website. Pas in de loop van de ochtend dat het weer werkte. Hiervoor heb ik eigenlijk nooit problemen gehad met de app (op de traagheid na).

  16. #5015

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik heb sinds gisteren een gloednieuwe E-tron. Heel enthousiast mee aan de slag, en natuurlijk de app geïnstalleerd. Nu uren later redelijk teleurgesteld. Eerst een drama met registreren en valideren (Wie heeft eigenlijk bedacht dat er zoveel validatiemomenten moeten zijn? Er is toch geen creditcard aan gekoppeld? En hoezo twintig keer zeggen dat de km-stand niet klopt, en na drie keer steeds een kwartier straf? En waarom moet ik die km-stand eigenlijk handmatig invullen als de auto het zelf zo goed weet?) Vervolgens geeft elke functie die ik probeer een eindeloos durend timercirkeltje, na lange tijd gevolgd door de melding: fout opgetreden. Hoezo? Welke fout? Wat kan ik er aan doen? Ik moet toch gewoon de verwarming aan kunnen zetten zonder dat de auto aan de lader staat? Dit was niet de premium innovatieve ervaring die ik mij als nieuwbakken hybride Audi-rijder had bedacht. Of hebben jullie tips?

  17. #5016
    jjdoom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Als je genoeg acculading hebt kun je hem zonder laadsnoer aanzetten. Helaas werkt de communicatie van de auto naar de servers 90 % van de tijd niet wanneer je het nodig hebt. Met andere woorden, met dit koude weer wil iedereen zijn kachel aanzetten, helaas worden dan blijkbaar de servers overbelast. Als het mooi weer is kun je vaak wel gewoon de kachel aanzetten, alleen heb je die dan niet nodig

  18. #5017

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nou zit ik zelf in de app business, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een app zou opleveren die een piekdrukte niet aan zou kunnen, en mochten er wel problemen zijn dit niet door middel van duidelijke error-meldingen en codes zou aangeven. Bovendien: hoeveel gebruikers van deze app kunnen er nou helemaal concurrent zijn? Dat kan nooit het probleem zijn volgens mij.

  19. #5018
    jjdoom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    I weet ook de exacte reden niet, maar vertaal alleen wat er gebeurd. Ik moet trouwens ook wekelijks mijn voetbal uitslagen ingeven via de knvb java app. Deze werkt doordeweeks prima, maar zaterdags als heel amateur nederland aan het voetballen is werkt de voetbal app ook regelmatig niet. (en daarbij de java app) Ligt misschien aan de verkeerde inschatting van Audi van de gelijktijdigheid getal.

  20. #5019

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattmaxx Bekijk Berichten
    Ik heb sinds gisteren een gloednieuwe E-tron. Heel enthousiast mee aan de slag, en natuurlijk de app geïnstalleerd. Nu uren later redelijk teleurgesteld. Eerst een drama met registreren en valideren (Wie heeft eigenlijk bedacht dat er zoveel validatiemomenten moeten zijn? Er is toch geen creditcard aan gekoppeld? En hoezo twintig keer zeggen dat de km-stand niet klopt, en na drie keer steeds een kwartier straf? En waarom moet ik die km-stand eigenlijk handmatig invullen als de auto het zelf zo goed weet?) Vervolgens geeft elke functie die ik probeer een eindeloos durend timercirkeltje, na lange tijd gevolgd door de melding: fout opgetreden. Hoezo? Welke fout? Wat kan ik er aan doen? Ik moet toch gewoon de verwarming aan kunnen zetten zonder dat de auto aan de lader staat? Dit was niet de premium innovatieve ervaring die ik mij als nieuwbakken hybride Audi-rijder had bedacht. Of hebben jullie tips?
    Welkom bij de e-tron rijders en bijbehorende ongemakken en irritaties!
    Geen tips, dit is zoals het is. Suck it up :P

  21. #5020

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeski Bekijk Berichten
    Zo te vinden op Google:

    VWGTEapp.jpg

    Dit is dan weliswaar Engels, maar je ziet dat je per timer kunt instellen of je wilt laden, klimatiseren of beide.
    IMG_6049.jpgIMG_6048.jpgIMG_6047.jpg

    De GTE app is ook ellende..

    Is het niet mogelijk om in het MMI meerdere tijdstippen in te geven dit is wel mogelijk in de GTE.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •