Pagina 50 van 300 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 1.000 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #981

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    142
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Haha niet te geloven toch? Dealers die je verplichten om bepaalde opties wel of niet te nemen is toch van de zotte? Ze konden mij de boom in!
    Gebeurde bij Volvo ook met de v40. Daar kwam ik binnen en zei de dealer dat hij 100 plaatsen in q2/q3 2014 had in de fabriek en dat het bestellen op intekening was. Dus als jij een auto van €30.000,- besteld sta je later op de productieband dan dat je er een bestel van €40.000,-. Eigenlijk moest je blij zijn als je er in 2014 een zou "mogen" rijden. Al in het achterhoofd natuurlijk dat die auto in 2015 niet 14% zou kunnen zijn.

    In het 7% en 14% segement hoef je volgens veel dealers niet aan klantbinding te doen. Klanten komen toch wel en niemand zal klagen als hij/zij er financieel op vooruit gaat. En niemand koopt dezelfde auto 3 jaar later als deze dan ineens 25% is geworden. Je hoeft dus niet in je klant te investeren maar kan dit geld beter inzetten om op korte termijn zo veel mogelijk reclame te maken voor je aantrekkelijke product. Je klant loopt immers ook bij goede behandeling van dealer/merk toch na de looptijd weg als er iets aantrekkelijks is.

    Gisteren voor het eerst een een goed gesprek met zowel dealer als importeur gehad en en zit misschien positief nieuws aan te komen.

  2. #982

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is ergens al een nieuwe en correcte prijslijst te downloaden met de wijzigingen van de laatste maand? Ik heb tot nu toe alleen de initiële prijslijst met meerdere onvolkomenheden kunnen vinden. Dank!

  3. #983

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmartDriver Bekijk Berichten
    In het 7% en 14% segement hoef je volgens veel dealers niet aan klantbinding te doen.
    Allemaal leuk en aardig maar er zijn ook mensen die al jaren Audi rijden en steeds bij dezelfde dealer terug komen. Hoezo moet een dealer dan ineens anders tegen mij gaan doen? Je zegt ook dat je dan maar niet in de klant moet investeren. Is Audi nu ineens een dozenschuiver geworden? Je doet allemaal aannames die in mijn ogen niet bij een merk als Audi hoort.

    Hier nog eentje:
    Je klant loopt immers ook bij goede behandeling van dealer/merk toch na de looptijd weg als er iets aantrekkelijks is.
    Is dat zo? Ik mag toch hopen dat Audi mij ook na deze A3 weer als klant wil hebben. Heeft niks met bijtelling te maken maar toch echt met een stukje merkliefde. Helaas komen er wel veel mensen voorbij die voor de kiloknaller gaan (lees etron) maar dat was te verwachten.
    Laatst gewijzigd door peternorth; 17-09-14 om 08:00.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #984

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    91
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amb Bekijk Berichten
    Goed om te horen dat de E-Tron dan eindelijk 'werkelijkheid' begin te worden, prijzen en (standaard) opties beginnen zichzelf ook al een beetje uit te filteren, dus de voorpret kan beginnen (en ik ga ook lekker meedoen!).

    Alhoewel...
    Tja (lekker mezelf quoten), want misschien een rare vraag, maar waar kan ik nu een kloppende lijst vinden van de standaard opties van dit model?

    Op de verschillende online lease sites krijg ik soms tegenstrijdige informatie, maar misschien ook omdat ik het idee heb dat de LM zelf pakketten samenstellen. Maar juist daarom moet ik een kloppende standaarduitrusting lijst hebben.

    Je zou dan denken kijk op de audi site oid, maar kan ik van die informatie op aan? Velen van jullie hebben nu al veelvuldig contact gehad met dealers en lease maatschappijen, dus hoe vreemd het ook klinkt, vertrouw ik bijna meer op dit draadje dan op de welke bron dan ook

  5. #985

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    91
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    Is ergens al een nieuwe en correcte prijslijst te downloaden met de wijzigingen van de laatste maand? Ik heb tot nu toe alleen de initiële prijslijst met meerdere onvolkomenheden kunnen vinden. Dank!
    +1!
    (had mijn reactie al klaar staan, maar pas later geuploaded naar dit draadje om te zien dat mijn vraag min of meer een paar minuten eerder ook al gesteld is...)


  6. #986

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bij mij is het ook zover.. ACC niet mogelijk (ging er al vanuit) dus maar laten vallen. Levering volgend jaar zie ik niet zitten. Zo belangrijk vind ik ACC ook weer niet.

    Wel krijg ik ook compensatie voor het panoramadak en de ACC die wegvalt. Scheelt weer een paar tientjes per maand.

    Zijn trouwens zij-airbags achterin veilger als je met kinderen rijdt (zit nog in kinderstoeltje)?
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  7. #987

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    142
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Allemaal leuk en aardig maar er zijn ook mensen die al jaren Audi rijden en steeds bij dezelfde dealer terug komen. Hoezo moet een dealer dan ineens anders tegen mij gaan doen? Je zegt ook dat je dan maar niet in de klant moet investeren. Is Audi nu ineens een dozenschuiver geworden? Je doet allemaal aannames die in mijn ogen niet bij een merk als Audi hoort.

    Hier nog eentje:
    Is dat zo? Ik mag toch hopen dat Audi mij ook na deze A3 weer als klant wil hebben. Heeft niks met bijtelling te maken maar toch echt met een stukje merkliefde. Helaas komen er wel veel mensen voorbij die voor de kiloknaller gaan (lees etron) maar dat was te verwachten.
    Dat klopt maar zo zit de markt wel in elkaar. Liefhebbers in de leasemarkt rijden geen 7 of 14% op dit moment of je moet geluk hebben. Audi nu met de E en G-tron. Zie het bij de Outlander of de V60 allemaal veel geen vaste klanten en vele kiezen laterop ook weer voor voordeel.

  8. Ad
  9. #988
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Is dat zo? Ik mag toch hopen dat Audi mij ook na deze A3 weer als klant wil hebben. Heeft niks met bijtelling te maken maar toch echt met een stukje merkliefde. Helaas komen er wel veel mensen voorbij die voor de kiloknaller gaan (lees etron) maar dat was te verwachten.
    Peter, ik ga inderdaad voor de kiloknaller, de e-tron. Een premium auto (in tegenstelling tot de zelf benoemd premium Lexus of de Outlander) met prima prestaties (itt prius/lexus) en heerlijk goedkoop in de lease. Nu gewoon de beste optie (de Golf en de Passat komen voor mij te laat; de V60 te duur).
    Na Renault, Peugeot, Mercedes en VW kom ik nu dus bij Audi terecht. Ik zou bij alle dealers met plezier terugkomen. Zeker ook bij VW. ik heb daar ook gekeken of het niet mogelijk was om op de Passat te wachten. Bij Mercedes was het ook top (een nieuwe Mercedes stond ook op mijn lijstje). Ik had dit premiumgevoel van Mercedes ook bij Audi en bij PON verwacht, maar dat is toch anders. Hoe dan ook speelt dat straks weer mee in de keuze voor een nieuwe auto als er meerdere gunstige alternatieven zijn.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  10. #989
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    Is ergens al een nieuwe en correcte prijslijst te downloaden met de wijzigingen van de laatste maand? Ik heb tot nu toe alleen de initiële prijslijst met meerdere onvolkomenheden kunnen vinden. Dank!
    Schandalig genoeg kan je via de site van Audi nog steeds geen prijslijst downloaden (wel van de gewone SB en de G-tron). Dat wil zeggen ik kan hem daar echt niet vinden.
    Wel staat in dit draadje een link naar een prijslijst die min of meer definitief is. Maar er is ook nog discussie over de meerprijs van de velgen en dat is ook nog niet geland.
    Via PON Leusden krijg je een oude en foute prijslijst (net zoals bij de introductie proefrit). Allemaal heel premium dus.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  11. #990
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Kijk nog even in de configurator. Daar staat dat voor het ASS en de B&O installatie en subwoofer in de reservewielruimte wordt geplaats. Lijkt me sterk in de E-tron, want daar zit de benzinetank en volgens mij is daar geen milimeter ruimte meer. Enig idee hoe dit wordt opgelost in de E-tron?
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  12. #991

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Kijk nog even in de configurator. Daar staat dat voor het ASS en de B&O installatie en subwoofer in de reservewielruimte wordt geplaats. Lijkt me sterk in de E-tron, want daar zit de benzinetank en volgens mij is daar geen milimeter ruimte meer. Enig idee hoe dit wordt opgelost in de E-tron?
    Ik hoop bijrijdersstoel...

  13. #992

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hoi mannen,

    Hopelijk mag ik ook snel gaan bestellen. Nog een paar vragen

    - Hij moet via leaseplan. Nou zag ik dat hun configurator niet 100% klopte. Kan ik de dealer kiezen die hem uitlevert en vanaf welk punt kan je dan rechtstreeks contact opnemen met de dealer?

    - Wie kan inschatten wat het realistische verbruik is van deze auto voor alleen mijn woon werkverkeer? Ik rijd 42 km heen en terug. Zou ik dat puur elektrisch moeten halen en wat is het verbruik als je hybride rijdt? Totaal rij ik 40.000 km per jaar ... wat zouden de benzine/electro kosten per maand zijn gokken jullie? zou ik dat met ca € 210,- ofzo moeten redden?

    Wederom bedankt!

  14. #993
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snitskie Bekijk Berichten
    Hoi mannen,

    Hopelijk mag ik ook snel gaan bestellen. Nog een paar vragen

    - Hij moet via leaseplan. Nou zag ik dat hun configurator niet 100% klopte. Kan ik de dealer kiezen die hem uitlevert en vanaf welk punt kan je dan rechtstreeks contact opnemen met de dealer?

    - Wie kan inschatten wat het realistische verbruik is van deze auto voor alleen mijn woon werkverkeer? Ik rijd 42 km heen en terug. Zou ik dat puur elektrisch moeten halen en wat is het verbruik als je hybride rijdt? Totaal rij ik 40.000 km per jaar ... wat zouden de benzine/electro kosten per maand zijn gokken jullie? zou ik dat met ca € 210,- ofzo moeten redden?

    Wederom bedankt!
    Als je verder geen bemiddeling hebt tussen je werkgever en leaseplan, zou ik contact opnemen met de dichtsbijzijnde dealer. Leaseplan zal wel via die dealer willen bestellen. Meestal geen probleem. Stuur de offerte dan op naar leaseplan, die maakt het dan snel in orde. Deze methode werkt het snelst en daar is de LM ook wel blij mee over het algmeen.

    42 km zal kantjeboord zijn. Ik ving ergens op dat met de gewone verbruikers in de auto aan (airco en zo) 35 km electrisch meer reeel is.
    Volgens opgave van Audi is het verbruik 1,5 op 100 km. Ik geloof dat dit 1 op 66 is. Ook ergens opgevangen dat 1 op 35 meer reeel is.
    volgens mij is er zo wel een sommetje te maken (ligt er natuurlijk ook aan of je op je werk ook kunt opladen).
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  15. #994

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Als je verder geen bemiddeling hebt tussen je werkgever en leaseplan, zou ik contact opnemen met de dichtsbijzijnde dealer. Leaseplan zal wel via die dealer willen bestellen. Meestal geen probleem. Stuur de offerte dan op naar leaseplan, die maakt het dan snel in orde. Deze methode werkt het snelst en daar is de LM ook wel blij mee over het algmeen.

    42 km zal kantjeboord zijn. Ik ving ergens op dat met de gewone verbruikers in de auto aan (airco en zo) 35 km electrisch meer reeel is.
    Volgens opgave van Audi is het verbruik 1,5 op 100 km. Ik geloof dat dit 1 op 66 is. Ook ergens opgevangen dat 1 op 35 meer reeel is.
    volgens mij is er zo wel een sommetje te maken (ligt er natuurlijk ook aan of je op je werk ook kunt opladen).
    Bedankt Rick ... goede tip .. offerte laten maken bij Avenue in mijn geval. Die klopt dan helemaal en die doorsturen naar Leaseplan.

    Wat het verbruik betreft ben ik ook benieuwd was je haalt als je batterij "leeg" is en je dus puur benzine rijdt .... iemand daar al ervaring mee?

    ik kan gelukkig opladen op het werk.

  16. #995
    Spollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    118
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Leaseplan heeft een overeenkomst met Van Mossel Waalwijk voor de levering van Audi's, dus het heeft weinig zin om naar een willekeurige dealer te gaan.
    Audi A3 Limousine 8V Pro Line S 1.4 TFSI COD 150pk Misanorood

  17. #996
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Kijk nog even in de configurator. Daar staat dat voor het ASS en de B&O installatie en subwoofer in de reservewielruimte wordt geplaats. Lijkt me sterk in de E-tron, want daar zit de benzinetank en volgens mij is daar geen milimeter ruimte meer. Enig idee hoe dit wordt opgelost in de E-tron?
    Tijdens mijn eerste rit met de etron liet de persoon van Audi mij zien dat de subwoofer van B&O onder de laatvloer tussen de achterbank en de benzinetank ligt.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  18. #997
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spollie Bekijk Berichten
    Leaseplan heeft een overeenkomst met Van Mossel Waalwijk voor de levering van Audi's, dus het heeft weinig zin om naar een willekeurige dealer te gaan.
    Ook met Pon Amersfoort.

  19. #998
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmartDriver Bekijk Berichten
    Gebeurde bij Volvo ook met de v40. Daar kwam ik binnen en zei de dealer dat hij 100 plaatsen in q2/q3 2014 had in de fabriek en dat het bestellen op intekening was. Dus als jij een auto van €30.000,- besteld sta je later op de productieband dan dat je er een bestel van €40.000,-. Eigenlijk moest je blij zijn als je er in 2014 een zou "mogen" rijden. Al in het achterhoofd natuurlijk dat die auto in 2015 niet 14% zou kunnen zijn. In het 7% en 14% segement hoef je volgens veel dealers niet aan klantbinding te doen. Klanten komen toch wel en niemand zal klagen als hij/zij er financieel op vooruit gaat. En niemand koopt dezelfde auto 3 jaar later als deze dan ineens 25% is geworden. Je hoeft dus niet in je klant te investeren maar kan dit geld beter inzetten om op korte termijn zo veel mogelijk reclame te maken voor je aantrekkelijke product. Je klant loopt immers ook bij goede behandeling van dealer/merk toch na de looptijd weg als er iets aantrekkelijks is. Gisteren voor het eerst een een goed gesprek met zowel dealer als importeur gehad en en zit misschien positief nieuws aan te komen.
    Het goede nieuws waar je over praat, wat bedoel je daar precies mee?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  20. #999
    Rick1855's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    276
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick1855 Bekijk Berichten
    Zoals ik enkele berichten terug lees, wordt er een korting van 500.- op het panodak gegeven als dit toegevoegd moet worden nadat de auto al besteld is. Ik heb inmiddels een mailtje naar de LM gestuurd of deze korting ook in mijn offerte zit (ik heb het panodak ook moeten toevoegen) en of dat alsnog kan als dat niet het geval is. Zodra ik meer weet deel ik dat wel weer even.
    Inmiddels bericht van Athlon. De korting wordt bij mij ook toegepast en een nieuwe leaseofferte is opgesteld. Hoor binnenkort wat het maandelijks scheelt.
    Voorheen: Volkswagen Passat Bleumotion DSG 7 Highline sedan|exec. plus|dynamic|park-assist|black/black|debadged|full led inside
    A3 e-tron Ambition/S-line Daytona grijs

  21. #1000

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    142
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Het goede nieuws waar je over praat, wat bedoel je daar precies mee?
    Extra productieplaatsen in 2014 voor NL. Blijkbaar lopen de productietijden te lang op en lopen ze in NL hier klanten op mis. Ik ving van de dealer op dat nu bestellen leveren na Maart 2015 zal zijn en dat schrikt sommige kopers blijkbaar af. Nu zouden de Januari productieslots naar eind 2014 gaan en Maart naar Januari maar dit is nog niet definitief natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •