Pagina 7 van 300 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #121

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biobak Bekijk Berichten
    VW Golf GTE (ook 204pk 7% etc) is inmiddels ook aangekondigd en staat in augustus/september in de showroom. Denk niet dat het nog lang duurt voordat de levertermijn van de A3 E-tron aangekondigd wordt
    Misschien een beetje domme vraag maar houdt dat dan ook in dat ze uitgeleverd worden in september?
    Of kun je je er mooi in de showroom aan vergapen

  2. #122
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iRWBC Bekijk Berichten
    Misschien een beetje domme vraag maar houdt dat dan ook in dat ze uitgeleverd worden in september?
    Of kun je je er mooi in de showroom aan vergapen
    Als je de dealer(s) voldoende achter hun broek aan zit dan is levering gelijktijdig met marktintroductie wel mogelijk. Met mijn G-Tron ook gelukt: dealer constant vragen wanneer die z'n showroom modellen kan bestellen en dan meteen meebestellen! Ik zit nu alleen met het feit dat mijn auto niet mag worden uitgeleverd, omdat een aantal dealers later waren dan ik en de marktintroductie dus ook later wordt.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  3. #123

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dat is op zich handig om te weten... aangezien we er 3 van dezelfde dealer hebben rijden en Audi een klant is zouden we dit toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen...
    Aan de andere kant heb ik vandaag ook een offerte voor de V60 pih ingeleverd op kantoor, even afwachten wat ze daar van vinden (sorry voor het gevloek )

  4. #124

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik zal na Geneve ook eens bij mijn dealer op bezoek gaan. Als iemand iets weet over wanneer hij te bestellen is (als demo), meld dat dan ook even hier

  5. #125
    DeSheriff
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Is er al meer duidelijkheid of de E-tron ook als PLS uitvoering te bestellen zal zijn?


  6. #126

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeSheriff Bekijk Berichten
    Is er al meer duidelijkheid of de E-tron ook als PLS uitvoering te bestellen zal zijn?
    Dat zal niet het geval zijn, tenminste zo is dat in okt/nov '13 gecommuniceeerd.

  7. #127

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dat heb ik ook begrepen, de e-tron zal z'n eigen lijn/skirts/bumpers krijgen...

  8. Ad
  9. #128
    DeSheriff
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Erg jammer! Bedankt voor de info heren

  10. #129

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Begreep net van de Audi Dealer (Rdam) dat "deze inderdaad nu niet bestelbaar is, maar ik verwacht dat dat in April zou zijn"
    Lijkt wat tegenstrijdig met bovenstaande - maar hoop dat hij het goed heeft!

  11. #130
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik hoorde vandaag bestelbaar eind 3e kwartaal 2014.
    '01 rs4 641 ps

  12. #131

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dat is laat zeg... gezien de run op dit soort bijtellingsvriendelijke auto's zullen de eerste leveringen dan niet eerder dan 2015 zijn en als het tegen zit pas in Q2. De Outlander's van deze wereld hebben soms bijna een jaar op zich laten wachten.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  13. #132

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Die run was er met name eind 2013 omdat de regels aangescherpt werden per 1-1-14. Volgens mij worden de CO2 grenzen voor 1-1-15 voor 7% auto toch niet aangepast?! Een run aan het einde van 2014 lijkt me dan ook niet te verwachten.

  14. #133

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ik bedoel meer een run die bij elk nieuw model er komt. Ik heb als early adapter ook 6 maand moeten wachten. Misschien valt het mee maar het zou me verbazen als we de eerste in 2014 nog op de weg zien.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  15. #134

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Precies... ik ga/kan niet meer wachten en ga waarschijnlijk voor een bomvolle V40 D4 met 18’’... 38.5K tegen 14% (velgen zijn accessoires)
    Alleen nog hopen dat die begrenzer er achteraf af kan maar je zit er iig lekker snel.

  16. #135

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Die Volvo is nu al 1500 keer besteld. Ik snap je ongeduld maar die A3 is toch nog wel stukje fraaier en bovendien 7% ipv 14% en automaat etc. Maar natuurlijk geen gekke auto.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  17. #136

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Op de Audi site staat nu met koeienletters:

    Vanaf wanneer is de Audi A3 Sportback e-tron leverbaar?

    2014

    Vanaf het najaar van 2014 rijdt hij over de Nederlandse wegen.
    De serieproductie van de Audi A3 Sportback e-tron begint in 2014. De auto wordt vanaf najaar 2014 geleverd.

    http://www.audi.de/content/nl5/brand...ortback-e-tron

    Lijkt me sterk dat je dan pas einde Q3 kunt bestellen. De Volvo wil ik ook niet vanwege de handbak en de 14%. Het wordt of de Golf GTE of de A3.

  18. #137

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Die Volvo is nu al 1500 keer besteld. Ik snap je ongeduld maar die A3 is toch nog wel stukje fraaier en bovendien 7% ipv 14% en automaat etc. Maar natuurlijk geen gekke auto.
    Fraaier is smaak maar ben ik op zich wel met je eens. De A3 zal je ook heel heel veel gaan zien als je nu al ziet hoeveel pih's en phev's er rijden.
    Automaat heb ik nu ook maar is voor mij geen show-stopper. Schakel liever eigenlijk.
    Verder totaal niet bekend wat de A3 in de lease gaat doen en met wat leuke opties zit je zo maar op 45K (dus wellicht dat ik nog een vorm van eigen bijdrage moet inleveren wat per saldo het verschil ook klein(er) maakt)
    Daarnaast rij ik 60K per jaar en ben ik dan afhankelijk van stroom om uiteindelijk zuiniger uit te zijn gezien de benzine motor vs diesel.
    (ik werk voor een relatief klein bedrijf dus denk ook aan de kosten van hun kant)

    A3 is ook nog kleiner/minder laadruimte.
    Allergrootste punt is dat het gewoon nog maanden kan/gaat duren en moet nu iets bestellen.

    Ach wat een luxe problemen, waar hebben we het eigenlijk over

  19. #138

    Standaard A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Met 60k zou ik niet eens naar een benzine hybride kijken. Slaat z'n doel compleet mis, dan doe je het alleen voor de bijtelling en is je baas niet zo blij mee.
    Kleiner? Nemen de batterijen wel functionele ruimte in? Dacht namelijk dat de koffer normale formaat had maar kan me vergissen. Standaard is een Sportback namelijk flink ruimer dan de krappe v40.
    Laatst gewijzigd door peternorth; 08-03-14 om 21:47.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #139
    skylinemike's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    542
    Kudos
    24
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iRWBC Bekijk Berichten
    De A3 zal je ook heel heel veel gaan zien als je nu al ziet hoeveel pih's en phev's er rijden.
    Denk 't niet hoor, aangezien een heel groot 'leasend' deel van Nederland de knoop van het 3,4,5 jaar durende lease contract al heeft doorgehakt in 2013. Audi is echt veel te laat gekomen op het feestje van de PHEV's. Ik snap Audi ook volkomen, wie maakt zich nou druk om een landje van max 20 000 auto's per jaar(voor Audi), terwijl er in China binnenkort 30 000 nieuwe per dag(totaal) van eigenaar wisselen en emissiewaarden(die toch niet kloppen) op de laatste plaats staan.
    Laatst gewijzigd door skylinemike; 09-03-14 om 18:35.
    Nu: Audi E-Tron 55 (2020) / Audi A5 3.0 TFSI quattro (2015) / Audi A5 3.0 TDI quattro (2015)

  21. #140

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Er komen elk jaar toch ongeveer dezelfde aantallen ook weer uit de lease/nieuwe lease? Zijn ook zat mensen die dit jaar of 2015 weer gaan/mogen bestellen en dan is een 7% A3 zeer interessant... lijkt me niet dat er in 2013 zoveel meer mensen switchten/nieuw gingen leasen tov 2012 of 2014. Of was er een sprake van een ''lease-boom''
    Tenzij het bijtellingspercentage weer veranderd in 2015 natuurlijk...

    Blijft een mooie auto, zou hm graag snel eens in het echt zien

Pagina 7 van 300 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •