Pagina 91 van 300 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.801 tot 1.820 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1801

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars Audi Bekijk Berichten
    Hoi All,

    Heb me zojuist even voorgesteld en zal dat hier even, gezien mijn A3 etron uitgebreider doen.

    Besteld
    Eind juli 2014. Voor de deur december 2015.

    Uitvoering
    Ambition Pro Line Plus met S-line

    Kleur
    Daytona grijs

    Opties
    Sportstuur afgevlakt
    Panorama dak
    S Line dakspoiler
    B&O
    Leer/Alcantara
    Dab+
    Getint glas
    Inklapbare buitenspiegels
    Parkeerhulp
    En nog wat kleine opties

    Aangezien de kofferbak niet echt ruim is, heb ik voor de vakanties en de weekendjes weg de zwarte Hapro Traxer 6.6 met de Thule wingbar Edge erop gekocht.

    Inmiddels heb ik de wagen ruim drie weken in bezit en hij bevalt mij echt fantastisch! Hij voelt super en rijdt echt heel erg uitgebalanceerd.

    Het enige wat mij zwaar tegenvalt is de actieradius van zowel de batterij, als ook het verbruik van de benzinemotor. (Ps. met de skibox op de foto heb ik 5km gereden)
    Met droge ogen beweren ze bij Audi een bereik van 940km (890km op benzine en 50km op de accu's). Inmiddels weet iedereen wel dat dit theoretische waarden zijn. En dat je hier makkelijk een procent of 15 vanaf kunt halen voor een realistisch verbruik. Wanneer je dit doet kom je op ca. 800km totaal (ca. 760km benzine (1 op 19) en ca. 40km op de accu's). Met deze gecalculeerde waarden zou ik echt wel kunnen leven. Zelf met een totaal van 700 - 750km.

    Mijn ervaring, na 7x volledig laden en een tankbeurt verder is dat deze waarden totaal, maar dan ook echt totaal onrealistisch zijn! Ik rij veel stadsritjes en zoveel als mogelijk met de powermeter in de eerste 30% (efficiency op de meter) gewoon omdat ik benieuwd ben hoe zuinig de auto daadwerkelijk is.

    Ik kom effectief op 22km op de accu's. Nu weet ik dat het koude weer en 225/40 18" banden niet echt bijdragen aan het bereik. Maar nog minder dan de helft van hetgeen je wordt beloofd, is in mijn ogen echt een hele kwalijke zaak van Audi! Kom op zeg.........

    Het verbruik op benzine valt mij ook zwaar tegen. Effectief rij ik nu 1:10. ook dit is nog minder dan de helft! Dit getal zal met de tijd vast wel richting de 1:12 of 13 kruipen, maar dat is dan nog vele malen lager dan beloofd.

    Op het punt van actieradius en verbruik voel ik me dan ook ronduit misleid en belazerd door de informatie verstrekking vanuit Audi en vraag mij dan ook af andere etron rijders reeds klachten hebben ingediend bij hun Audi dealers. Ik en een kennis, met ook een etron namelijk wel.

    Ik denk dat alleen massaal klagen bij Audi de hoge heren aldaar aan het denken zal gaan zetten. De reputatie van een zorgvuldig opgebouwd merk komt dan namelijk onder druk te staan. Een toezegging van verbeterde accu's binnen een redelijke termijn o.i.d. zou volgens mij het minste zijn wat ze kunnen doen.

    Wat mij nog het meest dwarszit, is het gemak waarmee de auto fabrikanten consumenten onjuist mogen voorlichten. Het enige voordeel van deze onjuiste informatieverstrekking is een bijtelling van 7%
    Topauto!
    Klappen je spiegels automatisch in, na het afsluiten? Klappen ze omhoog of naar binnen?
    Jammer van het verbruik, ik ben erg benieuwd hoe Audi reageert.

    Hoe bevalt je dab plus? Als je veel radio luistert kan dat een betere optie zijn dan B&O denk ik...

  2. #1802

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    A3 E-tron (met S-line) en 18" velgen = 69 cm
    Zonder S-line heb je denk ik dezelfde veren onder de E-tron, dus zou gelijk moeten zijn voor alle E-trons.
    Als ie 69 cm is.. Dan wordt ie 66. Cm.. Dat is erg laag.. Lager dan de sline.

  3. #1803
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Ben erg benieuwd naar je ervaring!
    Ik moet nog even wachten op de etron..

    Welk merk veren heb je besteld?
    Ook dempers?

    Thanks!
    Merk veren is volgens mij gewoon Audi - deze worden gewoon via de Dealer / Importeur bij fabriek besteld, dit hebben ze bij de Dealer uitgezocht. Ik kon ook kiezen voor de Eibach veren (was iets goedkoper) maar ben toch maar voor origineel Audi gegaan. Het zijn alleen de veren geen dempers.

  4. #1804

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Merk veren is volgens mij gewoon Audi - deze worden gewoon via de Dealer / Importeur bij fabriek besteld, dit hebben ze bij de Dealer uitgezocht. Ik kon ook kiezen voor de Eibach veren (was iets goedkoper) maar ben toch maar voor origineel Audi gegaan. Het zijn alleen de veren geen dempers.
    Dat is erg goed nieuws!
    Welke dealer?
    Kun je de totaalprijs vertellen?
    Heb je ook spoorverbreders?

  5. #1805
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epke Bekijk Berichten
    In oktober Audi A3 E-tron besteld en inmiddels te horen gekregen dat de auto wordt geproduceerd in week 9.. Wat is ongeveer de gemiddelde aflevertijd na productie?
    Mooi nieuws zo in het begin van het jaar! Wat is de configuratie van je auto? Toevallig ook met assistentiepakket of ACC?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI


  6. #1806
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Topauto! Klappen je spiegels automatisch in, na het afsluiten? Klappen ze omhoog of naar binnen? Jammer van het verbruik, ik ben erg benieuwd hoe Audi reageert. Hoe bevalt je dab plus? Als je veel radio luistert kan dat een betere optie zijn dan B&O denk ik...
    Ik las laatst in het instructieboekje die ik van de dealer mocht lenen, dat de spiegels naar keuze inklappen op het moment dat de auto vergrendeld wordt en weer uitklappen zodra het contact wordt ingeschakeld.
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  7. #1807
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars Audi Bekijk Berichten
    Hoi All, Heb me zojuist even voorgesteld en zal dat hier even, gezien mijn A3 etron uitgebreider doen. Besteld Eind juli 2014. Voor de deur december 2015. Uitvoering Ambition Pro Line Plus met S-line Kleur Daytona grijs Opties Sportstuur afgevlakt Panorama dak S Line dakspoiler B&O Leer/Alcantara Dab+ Getint glas Inklapbare buitenspiegels Parkeerhulp En nog wat kleine opties Aangezien de kofferbak niet echt ruim is, heb ik voor de vakanties en de weekendjes weg de zwarte Hapro Traxer 6.6 met de Thule wingbar Edge erop gekocht. Inmiddels heb ik de wagen ruim drie weken in bezit en hij bevalt mij echt fantastisch! Hij voelt super en rijdt echt heel erg uitgebalanceerd. Het enige wat mij zwaar tegenvalt is de actieradius van zowel de batterij, als ook het verbruik van de benzinemotor. (Ps. met de skibox op de foto heb ik 5km gereden) Met droge ogen beweren ze bij Audi een bereik van 940km (890km op benzine en 50km op de accu's). Inmiddels weet iedereen wel dat dit theoretische waarden zijn. En dat je hier makkelijk een procent of 15 vanaf kunt halen voor een realistisch verbruik. Wanneer je dit doet kom je op ca. 800km totaal (ca. 760km benzine (1 op 19) en ca. 40km op de accu's). Met deze gecalculeerde waarden zou ik echt wel kunnen leven. Zelf met een totaal van 700 - 750km. Mijn ervaring, na 7x volledig laden en een tankbeurt verder is dat deze waarden totaal, maar dan ook echt totaal onrealistisch zijn! Ik rij veel stadsritjes en zoveel als mogelijk met de powermeter in de eerste 30% (efficiency op de meter) gewoon omdat ik benieuwd ben hoe zuinig de auto daadwerkelijk is. Ik kom effectief op 22km op de accu's. Nu weet ik dat het koude weer en 225/40 18" banden niet echt bijdragen aan het bereik. Maar nog minder dan de helft van hetgeen je wordt beloofd, is in mijn ogen echt een hele kwalijke zaak van Audi! Kom op zeg......... Het verbruik op benzine valt mij ook zwaar tegen. Effectief rij ik nu 1:10. ook dit is nog minder dan de helft! Dit getal zal met de tijd vast wel richting de 1:12 of 13 kruipen, maar dat is dan nog vele malen lager dan beloofd. Op het punt van actieradius en verbruik voel ik me dan ook ronduit misleid en belazerd door de informatie verstrekking vanuit Audi en vraag mij dan ook af andere etron rijders reeds klachten hebben ingediend bij hun Audi dealers. Ik en een kennis, met ook een etron namelijk wel. Ik denk dat alleen massaal klagen bij Audi de hoge heren aldaar aan het denken zal gaan zetten. De reputatie van een zorgvuldig opgebouwd merk komt dan namelijk onder druk te staan. Een toezegging van verbeterde accu's binnen een redelijke termijn o.i.d. zou volgens mij het minste zijn wat ze kunnen doen. Wat mij nog het meest dwarszit, is het gemak waarmee de auto fabrikanten consumenten onjuist mogen voorlichten. Het enige voordeel van deze onjuiste informatieverstrekking is een bijtelling van 7%
    Mooie auto! Heb je misschien nog wat foto's van het s-line interieur?
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  8. Ad
  9. #1808
    Jorgb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    89
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etron A3 Bekijk Berichten
    Mooi nieuws zo in het begin van het jaar! Wat is de configuratie van je auto? Toevallig ook met assistentiepakket of ACC?
    Nee geen ACC ook vanwege de mogelijk langere levertijd mja of dat geholpen heeft..

    Ik zie nu dat ik de bestelling 2 september heb geplaatst! Nog een maandje eerder dus! Ik vind het allemaal vrij lang duren, maar goed inmiddels een productieweek..

    Als aflevering ook een maand in beslag neemt heb ik 7-8 maanden moeten wachten op een auto
    Laatst gewijzigd door Jorgb; 05-01-15 om 21:22.

  10. #1809

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Angry Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heb in juli vol vertrouwen als één van de eerste een behoorlijk uitgeruste etron besteld met ACC. Na de eerste teleurstelling van het vervallen van het S-line onderstel (destijds nog standaard in het S-line pakket) vandaag de ultieme klapper moeten verwerken. Oorspronkelijke productieweek zou week 47 (2014) zijn. Specifiek op aangedrongen ivm mogelijk fiscale wetswijzigingen per 1 januari. In november al te horen gekregen dat het een paar weken langer kon duren ivm de optie ACC. Kreeg vandaag even te horen dat de auto niet voor week 20 geleverd gaat worden. Dan verwacht je toch een degelijke oplossing zoals een tegemoetkoming in het mislopen van de gunstige bijtelling (zo'n driehonderd euro per maand tov mijn huidige auto), of het laten vervallen van de optie waardoor de auto snel in productie genomen kan worden, of het later inbouwen van de optie of......maar nee hoor als oplossing/tegemoetkoming vanuit PON kon ik 'm gratis annuleren. Wat een trieste (voorlopige) uitkomst van Audi.

    Ben overigens ook benieuwd naar verdere info betreffende het verlagen. Mijn dealer is ook bezig e.e.a. uit te zoeken. Zou mooi zijn als iemand de oplossing al heeft.

  11. #1810
    Jorgb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    89
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porsche997 Bekijk Berichten
    Heb in juli vol vertrouwen als één van de eerste een behoorlijk uitgeruste etron besteld met ACC. Na de eerste teleurstelling van het vervallen van het S-line onderstel (destijds nog standaard in het S-line pakket) vandaag de ultieme klapper moeten verwerken. Oorspronkelijke productieweek zou week 47 (2014) zijn. Specifiek op aangedrongen ivm mogelijk fiscale wetswijzigingen per 1 januari. In november al te horen gekregen dat het een paar weken langer kon duren ivm de optie ACC. Kreeg vandaag even te horen dat de auto niet voor week 20 geleverd gaat worden. Dan verwacht je toch een degelijke oplossing zoals een tegemoetkoming in het mislopen van de gunstige bijtelling (zo'n driehonderd euro per maand tov mijn huidige auto), of het laten vervallen van de optie waardoor de auto snel in productie genomen kan worden, of het later inbouwen van de optie of......maar nee hoor als oplossing/tegemoetkoming vanuit PON kon ik 'm gratis annuleren. Wat een trieste (voorlopige) uitkomst van Audi.

    Ben overigens ook benieuwd naar verdere info betreffende het verlagen. Mijn dealer is ook bezig e.e.a. uit te zoeken. Zou mooi zijn als iemand de oplossing al heeft.
    Pfoe.. Dan heb ik met mijn bovenstaand verhaal maar weinig te klagen! Maar dit kan toch niet als Audi zijnde.. Ik vind het echt niet normaal!

  12. #1811

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Ben er zeker ook niet klaar mee. Wordt vervolgd!!

  13. #1812
    scubablue A5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porsche997 Bekijk Berichten
    Heb in juli vol vertrouwen als één van de eerste een behoorlijk uitgeruste etron besteld met ACC. Na de eerste teleurstelling van het vervallen van het S-line onderstel (destijds nog standaard in het S-line pakket) vandaag de ultieme klapper moeten verwerken. Oorspronkelijke productieweek zou week 47 (2014) zijn. Specifiek op aangedrongen ivm mogelijk fiscale wetswijzigingen per 1 januari. In november al te horen gekregen dat het een paar weken langer kon duren ivm de optie ACC. Kreeg vandaag even te horen dat de auto niet voor week 20 geleverd gaat worden. Dan verwacht je toch een degelijke oplossing zoals een tegemoetkoming in het mislopen van de gunstige bijtelling (zo'n driehonderd euro per maand tov mijn huidige auto), of het laten vervallen van de optie waardoor de auto snel in productie genomen kan worden, of het later inbouwen van de optie of......maar nee hoor als oplossing/tegemoetkoming vanuit PON kon ik 'm gratis annuleren. Wat een trieste (voorlopige) uitkomst van Audi. Ben overigens ook benieuwd naar verdere info betreffende het verlagen. Mijn dealer is ook bezig e.e.a. uit te zoeken. Zou mooi zijn als iemand de oplossing al heeft.
    Wat? Week 20????

    Ik heb het assistentiepakket gekozen en later te horen gekregen dat de auto waarschijnlijk pas in maart komt ipv januari. Toch maar voor gegaan, maar als dat nu eind april/begin mei gaat worden, dan had ik het misschien wel laten vallen. Dan heb ik straks 10 maanden op mn auto moeten wachten!
    Scubablue A5 Sportback S-line Edition 2.0 TFSI

  14. #1813

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Hebben anderen ook gemerkt dat als je handmatig Hybrid Auto of Hybrid Hold modus kiest, en de motor is ingeschakeld bij lokale verkeer snelheden (50-80 km/u), dat het dan niet direct mogelijk is om weer EV modus in te schakelen. Zit er een time-out op of iets voordat je weer van benzine naar EV kunt omschakelen?

  15. #1814

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speedster7 Bekijk Berichten
    Topauto!
    Klappen je spiegels automatisch in, na het afsluiten? Klappen ze omhoog of naar binnen?
    Jammer van het verbruik, ik ben erg benieuwd hoe Audi reageert.

    Hoe bevalt je dab plus? Als je veel radio luistert kan dat een betere optie zijn dan B&O denk ik...
    Ik ben zelf enorm blij dat ik DAB+ heb gekozen! Muziekkwaliteit is echt zuiver en zo veel meer radiozenders als op de normale FM band. Tot nu toe ook geen DAB+ zendgat tegen gekomen tussen Amsterdam en Eindhoven en ook niet richting Dortmund.
    De meerprijs van B&O vond ik het niet waard, maar DAB optie is echt een aanrader.

  16. #1815

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Bedankt voor de informatie. Het verbruik valt erg tegen. Ik ben ervan uitgegaan bij rustig rijden dat een range van 40 km toch wel haalbaar moet zijn.
    Ook het verbruik van benzine zou ik meer richting 1:16 verwachten.

    Ik ben ook op zoek naar een dakkoffer. Wat is de inhoud van deze koffer? Eenvoudig in gebruik?

  17. #1816

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Dakkoffer ben ik ook naar op zoek. De foto van de A3 met dakkoffer (incl type) heeft me wel geholpen, thanks.
    Zelf heb ik een Thule Motion 600 op het oog (vergelijkbaar, maar iets smaller zodat er nog fietsen naast kunnen). Deze ziet er overigens ook zeer netjes uit!

    Ik had nog een vraag. toen ik tijdens mijn proefrit de kick down in EV modus gebruikte schakelde de bezinemotor bij. Wanneer je daarna weer 'normaal' ging rijden bleef de bezinemotor meelopen. Destijds werd gezegd dat dit via een software-update vanuit Audi zou worden verholpen en dat je weer in vollledige EV modus verder zou kunnen rijden.

    Heeft iemand dit al getest?
    Thanks

  18. #1817
    DETron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    Hebben anderen ook gemerkt dat als je handmatig Hybrid Auto of Hybrid Hold modus kiest, en de motor is ingeschakeld bij lokale verkeer snelheden (50-80 km/u), dat het dan niet direct mogelijk is om weer EV modus in te schakelen. Zit er een time-out op of iets voordat je weer van benzine naar EV kunt omschakelen?
    Ik heb precies dezelfde ervaring! Maar zou echt niet weten waarom dit gebeurd.
    Huidig: A3 e-tron Ambition pro line plus in het Misanorood
    Vorige: Golf 6 R met o.a Milltek uitlaat, Carbon air intake, Forge dumpvalve. 330PK

  19. #1818

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porsche997 Bekijk Berichten
    Heb in juli vol vertrouwen als één van de eerste een behoorlijk uitgeruste etron besteld met ACC. Na de eerste teleurstelling van het vervallen van het S-line onderstel (destijds nog standaard in het S-line pakket) vandaag de ultieme klapper moeten verwerken. Oorspronkelijke productieweek zou week 47 (2014) zijn. Specifiek op aangedrongen ivm mogelijk fiscale wetswijzigingen per 1 januari. In november al te horen gekregen dat het een paar weken langer kon duren ivm de optie ACC. Kreeg vandaag even te horen dat de auto niet voor week 20 geleverd gaat worden. Dan verwacht je toch een degelijke oplossing zoals een tegemoetkoming in het mislopen van de gunstige bijtelling (zo'n driehonderd euro per maand tov mijn huidige auto), of het laten vervallen van de optie waardoor de auto snel in productie genomen kan worden, of het later inbouwen van de optie of......maar nee hoor als oplossing/tegemoetkoming vanuit PON kon ik 'm gratis annuleren. Wat een trieste (voorlopige) uitkomst van Audi.

    Ben overigens ook benieuwd naar verdere info betreffende het verlagen. Mijn dealer is ook bezig e.e.a. uit te zoeken. Zou mooi zijn als iemand de oplossing al heeft.
    Dan had ik hem wel geannuleerd hoor. Wat een drama allemaal zeg. Geld voor mij ook, als ik dit allemaal geweten had dan had ik deze auto nooit besteld. Ik heb hem ook op 31 juli besteld en productie is nu week 6. Dus als het 'meezit' heb ik na 8 maanden wachten de auto..
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

  20. #1819

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Heb jij ook de ACC optie?

  21. #1820

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Nee ik heb geen ACC. Die had ik wel maar laten vallen zodat ik de auto in 2014 nog zou rijden (NIET DUS). Wel mijn dealer een mail gestuurd toen de levering flink uitgesteld werd en gevraagd hoe het nu zit met de trekhaak (want hun beweren dat je deze er later op kan laten zetten) en ACC. Uiteraard nog geen reactie gehad want service en Audi gaan niet samen.
    Vorig: Audi A3 sportback 2.0 TDI 200PK (2007)
    Huidig: Audi A3 E-Tron Ambition Scuba blauw, Proline Plus, S-line, Pano dak, etc

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •