Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: Wel of geen dakreling op A3 SB?

  1. #21
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    @ThomasHartjes
    Het is inderdaad maar net wat je zelf het meest aanspreekt. Ik persoonlijk vind 'm veel strakker ogen zonder dakrails, ik heb er niet eens over na hoeven denken of ik ze zou nemen. Op een A4 of A6 avant vind ik ze overigens wel beter staan. Zie ook de bijgevoegde renderings van mijn auto, wellicht kan ik je overtuigen

    Of je nog wat mist? Ik kan voor die €370 euro voor de dakrails nog wel wat leuke opties bedenken:
    • Flippers aan het stuur: wat mij betreft een must bij S tronic om ook nog eens lekker sportief zelf te kunnen schakelen (€154)
    • Aluminiumaccenten in het interieur: geeft wat meer klasse binnen in de auto, kun je tenminste zelf van genieten als je rijdt (€99)
    • Wegrijassistent: schijnt juist in combinatie met S tronic erg prettig te zijn (€113)


    Mocht je nog iets meer budget hebben dan neig ik ook wel naar PDC achter (€560) als meest zinvolle optie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bumwuh Bekijk Berichten
    ik meen begrepen te hebben dat je bij de niet-rokers uitvoering het asbakje/bekertje misloopt.
    Werkelijk? Hadden ze me dan wel even mogen vertellen bij de dealer. Ik heb de "houder mobiele telefoon/sleutel" aangevinkt, ik neem aan dat jouw opmerking daar dan ook bij op gaat?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  2. #22
    bumwuh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    115
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    G4ce: @asbak, ik ben een A3 newby (net mn eerste besteld), maar ook Carbike (zie post #3 in dit topic) schrijft het óók....
    Laatst gewijzigd door bumwuh; 04-09-13 om 21:56.
    In bestelling Afgeleverd!: A3 SB 1.4 FSI COD S-tronic PLS , MMI+, PDC-achter, Daytona, alu optiek, comfortsleutel, armsteun/skiluik, airbags achter, electr. inklapbare spiegels, chromen raamomlijsting, paddles, auto hold + wat 'vrijschakelingen'

  3. #23
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bumwuh Bekijk Berichten
    Carbike (zie post #3 in dit topic) schrijft het óók....
    Was retorisch bedoeld, ik geloof je heus wel Vroeg me daarnaast ook gewoon even af hoe dat dan zit bij de mobiele telefoon houder, maar als ik de reactie van carbike goed interpreteer zou in ieder geval het bakje er wel bij zitten maar dan zonder chromen deksel. Moet me er ook maar niet te druk om maken als het niet zo is, zoiets zal vast achteraf nog wel kunnen voor een paar euri...
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  4. #24
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    (off topic)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bumwuh Bekijk Berichten
    ik ben een A3 newby (net mn eerste besteld)
    Wel een hele vette uitvoering dan voor een eerste! Net even je post van 02/09 in het A3 besteld topic gelezen. Ook veel overeenkomsten met de mijne, dus wat mij betreft goeie keuzes gemaakt!
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  5. #25
    Achiej's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    67
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Heeft er iemand meer foto's van die zwarte sportback? Dit wordt namelijk precies mijn toekomstige auto (velgen/kleur combi) en ben benieuwd naar meer foto's!!! Owja, ik heb dan PLS en GEEN dakrails natuurlijk ;-)
    Laatst gewijzigd door Achiej; 05-09-13 om 06:29.


  6. #26

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G4ce Bekijk Berichten
    Moet me er ook maar niet te druk om maken als het niet zo is, zoiets zal vast achteraf nog wel kunnen voor een paar euri...
    85 stuks om precies te zijn.

  7. #27
    G4ce's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    40
    Posts
    164
    Kudos
    37
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    85 stuks om precies te zijn.
    Dat is flink wat geld voor zo'n bakje Dan maar niet...
    A3 8V Sportback PLS 1.4TFSI COD S tronic | Daytona grijs | Full-LED | 18" F38 titanium | Assist. pakket | Comfortsleutel | Stoelverwarming | Privacy-glass [2014-]
    A4 B8 Limo S Edition (2009) 1.8TFSI 155kW 340nm | Daytona grijs [2012-2013]

  8. Ad
  9. #28
    Achiej's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    67
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Heeft er iemand meer foto's van die zwarte sportback? Dit wordt namelijk precies mijn toekomstige auto (velgen/kleur combi) op de dakreling na en ben benieuwd naar meer foto's!!!

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    17
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Vandaag de auto besteld met de volgende opties:

    - Blanke sierlijsten
    - Aluminium optiek in het interieur
    - Blanke dakreling (na een tweede bezoek bij de dealer toch besloten om hem met dakreling te bestellen )

    Dank voor de nuttige input!

    En nu tot begin februari wachten op de auto.................

    Beetje jammer en niet van deze tijd denk ik dan, maar Audi kan het zich blijkbaar permitteren.

  11. #30
    roaldr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    70
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThomasHartjes Bekijk Berichten
    Vandaag de auto besteld met de volgende opties:

    - Blanke sierlijsten
    - Aluminium optiek in het interieur
    - Blanke dakreling (na een tweede bezoek bij de dealer toch besloten om hem met dakreling te bestellen )

    Dank voor de nuttige input!

    En nu tot begin februari wachten op de auto.................

    Beetje jammer en niet van deze tijd denk ik dan, maar Audi kan het zich blijkbaar permitteren.
    Haha kreeg ook al februari te horen, maarja wel besteld.

    Phantom zwarte SB pro line S MET zwarte dakrailing
    Laatst gewijzigd door roaldr; 09-09-13 om 18:31.

  12. #31

    Standaard Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Zonder dakrails vind ik mooier. De 8v is ook mooier gelijnd dan de 8p zonder maar ik vind de 8v met dakrails ook weer mooier dan de 8p. Kwestie van smaak maar zeg nou zelf?
    ImageUploadedByTapatalk1378754565.776835.jpg

    Mijn keuze heeft trouwens ook te maken met mijn keuze voor het panodak. Dat valt meer op zonder dakrails en maakt het geheel wat rustiger.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    17
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Zonder dakrails vind ik mooier. De 8v is ook mooier gelijnd dan de 8p zonder maar ik vind de 8v met dakrails ook weer mooier dan de 8p. Kwestie van smaak maar zeg nou zelf?
    ImageUploadedByTapatalk1378754565.776835.jpg

    Mijn keuze heeft trouwens ook te maken met mijn keuze voor het panodak. Dat valt meer op zonder dakrails en maakt het geheel wat rustiger.
    Nice car! Met een panodak zou ik hem ook zonder dakreling besteld hebben alleen vond ik de versie die ik besteld heb in de garage toch net wat meer stijl hebben met dakreling dan zonder.

  14. #33
    Achiej's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    67
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silver pearl Bekijk Berichten
    Geef mij maar met.. Straalt zoveel meer klasse uit en past perfect met de chroom lijsting...
    Bijlage 167527
    Hi Silver Pearl, zou jij alsjeblieft meer foto's willen maken/posten? Ik heb namelijk vrijwel dezelfde uitvoering (kleur/velgen combi) besteld en ben benieuwd naar meerdere foto's.

  15. #34

    Standaard Re: Wel of geen dakreling op A3 SB?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G4ce Bekijk Berichten
    [*]Wegrijassistent: schijnt juist in combinatie met S tronic erg prettig te zijn (€113)
    Nou en of! Ik had die optie voornamelijk besteld omdat daarmee het vakje naast de P ook mooi voorzien was van een lampje en schakelaar.
    Ben blij dat ik dat gedaan heb.
    Kan nu heerlijk, met gedoseerd remmen anders gaat de start/stop in werking, met draaiende motor voor een stoplicht stilstaan zonder mijn voet op de rem.
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •