Pagina 101 van 188 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.001 tot 2.020 van de 3746

Onderwerp: A3 sedan

  1. #2001
    Digo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    41
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Damned! Na 5000 km is de eerste ster in de ruit een feit, meteen laten repareren maar de barst, ter grote van 1-1,5 cm, is na het "vullen" nog steeds zichtbaar aan de passagierszijde. #nietblijmee
    Besteld: Audi A3 Limousine Pro Line S 1.6 TDI S-tronic. Daytonagrijs pareleffect. Voorzien van Panorama glasdak, blanke sierlijsten, parkeerhulp plus, getint glas, aluminium optiek in interieur en afneembare trekhaak.

  2. #2002
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FastForward Bekijk Berichten
    Neem aan dat de 140 pk versie dan bij de eerstvolgende service-beurt 'kosteloos' geupgradet wordt naar 150 pk (aangezien het toch alleen puur software is), of is dit in VAG-land wishfull thinking.

    Overigens ik heb nog steeds geen sedan gespot, er zullen in Zuid-Limburg toch zeker wel mensen met smaak wonen.
    Hahahaha..je bent grappig! PON ziet je al aankomen.

  3. #2003
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.404
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digo Bekijk Berichten
    Damned! Na 5000 km is de eerste ster in de ruit een feit, meteen laten repareren maar de barst, ter grote van 1-1,5 cm, is na het "vullen" nog steeds zichtbaar aan de passagierszijde. #nietblijmee
    Laat je de ruit toch vervangen, zit een barst in.

    Ja het is zonde maar je ontkomt er niet aan, zal vast nog wel meer op komen.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #2004
    jackdaniels's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Afgelopen woensdag mijn Audi opgehaald. Ik was positief verrast. In het echt is ie nog mooier. Uiteraard alles erop en eraan.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #2005

    Standaard Re: A3 sedan

    Mooi en gedurft kleurtje. Wat zijn dit voor velgen? Ik vind ze op één of andere manier wat gek in de wielkassen staan, teveel naar binnen ofzo.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #2006

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    52
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    Hahahaha..je bent grappig! PON ziet je al aankomen.
    Mij ziet ie sowieso niet aankomen, ik blijf voorlopig nog in mijn Focus laagvliegen.
    Bij Ford doen/deden ze nooit moeilijk als er een (vermogens)update beschikbaar was en het kostte niks.
    Focus ST 2.5 20v - 270 pk - 440 nm

  7. #2007
    hanslankamp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 sedan

    @FastForward: een update van de dealer voor extra vermogen? Heb ik echt nog nooit van gehoord. Mooi van Ford maar ik denk inderdaad dat VAG daar niet in meegaat...
    A3 Sportback 1.4 tfsi COD S-Tronic PLS, daytona grijs, blanke sierlijsten.

  8. Ad
  9. #2008
    mickstroo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Posts
    46
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Afgelopen woensdag mijn Audi opgehaald. Ik was positief verrast. In het echt is ie nog mooier. Uiteraard alles erop en eraan.
    mooie uitvoering!!
    Laatst gewijzigd door mickstroo; 08-03-14 om 12:51.

  10. #2009

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude Bekijk Berichten
    Hahahaha..je bent grappig! PON ziet je al aankomen.
    Ik voel een groups buy
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  11. #2010

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FastForward Bekijk Berichten
    Mij ziet ie sowieso niet aankomen, ik blijf voorlopig nog in mijn Focus laagvliegen.
    Bij Ford doen/deden ze nooit moeilijk als er een (vermogens)update beschikbaar was en het kostte niks.
    Echt voor het eerst van mijn leven dat ik hoor dat een dealer een vermogensupdate kan doen. Wellicht dat je bedoelt dat er een software-update beschikbaar ie met daarin betere parameters om het functioneren van de motor te optimaliseren ?

    Overigens is zo'n Focus een echt brulbeest ! Heb je een zo'n bronzen of zwarte ?
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  12. #2011

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Afgelopen woensdag mijn Audi opgehaald. Ik was positief verrast. In het echt is ie nog mooier. Uiteraard alles erop en eraan.
    Mooi in het rood hoor ! Wat voor motoruitvoering is het en van welke optie heb je het meest plezier ?
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  13. #2012
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Afgelopen woensdag mijn Audi opgehaald. Ik was positief verrast. In het echt is ie nog mooier. Uiteraard alles erop en eraan.
    Ge-fe-li-ci-teerd...veel plezier met je nieuwe speeltje. Wat zie ik??? Andere velgen ???

  14. #2013
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Afgelopen woensdag mijn Audi opgehaald. Ik was positief verrast. In het echt is ie nog mooier. Uiteraard alles erop en eraan.
    Mooi hoor! Me like red cars!

    Aan de velgen moet ik wel een beetje wennen. Geniet ervan
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  15. #2014

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    52
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk Berichten
    Echt voor het eerst van mijn leven dat ik hoor dat een dealer een vermogensupdate kan doen. Wellicht dat je bedoelt dat er een software-update beschikbaar ie met daarin betere parameters om het functioneren van de motor te optimaliseren ?

    Overigens is zo'n Focus een echt brulbeest ! Heb je een zo'n bronzen of zwarte ?
    Ja, optimalisatie is een betere benaming. Bij de eerste software-versies mocht je van geluk spreken als je de beloofde 225 pk haalde, naderhand zag je dat in de hoge toeren de turbodruk langer op hetzelfde niveau werd vastgehouden (meer vermogen dus) en onderin was de boost zo'n 0,2 hoger bij volgas (meer koppel). Natuurlijk werd dit door Ford niet officieel naar buiten gebracht, maar het was gewoon goed voel- en meetbaar. Standaard 240 tot 250 pk en 360-370 nm is nu meer regel dan uitzondering. Denk dat Ford na klachten over de vermogensafgifte ook moest toegeven (achter gesloten deuren natuurlijk) dat ze wel érg conservatief waren geweest met de software (ook m.b.t. de concurrentie natuurlijk). Daarna heb ik 'm met een handflasher nog wat gekieteld tot 270 pk en 440 nm, ruim voldoende om mee te komen in het dagelijkse verkeer...

    Ik heb een zwarte. Een bronzen bestaat niet, je zult Electric Orange bedoelen.

    Goed, genoeg gel*ld over een Ford met een Volvo-motor die via een lange omweg toch van Audi is.
    Maar weer on-topic.
    Focus ST 2.5 20v - 270 pk - 440 nm

  16. #2015

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FastForward Bekijk Berichten
    ...., je zult Electric Orange bedoelen.
    Wij noemen dat brons
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  17. #2016
    jackdaniels's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Mooi en gedurft kleurtje. Wat zijn dit voor velgen? Ik vind ze op één of andere manier wat gek in de wielkassen staan, teveel naar binnen ofzo.
    Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind ze juist erg mooi. Het zijn 18" velgen, Velum design.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  18. #2017
    jackdaniels's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk Berichten
    Mooi in het rood hoor ! Wat voor motoruitvoering is het en van welke optie heb je het meest plezier ?
    Het is een 2.0 TDI (110 KW). Het B&O Soundsystem is erg te gek. In mijn vorige had ik Bose, maar de B&O klinkt nog gaver. Dakkie open (Panorama glasdak), B&O aan en toeren met die handel! Audi Connect weet ik nog niet, aangezien ik nog een duo simcard aan moet schaffen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #2018

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Het is een 2.0 TDI (110 KW). Het B&O Soundsystem is erg te gek. In mijn vorige had ik Bose, maar de B&O klinkt nog gaver. Dakkie open (Panorama glasdak), B&O aan en toeren met die handel! Audi Connect weet ik nog niet, aangezien ik nog een duo simcard aan moet schaffen.
    Ik ben het helemaal met je eens. Vroeger heb ik wel eens Bose gehad maar B&O klinkt een stuk frisser en minder electronisch

    Ik krijg overigens steeds meer plezier van de schuifdakconstructie. Het voordeel is dat je met dak helemaal open toch de rollo tegen direct zonlicht dicht kunt dichttrekken; geluidsoverlast valt me dan ook mee. Wat me wel opvalt is dat in Efficiencyprogramma-modus in de BIS wel wordt aangegeven dat airco en spiegels verwarmd worden maar gek genoeg niet dat je schuifdak open staat.
    Laatst gewijzigd door mhoutman; 09-03-14 om 12:52.
    MY 2014 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Pro Line S Nachtblauw

  20. #2019
    Tyl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Leeftijd
    45
    Posts
    207
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Hier ook een Daytona Pro Line S 1.4 CoD Stronic in bestelling
    Audi A3 Sedan Pro Line S - 1.4 TFSI CoD - S-Tronic - Daytona Grijs - 2014
    Audi A4 Avant Pro Line S - 2.0 TDI - Manual - Lavagrijs - 2012

  21. #2020
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackdaniels Bekijk Berichten
    Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind ze juist erg mooi. Het zijn 18" velgen, Velum design.
    Zien er goed uit hoor...Tis weer eens wat anders dan de standaard S-line velgen.

    @peternorth, kan ook aan de foto liggen hoor. Al moet ik zeggen dat de ze standaard al meer naar binnen staan. Waarschijnlijk ET50...oplossen met spacers en naar ET 45 zetten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •