Pagina 100 van 300 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150200 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.981 tot 2.000 van de 5994

Onderwerp: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

  1. #1981
    Mythos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Schouten Bekijk Berichten
    Welke velgen zijn dit en waar kan je die bestellen voor een mooi prijsje?
    MSW 26 (OZ Racing) mijn Audi Dealer regelt ze. Kosten € 1850 voor een set van 4 inclusief banden.

    image3.jpg

    Het geeft ook nog de volgende (goedkopere) alternatieven
    LDPrestige LD091
    image2.jpg

    Rosso Ruote RR8
    image1.jpg

    Ik heb gekozen voor MSW 26 van OZ Racing omdat dit een betrouwbaar merk is. Dit is trouwens geen oordeel over de andere velgen.

  2. #1982

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Tnx voor de info mbt de navigatie in vergelijking met TomTom HD Traffic. Jammer dat het een stuk minder is, maar had niet heel veel anders verwacht.

    Vraag: Zijn er al bestellers die een (betrouwbare) levertijd indicatie hebben welke het assistentiepakket / ACC hebben besteld?

    Overigens erg leuk om alle foto's van de trotse rijders te zien :-). Ook ervaringen lezen is leuk!
    Laatst gewijzigd door KeesRotterdam; 18-01-15 om 21:51.

  3. #1983
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesdekoning Bekijk Berichten
    Tnx voor de info mbt de navigatie in vergelijking met TomTom HD Traffic. Jammer dat het een stuk minder is, maar had niet heel veel anders verwacht.

    Vraag: Zijn er al bestellers die een (betrouwbare) levertijd indicatie hebben welke het assistentiepakket / ACC hebben besteld?

    Overigens erg leuk om alle foto's van de trotse rijders te zien :-). Ook ervaringen lezen is leuk!
    Nee nog steeds niks bekend ondanks dat de dealer had aangegeven dat week 3 meer bekend zou zijn. Enige wat ze roepen is dat vanaf week 8 de bouw van etrons begint met assistentiepakket.
    '01 rs4 641 ps

  4. #1984

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    Hoi Bram,

    Ik ben met je eens dat het lijkt dat de mijne lager staat dan die van Heuf32. We hebben echter dezelfde verlagingsset Eibach pro-kit. Ik krijg ook nog dezelfde 19 inch velgen van Heuf32 eronder. Dus ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Aha, ik had niet direct door dat het 19" velgen zijn.

  5. #1985

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Vanochtend gaat het oranje storingslampje branden van het motormanagement.
    Moet ik meteen terug naar de garage. Iemand hier ervaring mee ?
    nu 2.150 km op de teller !


  6. #1986

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    continue aan, of gaat het weg bij herstarten?

  7. #1987

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    59
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Zag ik jou zo rond 15:00 op de A1 richting Amsterdam rijden, heuf32? Mooie uitvoering heb je! De mijne is vorige week besteld. Ben benieuwd..
    Laatst gewijzigd door PJSteman; 19-01-15 om 15:22.

  8. Ad
  9. #1988

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    39
    Kudos
    0

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heuf32 Bekijk Berichten
    Hier een paar fotos van de mijne. Afgelopen week binnen gekregen en moet zeggen dat hij fantastisch rijdt! Kom uit een A4 1.8tfsi 180pk en was een beetje bang dat het allemaal wat minder/kleiner zou aanvoelen, maar niets in minder waar. Ook de verlaging (Eibach pro-kit) bevalt me super. Voor mijn gevoel totaal geen comfort ingeleverd.

    Heb wel een vraagje over het registreren van de auto t.b.v. etron-app: Als ik de auto wil toevoegen moet je het chassisnummer en kilometerstand opgeven maar hij accepteert de km-stand niet. Ik krijg de melding dat de km-stand niet klopt met diegene die ze van de auto ontvangen??? Km-stand lees ik toch gewoon in het display af. Iemand dezelfde ervaring? Bijlage 202213Bijlage 202214Bijlage 202215Bijlage 202216Bijlage 202217

    Is het jou in inmiddels gelukt om de app aan de auto te linken?
    Of nog steeds melding over km stand?

    Bij mij is het probleem nog niet opgelost. Wacht op reactie van de dealer.
    Als het bij meerdere auto's voorkomt is de kans kleiner dat het een storing asn de auto is zoals de dealer nu denkt.
    Zou ook een it probleem kunnen zijn. Heb jij het ook gemeld?

  10. #1989
    SD1983's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    21
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hadrie Bekijk Berichten
    Is het jou in inmiddels gelukt om de app aan de auto te linken?
    Of nog steeds melding over km stand?

    Bij mij is het probleem nog niet opgelost. Wacht op reactie van de dealer.
    Als het bij meerdere auto's voorkomt is de kans kleiner dat het een storing asn de auto is zoals de dealer nu denkt.
    Zou ook een it probleem kunnen zijn. Heb jij het ook gemeld?
    Afgelopen zaterdag wilde ik hem ook linken echter kreeg ik ook een foutmelding aangaande de KM stand. Zondagavond dacht ik eigenwijs, ik doe het gewoon nog eens en hoplakee het werkte wel ineens. Het lijkt me dus een IT Audi dingetje en niet per definitie aan jouw auto te liggen.

  11. #1990
    Jorgb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    89
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SD1983 Bekijk Berichten
    Afgelopen zaterdag wilde ik hem ook linken echter kreeg ik ook een foutmelding aangaande de KM stand. Zondagavond dacht ik eigenwijs, ik doe het gewoon nog eens en hoplakee het werkte wel ineens. Het lijkt me dus een IT Audi dingetje en niet per definitie aan jouw auto te liggen.
    Oke gewoon een paar keer proberen dus..

  12. #1991
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Voorsprong door techniek......
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  13. #1992
    heuf32
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJSteman Bekijk Berichten
    Zag ik jou zo rond 15:00 op de A1 richting Amsterdam rijden, heuf32? Mooie uitvoering heb je! De mijne is vorige week besteld. Ben benieuwd..
    Haha, Ja dat moet haast wel want ik was idd rond die tijd op de A1 ri A'dam...

  14. #1993
    heuf32
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hadrie Bekijk Berichten
    Is het jou in inmiddels gelukt om de app aan de auto te linken?
    Of nog steeds melding over km stand?

    Bij mij is het probleem nog niet opgelost. Wacht op reactie van de dealer.
    Als het bij meerdere auto's voorkomt is de kans kleiner dat het een storing asn de auto is zoals de dealer nu denkt.
    Zou ook een it probleem kunnen zijn. Heb jij het ook gemeld?
    Ik heb het gisteren weer geprobeerd nadat ik eerst m'n profiel had verwijderd maar dat lukte toen ook niet. Vanavond nog eens proberen en als t weer niet lukt dan maar eens melden... Maar als ik jou zo hoor kom je daar ook nog niet veel verder mee....

  15. #1994

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2014
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram-S2Power.com Bekijk Berichten
    continue aan, of gaat het weg bij herstarten?
    Continu aan. Na 2x koude start vandaag.

  16. #1995
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.323
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcosotthewes Bekijk Berichten
    Continu aan. Na 2x koude start vandaag.
    Gewoon naar dealer gaan, je hebt toch garantie.
    Beter te vroeg dan te laat, met kans op gevolg schade.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #1996

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    63
    Posts
    39
    Kudos
    0

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DETron Bekijk Berichten
    Ik heb gisteren ook Audi Connect ingesteld met een simkaart van T-mobile. Heb ook inderdaad toen even moeten zoeken naar de goede APN, uiteindelijk gevonden. Nu werkt het internet in de auto echt super. Google maps is echt super!!

    Ik heb de auto nu bijna 1 week en ben echt heel tevreden!! Ik heb tot nu toe 300km met de auto gereden, en heb op werk dagen op woon-werk verkeer geen enkele keer hoeven rijden op benzine. Ik plug de auto dan ook elke avond thuis in. Ik gebruik ook elke werkdag de interieur voorventilatie, als ik dan s'ochtends aankom is de auto dan lekker warm. Echt een super gadget. Verder merk ik wel dat de accu van de auto snel leeg getrokken wordt door de heuvels hier in Zuid-limburg. De vering van de auto vind ik persoonlijk ook zeer goed, maar dit komt misschien omdat ik een golf R gewend was met 19" er onder. Verder valt het vermogen van de auto mij totaal niet tegen, de (tussen) acceleraties gaan zeer vlotjes, ook in EV modus.

    Het enige probleem wat ik nu nog ondervind is de E-tron Connect services app. Ik krijg mijn auto niet aangemeld voor deze dienst. Telkens als ik op de website mijn chassisnummer, km stand en autonaam invul geeft de site een foutmelding. Ik heb dit probleem afgelopen maandag voorgelegd bij de Audi klantenservice maar tot op heden heb ik nog geen oplossing gekregen. Krijg wel mails, dat ze er mee bezig zijn.

    Zie dat jij, net als ik nu, al een tijd geleden het probleem had met de app.
    is het inmiddels opgelost? Ben nu een week of twee met de dealer bezig maar nog geen oplossing.
    Ben heel benieuwd.

  18. #1997

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    Gewoon naar dealer gaan, je hebt toch garantie.
    Beter te vroeg dan te laat, met kans op gevolg schade.
    Inderdaad met continue en herhaaldelijk starten aanhoudend een probleem naar de dealer terug gaan.

    Ik had tot nog toe 1x een foutmelding van storing met de accu's met een melding dat ik niet verder mocht rijden en naar de dealer moest gaan.....

    Echter na opnieuw te starten was die foutmelding weg en is ook niet meer terug gekomen. Auto en de EV modus functioneert verder prima.

  19. #1998
    DETron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    69
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hadrie Bekijk Berichten
    Zie dat jij, net als ik nu, al een tijd geleden het probleem had met de app.
    is het inmiddels opgelost? Ben nu een week of twee met de dealer bezig maar nog geen oplossing.
    Ben heel benieuwd.
    Bij mij hebben ze de App nu werkend gekregen. Ik heb toen wel een screenshot van de foutmelding gemaild naar de Audi klantenondersteuning, die hebben de foutmelding weer door gestuurd naar Audi AG in Ingolstadt waar ze de App van de E-tron beheren. Die hebben het uiteindelijk opgelost, het bleek een automatiseringsfout te zijn bij Audi AG in het systeem. Na 3 weken probeerde ik mijn auto nog eens aan te melden, en toen in eens deed de App het.
    Huidig: A3 e-tron Ambition pro line plus in het Misanorood
    Vorige: Golf 6 R met o.a Milltek uitlaat, Carbon air intake, Forge dumpvalve. 330PK

  20. #1999

    Thumbs up Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mythos Bekijk Berichten
    -
    - Ja is Eibach pro kit.
    - Verlaging is 30/30 mm, standaard s-line is volgens mij 25 mm, dit is net iets lager en ziet er mijn inziens nog veel beter uit.
    - Prijs wordt in de lease verrekend met de velgen erbij en inruil van zomerbanden dus kan ik niet precies aangeven maar volgens mij setje 250 en monteren 2-3 uur werk
    Beste Mythos,

    Allereerst gefeliciteerd met die prachtige bak van je!
    Een paar vraagjes m.b.t. de verlagingsset.
    Waar heb je dit laten doen? Via een dealer? Zo ja, welke?
    Ging de LM makkelijk akkoord met het plaatsen? Welke LM?

    Mijn LM raadt het nl. af gezien de hoeveelheid elektronica en accu’s en de extra trillingen die een kortere veerweg met zich meebrengt.

    Alvast hartelijk dank voor je reactie!

    Groet,

    Monsoon

  21. #2000
    HJR
    Guest

    Standaard Re: A3 e-tron (204pk), leasetopper in wording... of verre toekomstmuziek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heuf32 Bekijk Berichten
    Hier een paar fotos van de mijne. Afgelopen week binnen gekregen en moet zeggen dat hij fantastisch rijdt! Kom uit een A4 1.8tfsi 180pk en was een beetje bang dat het allemaal wat minder/kleiner zou aanvoelen, maar niets in minder waar. Ook de verlaging (Eibach pro-kit) bevalt me super. Voor mijn gevoel totaal geen comfort ingeleverd.

    Heb wel een vraagje over het registreren van de auto t.b.v. etron-app: Als ik de auto wil toevoegen moet je het chassisnummer en kilometerstand opgeven maar hij accepteert de km-stand niet. Ik krijg de melding dat de km-stand niet klopt met diegene die ze van de auto ontvangen??? Km-stand lees ik toch gewoon in het display af. Iemand dezelfde ervaring? Bijlage 202213Bijlage 202214Bijlage 202215Bijlage 202216Bijlage 202217
    die verlaging staat hem erg goed! mooie auto zo....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •