Pagina 64 van 300 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.261 tot 1.280 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1261
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.428
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    @Etron A3

    Hij hoeft nu niet naar Nederland (Pon) vervoerd worden, en dan naar de dealer.
    Is een leuke belevenis.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  2. #1262

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bij Audi Centrum Tilburg staat een zwarte in de showroom. Maandag even kijken als ik er weer ben. Vandaag even gemist (lees: haast) Stond buiten wel een laadpaal in de weg
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #1263

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Bijlage 198185

    Ik heb ze even onder elkaar gezet.
    Yep..

    Hij staat hoger dan een sline en fors hoger dan een s3..

    Wel balen., ben bang dat ie daardoor toch minder dik gaat lijken..
    Vandaag zelf even gaan kijken.
    De GTE ziet er echt goed uit! Lichtpakket is uitgebreider dan bij de tron.
    Het verschil tov een normale Golf is ook veel groter.
    Stoelen zijn top.
    Velgen zijn smaak, maar minder mooi..
    De auto staat echter gtron hoog op zijn poten. Dat staat 'm niet, gti looks, maar met die hoogte is ie niet af.

    Dan de etron. De 18 inch ambition velgen zijn mooi, maar vallen diep in de spatborden. Spoorverbreders zijn naar mijn idee een must voor een voornaam uiterlijk. De hoogte is acceptabel. Hij staat echter lager dan een gtron, maar het is ook geen sline.
    Een cm lager en spoorverbreders zou ideaal zijn. Denk ook dat door de rode kleur hij hoger lijkt te staan. Bij donkerdere kleuren zal het contrast minder groot zijn.

  4. #1264

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Even het plaatje uit Tilburg ... geleend van FB

    10644885_1002223559803562_5289818455266567909_n.jpg
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #1265

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Vandaag zelf even gaan kijken.
    De GTE ziet er echt goed uit!
    De auto staat echter gtron hoog op zijn poten. Dat staat 'm niet, gti looks, maar met die hoogte is ie niet af.
    DCC is een optie voor de GTE. Daarmee zakt ie 1 cm en dat ziet er net wat beter uit. Maar wel een dure optie a 900 euro


  6. #1266

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biobak Bekijk Berichten
    DCC is een optie voor de GTE. Daarmee zakt ie 1 cm en dat ziet er net wat beter uit. Maar wel een dure optie a 900 euro
    Zakt de etron ook 1cm dan? Als je dcc besteld? Heeft dat te maken met de hoogte van het oog?

  7. #1267

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Zakt de etron ook 1cm dan? Als je dcc besteld? Heeft dat te maken met de hoogte van het oog?
    Volgens mij is DCC een VW optie en niet te krijgen op de Audi. Audi heeft magnetic ride, een ander systeem dat de demping regelt.

    Ik vind de A3 zeker een mooie wagen ook al staat hij wat hoog op de pootjes. Alleen die Etron velgen vind ik echt afschuwelijk en het ontbreken van een zichtbare uitlaat vind ik ook zonde.

  8. Ad
  9. #1268
    LUV2XLR8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    47
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Deze e-tron staat in Dordrecht...

    d5f7d763-bf6e-44b9-a2c6-b696bbbee621-large.jpg
    Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

  10. #1269

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Benieuwd of er ook ergens monsoon grijs staat...

  11. #1270

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LUV2XLR8 Bekijk Berichten
    Deze e-tron staat in Dordrecht...
    Dat is immers ook net een Q3. Kijk maar eens naar de ruimte tussen achterste band en wielkast.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  12. #1271

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Beluga bruin anyone?
    (In Nijmegen staat een Misano rode)

  13. #1272
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    In Zeist staat een Witte
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  14. #1273

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    142
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Valt me allemaal nog veel mee had verwacht dat de rode kleur de toon zou voeren maar dat is zeker niet het geval dus.

  15. #1274

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Lang getwijfeld, maar vorige week toch maar de Golf GTE besteld. Vond deze net iets sportiever dan de A3, kwam ook doordat ik bij de GTE meer opties (alle) mag bestellen dan bij de A3.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat ik al een paar weken eerder in mijn zoektocht ben overgestapt naar de GTE vanwege de belachelijke S-line prijs, de hoge meerprijs van sportievere velgen en ontbreken van verlaging standaard af-fabriek. Ik begrijp van jullie dat inmiddels prijzen verlaagd zijn en ook verlaging van de auto tot de opties behoort, dus wellicht zou ik een andere keuze maken als ik opnieuw moest gaan kiezen.

    Dank voor alle informatie en succes met jullie aankoop.

  16. #1275

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaapvv Bekijk Berichten
    Lang getwijfeld, maar vorige week toch maar de Golf GTE besteld. Vond deze net iets sportiever dan de A3, kwam ook doordat ik bij de GTE meer opties (alle) mag bestellen dan bij de A3.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat ik al een paar weken eerder in mijn zoektocht ben overgestapt naar de GTE vanwege de belachelijke S-line prijs, de hoge meerprijs van sportievere velgen en ontbreken van verlaging standaard af-fabriek. Ik begrijp van jullie dat inmiddels prijzen verlaagd zijn en ook verlaging van de auto tot de opties behoort, dus wellicht zou ik een andere keuze maken als ik opnieuw moest gaan kiezen.

    Dank voor alle informatie en succes met jullie aankoop.

    Is verlagen een optie ja?

  17. #1276
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Is verlagen een optie ja?
    Niet via Audi in ieder geval.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  18. #1277
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dinsdag krijg ik een etron mee om proef te rijden :-)
    '01 rs4 641 ps

  19. #1278

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JW A6 Bekijk Berichten
    Vandaag de brief van de LM gekregen dat ze de e-tron gisteren besteld hadden. Dealer heeft als leveringsdatum (let op: geen productiedatum) week 23 doorgegeven . Ik hoop dat die datum nog naar voren wordt getrokken. 7 maanden levertijd, dat is wel heel erg lang. Bij onze A6 duurde het een maand of 3.

    Maar als ik alle berichten hier doorneem is de opgegeven leveringsdatum nattevingerwerk van de eerste orde. Zolang dealers nog geen productie datum hebben neem ik 'week 23' ook maar met een korreltje zout.

    Andere vraag: heeft iemand al meer informatie over de standkachel. Is er al bekend of het verwarmingselement te programmeren is en of het ook het interieur verwarmd? Dan weet ik of de echte standkachel er nog bij besteld moet worden.
    Meen je dat nou? Week 23? Dat is begin Juni. Ik ben toe een nieuwe auto begin April en ik hoop volgende week eindelijk te kunnen bestellen.
    Weet iemand hoe Leaseplan dat doet met een voorloop auto? Wat kost dat en wat krijg je dan?

  20. #1279

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snitskie Bekijk Berichten
    Meen je dat nou? Week 23? Dat is begin Juni. Ik ben toe een nieuwe auto begin April en ik hoop volgende week eindelijk te kunnen bestellen.
    Weet iemand hoe Leaseplan dat doet met een voorloop auto? Wat kost dat en wat krijg je dan?
    Ik heb een golf 7 1.2 tsi als voorloopauto via leaseplan

  21. #1280
    DETron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    In Heerlen staat bij Wealer een gletsjerwit exemplaar, en een in het misanorood.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Huidig: A3 e-tron Ambition pro line plus in het Misanorood
    Vorige: Golf 6 R met o.a Milltek uitlaat, Carbon air intake, Forge dumpvalve. 330PK

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •