@ThomasHartjes
Het is inderdaad maar net wat je zelf het meest aanspreekt. Ik persoonlijk vind 'm veel strakker ogen zonder dakrails, ik heb er niet eens over na hoeven denken of ik ze zou nemen. Op een A4 of A6 avant vind ik ze overigens wel beter staan. Zie ook de bijgevoegde renderings van mijn auto, wellicht kan ik je overtuigen
Of je nog wat mist? Ik kan voor die €370 euro voor de dakrails nog wel wat leuke opties bedenken:
- Flippers aan het stuur: wat mij betreft een must bij S tronic om ook nog eens lekker sportief zelf te kunnen schakelen (€154)
- Aluminiumaccenten in het interieur: geeft wat meer klasse binnen in de auto, kun je tenminste zelf van genieten als je rijdt (€99)
- Wegrijassistent: schijnt juist in combinatie met S tronic erg prettig te zijn (€113)
Mocht je nog iets meer budget hebben dan neig ik ook wel naar PDC achter (€560) als meest zinvolle optie.
Werkelijk? Hadden ze me dan wel even mogen vertellen bij de dealer. Ik heb de "houder mobiele telefoon/sleutel" aangevinkt, ik neem aan dat jouw opmerking daar dan ook bij op gaat?
Laatst gewijzigd door bumwuh; 04-09-13 om 21:56.
Was retorisch bedoeld, ik geloof je heus wel Vroeg me daarnaast ook gewoon even af hoe dat dan zit bij de mobiele telefoon houder, maar als ik de reactie van carbike goed interpreteer zou in ieder geval het bakje er wel bij zitten maar dan zonder chromen deksel. Moet me er ook maar niet te druk om maken als het niet zo is, zoiets zal vast achteraf nog wel kunnen voor een paar euri...
Heeft er iemand meer foto's van die zwarte sportback? Dit wordt namelijk precies mijn toekomstige auto (velgen/kleur combi) en ben benieuwd naar meer foto's!!! Owja, ik heb dan PLS en GEEN dakrails natuurlijk ;-)
Vandaag de auto besteld met de volgende opties:
- Blanke sierlijsten
- Aluminium optiek in het interieur
- Blanke dakreling (na een tweede bezoek bij de dealer toch besloten om hem met dakreling te bestellen )
Dank voor de nuttige input!
En nu tot begin februari wachten op de auto.................
Beetje jammer en niet van deze tijd denk ik dan, maar Audi kan het zich blijkbaar permitteren.
Zonder dakrails vind ik mooier. De 8v is ook mooier gelijnd dan de 8p zonder maar ik vind de 8v met dakrails ook weer mooier dan de 8p. Kwestie van smaak maar zeg nou zelf?
ImageUploadedByTapatalk1378754565.776835.jpg
Mijn keuze heeft trouwens ook te maken met mijn keuze voor het panodak. Dat valt meer op zonder dakrails en maakt het geheel wat rustiger.
Nou en of! Ik had die optie voornamelijk besteld omdat daarmee het vakje naast de P ook mooi voorzien was van een lampje en schakelaar.
Ben blij dat ik dat gedaan heb.
Kan nu heerlijk, met gedoseerd remmen anders gaat de start/stop in werking, met draaiende motor voor een stoplicht stilstaan zonder mijn voet op de rem.