Pagina 187 van 188 EersteEerste ... 87137177183184185186187188 LaatsteLaatste
Resultaten 3.721 tot 3.740 van de 3746

Onderwerp: A3 sedan

  1. #3721

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    even helpen ben een beetje nieuw met Audi, wat is ASS

  2. #3722

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Audi Sound System. De 1e upgrade van de speakers. Daarboven zit Bang & Olufsen nog.

  3. #3723

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Audi Sound System. De 1e upgrade van de speakers. Daarboven zit Bang & Olufsen nog.
    Deze zat er standaard bij vanaf de s line uitvoering.

  4. #3724

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    vandaag te horen gekregen dat de auto op transport is, dus eind volgende week rijden denk ik zo maar is. Heeft iemand Audi connect? Wat kan je daarmee ?

  5. #3725

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Ik was toen niet de eigenaar. Maar sinds 5 weken wel de nieuwe eigenaar van deze schitterende auto met kenteken 5-XJR-15.
    Heb inmiddels nog de nodige upgrades gedaan (Elektrische inklapbare spiegels, Automatisch dimmende binnenspiegel, Aluminium pedalenset, rubberen vloermatten, achterlichten laten branden bij dagrijverlichting, bochtverlichting laten inschakelen, parkeerhulp in MMI zichtbaar)
    Alles gekocht en laten monteren bij BM-Parts in Surhuisterveen waar mijn zoon (Audi A5 Sportback) en ik al 10 jaar komen.
    Laatst gewijzigd door haagsma4; 25-10-16 om 20:09.


  6. #3726

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    @hada

    De nieuwe bestelde limo heeft dus standaard die audi logo led bij de deuren??

  7. #3727
    hada's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Dat was onderdeel van sport Edition pakket modeljaar 2016 dus net voor de facelift. Zit het bij het faceliftmodel er niet op dan geen probleem want je kunt het setje (origineel Audi) achteraf kopen bij Duitse audi dealers webshop voor ca €90. (Had al zo'n setje klaarliggen maar die ligt nog in de kast omdat het er al opzat).

  8. Ad
  9. #3728
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audibsl Bekijk Berichten
    @hada

    De nieuwe bestelde limo heeft dus standaard die audi logo led bij de deuren??
    Mag hopen van niet, wat ziet dat er toch enorm kitsch uit.. :S
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  10. #3729

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    @BenJoep Nee is niet standaard!

  11. #3730

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Iemand nog tips voor de VCDS mods voor mijn uitvoering/setup ? En waar ik deze kan laten uitvoeren regio Den Bosch

  12. #3731
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.418
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audibsl Bekijk Berichten
    Iemand nog tips voor de VCDS mods voor mijn uitvoering/setup ? En waar ik deze kan laten uitvoeren regio Den Bosch
    @Carpediem.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #3732
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.625
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audibsl Bekijk Berichten
    Iemand nog tips voor de VCDS mods voor mijn uitvoering/setup ? En waar ik deze kan laten uitvoeren regio Den Bosch
    Ik kan je ermee helpen ja, mail maar even op mailadres in mn onderschrift.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  14. #3733

    Standaard Re: A3 sedan

    Ook ik overweeg eventueel een nieuwe a3 sedan, echter je komt met een uitgebreide uitvoering al snel in het vaarwater van de a4. Waar zou jullie voorkeur liggen? Een dikke uitgebreide a3 limousine of een iets minder uitgebreide a4? Ik vraag me ook af of het nu wel het moment is om een nieuwe te kopen aangezien pon en dealers geen echte acties hebben lopen die ik geregeld gedurende het jaar zie zoals spring actie
    Laatst gewijzigd door Marrone; 17-11-16 om 22:02.

  15. #3734

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Kwestie van smaak. Ik vind een dikke A3 sedan (Zie mijn album ;-)) mooier dan een standaard A4. Daarnaast vind ik dat de nieuwe A4 zonder S-Line ook Skoda had kunnen heten... (Zoals gezegd, kwestie van smaak) De A4 Avant vind ik dan wel weer erg mooi.

  16. #3735

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Kwestie van smaak. Ik vind een dikke A3 sedan (Zie mijn album ;-)) mooier dan een standaard A4. Daarnaast vind ik dat de nieuwe A4 zonder S-Line ook Skoda had kunnen heten... (Zoals gezegd, kwestie van smaak) De A4 Avant vind ik dan wel weer erg mooi.
    Eens.
    Wat is jouw setup ?

  17. #3736

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audibsl Bekijk Berichten
    Eens.
    Wat is jouw setup ?
    Audi A3 Limousine Pro Line S 1.4 CoD 150PK
    Lotusgrijs metallic

    S-Tronic
    LED-koplampen
    Bang & Olufsen Sound System
    Panoramadak
    MMI+ Navigatie Plus
    Parkeersensoren achter

    Wielbouten
    Sportstuur met paddels
    Zonder type-aanduiding
    Blanke sierlijsten

    Inleg 3D-look zwart
    All Weatherlicht
    Dimmende Binnenspiegel met licht/regensensor
    Aluminiumoptiek

  18. #3737

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Kwestie van smaak. Ik vind een dikke A3 sedan (Zie mijn album ;-)) mooier dan een standaard A4. Daarnaast vind ik dat de nieuwe A4 zonder S-Line ook Skoda had kunnen heten... (Zoals gezegd, kwestie van smaak) De A4 Avant vind ik dan wel weer erg mooi.
    Haha klopt. Vergeten te melden dat het in het geval van de a4 een avant zou zijn. Ik heb namelijk nu een a4 avant b8. Ik zat zelf te kijken naar een a3 limousine 1.4 pro line s met praktisch alle opties geselecteerd waaronder die beestachtig mooie super sportstoelen met ruitstiksel. A4 heeft bijvoorbeeld geen super sportstoelen en naar mijn mening geen mooie 19 inch velgen. Vandaar dat ze op die manier in elkaars vaarwater komen. Kijk op dit moment naar beiden echter ben ik überhaupt van plan om te wachten op een goede actie omdat ik geen haast heb. Die "spring" actie was heel gunstig vorig jaar. O.a. S line voor de helft, technologie pakket met virtual cockpit en mmi plus voor helft en tevens parkeerpakket. Ze verkopen op dit moment blijkbaar genoeg. Een met de kop er af ben ik normaal ook niet vies van echter hebben die "oude" geen mmi plus en virtual cockpit wat voor mij echt een dealbreaker is. Ik brn echt een avant man en zou sedan normaliter niet overwegen, echter vind ik de a3 sedan echt prachtig. Erg mooie lijnen en de verhoudingen en proporties zijn uniek naar mijn mening. Erg geslaagd.

  19. #3738
    hada's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Ga je voor het mooiste model dan helemaal eens dat de A3 limo dat is. Heb vorige week ivm schade 3 dagen in een nieuwe A4 limo gereden: Ik mag het als A3 limorijder misschien niet zeggen maar de A4 is echt niet alleen qua ruimte de meerdere maar ook bijvoorbeeld is het interieur van een andere klasse en merkbaar beter geluidgedempt (ook zonder dubbele beglazing). Ook rijgedrag is beter (langere wielbasis?) Goed dat je over opties al hebt nagedacht. Ik zou zeggen test ze alvast allebei dan kun je zelf de voor jouw beste keus maken, ben benieuwd!

  20. #3739

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hada Bekijk Berichten
    Ga je voor het mooiste model dan helemaal eens dat de A3 limo dat is. Heb vorige week ivm schade 3 dagen in een nieuwe A4 limo gereden: Ik mag het als A3 limorijder misschien niet zeggen maar de A4 is echt niet alleen qua ruimte de meerdere maar ook bijvoorbeeld is het interieur van een andere klasse en merkbaar beter geluidgedempt (ook zonder dubbele beglazing). Ook rijgedrag is beter (langere wielbasis?) Goed dat je over opties al hebt nagedacht. Ik zou zeggen test ze alvast allebei dan kun je zelf de voor jouw beste keus maken, ben benieuwd!
    Daar deel ik je mening, ik heb nu A3 limo (2016) daarvoor A4 limo gereden, maar merkt toch wel dat in die A4 beter gedempt is qua geluid. Ook bij koude ochtend bijv is die eerder warm en ontwasemd dan de A3.
    Maar qua sportieve uitstraling is de A3 toch wel mooier vind ik :P

  21. #3740

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: A3 sedan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plap Bekijk Berichten
    Daar deel ik je mening, ik heb nu A3 limo (2016) daarvoor A4 limo gereden, maar merkt toch wel dat in die A4 beter gedempt is qua geluid. Ook bij koude ochtend bijv is die eerder warm en ontwasemd dan de A3.
    Maar qua sportieve uitstraling is de A3 toch wel mooier vind ik :P
    Hangt dat geluid niet vooral af van de bandenmaat/type of hebben jullie het echt over windgeruis? Ik hoor vrijwel niets, maar ik heb een B&O en dat dempt ook redelijk geluid van buitenaf ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •