Pagina 5 van 15 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 289

Onderwerp: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

  1. #81
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jabba Bekijk Berichten
    dat is nou meedenken met de klant, niet zeiken over wat wel of niet kan, maar vooruit denken en daardoor nog wat moois en extra verkopen
    amen! ;-)

  2. #82

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UltraMate Bekijk Berichten
    Inmiddels dus contact gehad met de dealer. Er zouden "nieuwe mogelijkheden" zijn...
    Wel is waar niet af-fabriek, maar wel achteraf, beperkt tot de officiële audi velgen. Mocht de bestelling niet meer aan te passen zijn naar de stalen velgen, nemen ze mijn 16"LM over en verrekenen ze het met de nieuwe.
    Krijg nog wat info over welke LM's mogelijk zijn en de prijzen. Ben benieuwd....
    UPDATE: bestelling is niet meer aan te passen... Ik zou in elk geval dus vastzitten met de bijtelling over de 16"LM. Dealer was bereid de af-fabriek meerprijs van de 16"LM af te rekken van de catalogus waarde van de nieuwe velgen. De 17" begint bij 1649, dus met inlevering van de 16"LM, 1017,-. Tot overmaat van ramp wil de wagenpark beheerder nu niet meer meewerken. Ik zit dus vast aan de 16"LM... iig nog beter dan wieldoppen . Ik zal de catalogus later nog even toevoegen.
    A3 SB Ultra e-edition | Misano Red | Blanke dakrails en raamlijsten | Zwart leer achteraf | Inklapbare buitenspiegels | Comfortsleutel | Parkeerhulp + | Opberg- en bagageruimtepakket | Doorlaadopening/middenarmsteun | 17" MAK Stadt Gun Mirror

  3. #83
    Jabba's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    134
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UltraMate Bekijk Berichten
    UPDATE: bestelling is niet meer aan te passen... Ik zou in elk geval dus vastzitten met de bijtelling over de 16"LM. Dealer was bereid de af-fabriek meerprijs van de 16"LM af te rekken van de catalogus waarde van de nieuwe velgen. De 17" begint bij 1649, dus met inlevering van de 16"LM, 1017,-. Tot overmaat van ramp wil de wagenpark beheerder nu niet meer meewerken. Ik zit dus vast aan de 16"LM... iig nog beter dan wieldoppen . Ik zal de catalogus later nog even toevoegen.
    Ik zit in het zelfde schuitje, heb gisteren contact gehad met de LM en gevraagd om de bestelling aan te passen, zeiden zullen we met de wagenparkbeheerder opnemen...heb vanmiddag een mailtje naar de dealer gestuurd, of het geen vertraging opleverd... wordt vervolgd!!
    A3 8V SB Ultra E-edition

  4. #84

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UltraMate Bekijk Berichten
    Ik zal de catalogus later nog even toevoegen.
    Bij deze dus
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    A3 SB Ultra e-edition | Misano Red | Blanke dakrails en raamlijsten | Zwart leer achteraf | Inklapbare buitenspiegels | Comfortsleutel | Parkeerhulp + | Opberg- en bagageruimtepakket | Doorlaadopening/middenarmsteun | 17" MAK Stadt Gun Mirror

  5. #85
    dtroxx's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    25
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Mijn Audi A3 sportback e edition is besteld. Ik heb mijn orginele velgen kunnen inleveren. Pon kon mij de volgende velgen leveren (zie pdf).
    Ik heb de GMP GM04 R17 genomen, met inleveren van die lelijke wieldoppen van de ultra kost dat 860 euro
    Levering van mijn audi is week 50
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door dtroxx; 21-10-13 om 10:11.


  6. #86

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Netjes, gefeliciteerd!
    A3 SB Ultra e-edition | Misano Red | Blanke dakrails en raamlijsten | Zwart leer achteraf | Inklapbare buitenspiegels | Comfortsleutel | Parkeerhulp + | Opberg- en bagageruimtepakket | Doorlaadopening/middenarmsteun | 17" MAK Stadt Gun Mirror

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk Berichten
    Mijn Audi A3 sportback e edition is besteld. Ik heb mijn orginele velgen kunnen inleveren.
    Gefeliciteerd, heb je je nog kunnen uitleven op de optielijst?
    A3 Sportback Ultra e-Edition | Dakota Grey | Full options | S-Line exterieur achteraf | 18" MAK Nitro 5 Ice Titan

  8. Ad
  9. #88
    dtroxx's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    25
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    @UltraMate: Thanks! @Robuust: Gewoon de e edition en zwart, door de velgen zat ik net onder mijn leasebudget dus heb het maar even zo gehouden .
    Heb vorige week zaterdag ook een proefrit gemaakt in de A3 ultra 3 deurs en dat was een geweldige ervaring (Bij vallei autogroep in veenendaal staat er eentje om te testen).

  10. #89
    dtroxx's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    25
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Zojuist de dealer gesproken . Week 46 gaan ze hem maken, week 49 gaan ze hem leveren: Audi A3 Sportback Ultra E-edition (Zwart) + 17" Rotor velgen .

  11. #90
    Danny Dude's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    105
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk Berichten
    Zojuist de dealer gesproken . Week 46 gaan ze hem maken, week 49 gaan ze hem leveren: Audi A3 Sportback Ultra E-edition (Zwart) + 17" Rotor velgen .
    Gefeliciteerd! heb je daarnaast nog meer opties aangevinkt. Als het goed is is die van mij deze week in productie gegaan en leveren ze hem week 47. Het wachten doet alleen zo veel pijn ;-)

  12. #91
    dtroxx's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    25
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    @Danny Dude: Nee geen extra opties, vond het wel goed zo . Vind de e edition redelijk rijk uitgevoerd, en zo zit ik onder mijn leasebedrag .

  13. #92

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Mijne gaat over 2 weken in productie en wordt in week 49 bij de dealer verwacht. Aflevering is in week 3 maar mag wat mij betreft ook week 4 of 5 worden. De €800,- bruto bijtelling voor mijn huidige auto voor januari is dan toch al betaald.
    A3 Sportback Ultra e-Edition | Dakota Grey | Full options | S-Line exterieur achteraf | 18" MAK Nitro 5 Ice Titan

  14. #93
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    De sideskirts zitten er mooi op! Heb het net zelf gezien.
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  15. #94

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Een vraagje: heeft iemand van jullie ervaring met een trekhaak (laten) plaatsen op de Ultra? Hoe gaat het eruit zien na montage van een demontabele trekhaak? Is iets zichtbaar op moment dat trekhaak afgekoppeld is?

    Ben ook benieuwd of een van jullie wat picts wil sharen

    Thanks!!

  16. #95
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    De mijne krijgt afneembare trekhaak, maar krijg m pas over 2 weken.
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  17. #96

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robuust Bekijk Berichten
    Mijne gaat over 2 weken in productie en wordt in week 49 bij de dealer verwacht. Aflevering is in week 3 maar mag wat mij betreft ook week 4 of 5 worden. De €800,- bruto bijtelling voor mijn huidige auto voor januari is dan toch al betaald.
    Leverdata heb je van de dealer gekregen?

    Ik heb begin septeber ook een A3 Ultra e-edition besteld. De dealer kan mij nog steeds niet meer vertellen dan dat de "bouw gepland staat voor midden november en audi nog steeds dit jaar met 14% bijtelling zegt te leveren." Nu is dit voor mij redelijk een dealbreaker. Als het niet dit jaar wordt, dan ga ik wel volgend jaar voor een g-tron.

  18. #97

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Gister gebeld, en heb voor vrijdag een afspraak staan om mijn bestelde Audi A3 op te halen! (1,5 maand levertijd).

    Nu heb ik nog even een vraag over de Audi Connect diensten..

    Wat voor data abonnementen gebruiken jullie of zijn jullie van plan om te gebruiken.. want voor zover ik begrijp moet er nog een aparte simkaart in waar een data abbo zit gekoppeld?

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Posts
    24
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Jaja, te horen gekregen dat week van 25-11 mijn Ultra gefabriceerd gaat worden )) Ik kan niet wachten!!

    Om 'm zo snel mogelijk te rijden heeft dealer optie genoemd om 'm op te gaan halen in Ingolstadt. Iemand ervaring hiermee?

    Hoe zou dat met de banden zijn als je 'm gaat ophalen? Winterbanden zijn natuurlijk verplicht daar..de 16 inch lage rolweerstand-banden zijn niet echt geschikt voor mid-december ritjes op de Autobahn denk ik..

  20. #99
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.361
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mies87 Bekijk Berichten
    Jaja, te horen gekregen dat week van 25-11 mijn Ultra gefabriceerd gaat worden )) Ik kan niet wachten!!

    Om 'm zo snel mogelijk te rijden heeft dealer optie genoemd om 'm op te gaan halen in Ingolstadt. Iemand ervaring hiermee?

    Hoe zou dat met de banden zijn als je 'm gaat ophalen? Winterbanden zijn natuurlijk verplicht daar..de 16 inch lage rolweerstand-banden zijn niet echt geschikt voor mid-december ritjes op de Autobahn denk ik..
    Das een hele mooie belevenis.
    Zie mijn topic showroom.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #100

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 Ultra; nieuws, foto's, besteld? Etc

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djstayla Bekijk Berichten
    Gister gebeld, en heb voor vrijdag een afspraak staan om mijn bestelde Audi A3 op te halen! (1,5 maand levertijd).

    Nu heb ik nog even een vraag over de Audi Connect diensten..

    Wat voor data abonnementen gebruiken jullie of zijn jullie van plan om te gebruiken.. want voor zover ik begrijp moet er nog een aparte simkaart in waar een data abbo zit gekoppeld?
    Ik heb nog geen data abonnement en overweeg een Ziggo abonnement van €15,- per maand met 1Gb. Voordeel is dat deze per maand opzegbaar is.
    A3 Sportback Ultra e-Edition | Dakota Grey | Full options | S-Line exterieur achteraf | 18" MAK Nitro 5 Ice Titan

Pagina 5 van 15 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •