Pagina 13 van 78 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 1546

Onderwerp: G Tron, wie heeft 'm besteld?

  1. #241
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Had zelf ook al een tijdje op een Duitse cng site gezocht naar tankstations met H gas....ik kom tot de conclusie ,dat wanneer je zoekt in de duitse grenstreek ,langs de noordelijke regio van Nederland ,er enkel L gas aangeboden word (dat is in mijn geval jammer )....echter zijn er ook zat plekken in Duitsland waar je wel H gas kunt tanken ....dit is dan een paar euro cent duurder dan L gas .

  2. #242
    ryboxem87's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Had zelf ook al een tijdje op een Duitse cng site gezocht naar tankstations met H gas....ik kom tot de conclusie ,dat wanneer je zoekt in de duitse grenstreek ,langs de noordelijke regio van Nederland ,er enkel L gas aangeboden word (dat is in mijn geval jammer )....echter zijn er ook zat plekken in Duitsland waar je wel H gas kunt tanken ....dit is dan een paar euro cent duurder dan L gas .
    heb je die site nog? wat ik heb gevonden was niet erg duidelijk hierin
    Laatst gewijzigd door ryboxem87; 04-04-14 om 16:26.

  3. #243
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ryboxem87 Bekijk Berichten
    heb je die site nog? wat ik heb gevonden was niet erg duidelijk hierin
    http://www.gibgas.de/Tankstellen

    http://www.adac.de/_mmm/pdf/Erdgasta..._Ort_55358.pdf

    Hier zou je wat wijzer kunnen worden ....
    Mvg Sepster
    Laatst gewijzigd door Sepster; 04-04-14 om 20:29.

  4. #244

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Cool Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ondanks dat ik er nog geen meter in heb kunnen rijden ,heb ik onlangs een A3 sportback G Tron besteld ...
    Ik had al wel kunnen rijden in een " normale" 1,4 a3 kunnen rijden en ga er van uit dat de cng versie net zo fijn rijd ....dat zal vast wel los lopen .
    Zijn er al meer mensen die deze auto hebben besteld ?...

    Mvg Sepster
    Eind december in uitvoering ProLine+ besteld, verder geen extra's voor zover ik me herinner, en ook in de goedkoopste kleur, plain vanilla dus. Proefrit in VW Golf Variant, met 1,2 motor en zelfde automaat, beviel me goed. Later nog gereden in A3 SB, ik dacht diesel en handschakeling. Beviel me minder, veel stugger geveerd, volgens dealer kwam dat vooral doordat het een S-uitvoering was, maar ook doordat Audi's wat 'sportiever' (=stugger geveerd) zijn. Houd mijn hart vast. Benieuwd of de opgegeven levertijd (medio mei) zal kloppen.
    En nog meer: hoe ver we op gas komen op ritjes naar Zuid-Spanje. 250 km is wel wat minder dan de 380 uit de folder.

  5. #245
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jjmvp Bekijk Berichten
    Eind december in uitvoering ProLine+ besteld, verder geen extra's voor zover ik me herinner, en ook in de goedkoopste kleur, plain vanilla dus. Proefrit in VW Golf Variant, met 1,2 motor en zelfde automaat, beviel me goed. Later nog gereden in A3 SB, ik dacht diesel en handschakeling. Beviel me minder, veel stugger geveerd, volgens dealer kwam dat vooral doordat het een S-uitvoering was, maar ook doordat Audi's wat 'sportiever' (=stugger geveerd) zijn. Houd mijn hart vast. Benieuwd of de opgegeven levertijd (medio mei) zal kloppen.
    En nog meer: hoe ver we op gas komen op ritjes naar Zuid-Spanje. 250 km is wel wat minder dan de 380 uit de folder.
    De g tron heeft geen sport onderstel ,dus dat stugge ,kun je wel vergeten ...maar een dweil op de weg is het ook absoluut niet !
    Er zijn al een paar gelukkigen die hem al hebben ,en bovenstaande vast wel kunnen beamen .
    Wat betreft het gasverbruik ,denk (hoop) ik ook dat een 300km mogelijk moet zijn met het nederlandse gas ...veel kans dat het gas wat je in het buitenland tankt van hogere kwaliteit is ,en dus meer rendement levert...

    Mvg Sepster


  6. #246

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    58
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Het is heerlijk rijden met onze G Tron. Ondertussen de 2100 km gepasseerd. Gisteren een ritje van 410 km. 50 % autostrade, 25 % in D Ardennen, 25 % in S Ardennen. Ik hou mij aan de voorschriften voor het inrijden en beperk mij momenteel tot max 4250 t/min.
    Op 395 km ( H Gas) ging het groene Gas lampje uit en schakelde hij over op benzine.

    Ik zou wel graag de flitspalen importeren maar daarvoor doorzoek ik even dit forum.
    Laatst gewijzigd door Erwin Djietron; 07-04-14 om 16:58.

  7. #247
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Djietron Bekijk Berichten
    Het is heerlijk rijden met onze G Tron. Ondertussen de 2100 km gepasseerd. Gisteren een ritje van 410 km. 50 % autostrade, 25 % in D Ardennen, 25 % in S Ardennen. Ik hou mij aan de voorschriften voor het inrijden en beperk mij momenteel tot max 4250 t/min.
    Op 395 km ging het groene Gas lampje uit en schakelde hij over op benzine.

    Ik zou wel graag de flitspalen importeren maar daarvoor doorzoek ik even dit forum.
    Dat is een nette score! Ik haal op dit moment tegen de 280km. Als inrijbeperking heb ik alleen 3000rpm voor de eerste 1000km opgekregen, zijn er ergens aanvullende eisen? Ik heb overigens de eerste 700km in één rit afgelegd en direct daarna nog een aantal ritten van +80km in 2 dagen, dus maak me niet zo druk over verder inrijden
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  8. Ad
  9. #248

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    58
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    ......, zijn er ergens aanvullende eisen? ......
    Neen geen extra eisen. Volgens het boekje onder het hoofdstuk inrijden staat: inrijden over ongeveer 1500 km en de eerste 1000 km niet meer dan 2/3 van het max toerental.
    Ik doe het extra voorzichtig. Er komen nog veeeeeele km'ters. Rustig inrijden en geleidelijk het toerental opvoeren geeft een nog zo goed presterende motor later. Ook rustig warm rijden is belangrijk.

  10. #249
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Djietron Bekijk Berichten
    Neen geen extra eisen. Volgens het boekje onder het hoofdstuk inrijden staat: inrijden over ongeveer 1500 km en de eerste 1000 km niet meer dan 2/3 van het max toerental.
    Ik doe het extra voorzichtig. Er komen nog veeeeeele km'ters. Rustig inrijden en geleidelijk het toerental opvoeren geeft een nog zo goed presterende motor later. Ook rustig warm rijden is belangrijk.
    Ik heb de aanwijzing van het fabriekspersoneel enigzins opgevolgd. Terug vanuit Ingolstadt de eerste 600km constant op 3000rpm, daarna gewoon wat met het toerental gespeeld. De motor is dan door en door warm, maak ik me niet al te druk over. In het dagelijks leven werk ik met scheepsdiesels, dus heb wel enige expertise Op een constant toerental indraaien is trouwens ook niet goed. Nu 1800km op de teller staan, dat rode gebied mag wel bereikt worden. Zelfs goed om de motor voor wat langere tijd op maximaal toeren onder volle belasting te hebben, dus binnenkort maar eens kijken of we een ritje Duitsland kunnen doen.

    Warm rijden na starten zou voor iedereen de normaalste zaak van de wereld moeten zijn
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  11. #250

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    De g tron heeft geen sport onderstel ,dus dat stugge ,kun je wel vergeten ...maar een dweil op de weg is het ook absoluut niet !
    Er zijn al een paar gelukkigen die hem al hebben ,en bovenstaande vast wel kunnen beamen .
    Wat betreft het gasverbruik ,denk (hoop) ik ook dat een 300km mogelijk moet zijn met het nederlandse gas ...veel kans dat het gas wat je in het buitenland tankt van hogere kwaliteit is ,en dus meer rendement levert...

    Mvg Sepster
    300km op gas is makkelijk mogelijk!

    wat betreft het onderstel: dat vind ik, zeker in combinatie met de 18"prolineS velgen redelijk stug. zeker geen zwabberbak!

  12. #251
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmderonde Bekijk Berichten
    300km op gas is makkelijk mogelijk!

    wat betreft het onderstel: dat vind ik, zeker in combinatie met de 18"prolineS velgen redelijk stug. zeker geen zwabberbak!
    Dat heeft dus schijnbaar alles te maken met het gas wat je tankt. Ik heb met al mijn voorgaande auto's de fabrieksopgave geëvenaard of redelijk benaderd, dus durf te beweren dat ik weet wat zuinig rijden is. Echter blijft bij mij het bereik rond de 290km hangen, en daar doe ik dus al mijn best voor.

    Ik heb afgelopen weekend in Emmeloord groen gas getankt en het idee dat ik daar iets gemakkelijker de 300km mee ga halen, maar een eitje is t niet. @Sepster en ik zullen dus waarschijnlijk kwalitatief minder goed gas tanken. Gemakkelijk mogelijk om die 300km te halen is dus niet echt vanzelfspreken, mag ik vragen waar jij tankt @jmderonde?
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  13. #252

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ja, dat mag
    Ik tank altijd bij Veenendaal langs de A12.
    Misschien scheelt het dat ik het grootste deel van de kilometers op de cruise control tussen Veenendaal en Nieuwegein op de A12 doorbreng!

  14. #253
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmderonde Bekijk Berichten
    Ja, dat mag
    Ik tank altijd bij Veenendaal langs de A12.
    Misschien scheelt het dat ik het grootste deel van de kilometers op de cruise control tussen Veenendaal en Nieuwegein op de A12 doorbreng!
    Dat lijkt mij wel! Ik rijdt een gevarieerd traject met dijk, provinciale weg en autosnelweg (120/130). Wel alles op CC, maar niet met 100 zoals op de A12 Dat scheelt dus aanzienlijk: jou traject reed ik met mijn 1550kg 1.7 CRDi Hyundai I40 ook, met gemak 1 op 26!
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  15. #254

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Hallo,
    ik ben nieuw hier.
    Heb sinds vrijdag j.l de gtron opgehaald en er meteen mee gereden; heerlijk. Hiervoor een polo gehad welke ik heb ingeruild. Geen spijt van.
    Verder rij ik voor de gezins-lange afstanden een SAAB 9-5 aero estate uit 2004; ook lekker hoor maar wel al weer wat ouder.

    De gtron; eigenlijk ben ik er best een beetje trots op om in een "milieu vriendelijke" auto te rijden, de logo's laat ik dus lekker pronken.
    Het is een amition proline met open dakje in de kleur blauw. Vandaag voor het eerst CNG getankt; wauw, lachen zeg, ging heel makkelijk (deed me denken aan LPG). Is verder lekker goedkoop en voor gemak reken ik maar even een kilo als een liter; dan is een kilo goedkoper EN zuiniger dan een liter benzine; verbruik nu circa 1:25! Het wordt dan wel een wat vaker tanken dan met benzine maar goed, ik hoef er amper voor om te rijden.
    Ook de snelheid en acceleratie stellen zeker niet teleur; vele malen sneller dan de polo (was 1.4) en komt zeker ook in de buurt van mijn SAAB aero (met NB 260pk).
    Dus; zeker zeer tevreden met de nieuwe auto, en daarmee meteen nieuw op dit audiforum.
    Laatst gewijzigd door sirdancelot; 08-04-14 om 10:05.

  16. #255
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirdancelot Bekijk Berichten
    Hallo,
    ik ben nieuw hier.
    Heb sinds vrijdag j.l de gtron opgehaald en er meteen mee gereden; heerlijk. Hiervoor een polo gehad welke ik heb ingeruild. Geen spijt van.
    Verder rij ik voor de gezins-lange afstanden een SAAB 9-5 aero estate uit 2004; ook lekker hoor maar wel al weer wat ouder.

    De gtron; eigenlijk ben ik er best een beetje trots op om in een "milieu vriendelijke" auto te rijden, de logo's laat ik dus lekker pronken.
    Het is een amition proline met open dakje in de kleur blauw. Vandaag voor het eerst CNG getankt; wauw, lachen zeg, ging heel makkelijk (deed me denken aan LPG). Is verder lekker goedkoop en voor gemak reken ik maar even een kilo als een liter; dan is een kilo goedkoper EN zuiniger dan een liter benzine; verbruik nu circa 1:25! Het wordt dan wel een wat vaker tanken dan met benzine maar goed, ik hoef er amper voor om te rijden.
    Ook de snelheid en acceleratie stellen zeker niet teleur; vele malen sneller dan de polo (was 1.4) en komt zeker ook in de buurt van mijn SAAB aero (met NB 260pk).
    Dus; zeker zeer tevreden met de nieuwe auto, en daarmee meteen nieuw op dit audiforum.
    Welkom hier! Alweer een tevreden Audi-rijder

    Simpelweg 1kg =1ltr gaat trouwens wel op voor diesel, niet voor benzine. 1:25 is dus wel erg enthousiast. Qua €/km voor de brandstof kom je met de huidige prijzen op hetzelfde als diesel. Wil je exact weten wat het verschil is met benzine of diesel dan zul je de calorische waarden met elkaar moeten vergelijken voor een eerlijke berekening.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  17. #256
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.439
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirdancelot Bekijk Berichten
    Hallo,
    ik ben nieuw hier.
    Heb sinds vrijdag j.l de gtron opgehaald en er meteen mee gereden; heerlijk. Hiervoor een polo gehad welke ik heb ingeruild. Geen spijt van.
    Verder rij ik voor de gezins-lange afstanden een SAAB 9-5 aero estate uit 2004; ook lekker hoor maar wel al weer wat ouder.

    De gtron; eigenlijk ben ik er best een beetje trots op om in een "milieu vriendelijke" auto te rijden, de logo's laat ik dus lekker pronken.
    Het is een amition proline met open dakje in de kleur blauw. Vandaag voor het eerst CNG getankt; wauw, lachen zeg, ging heel makkelijk (deed me denken aan LPG). Is verder lekker goedkoop en voor gemak reken ik maar even een kilo als een liter; dan is een kilo goedkoper EN zuiniger dan een liter benzine; verbruik nu circa 1:25! Het wordt dan wel een wat vaker tanken dan met benzine maar goed, ik hoef er amper voor om te rijden.
    Ook de snelheid en acceleratie stellen zeker niet teleur; vele malen sneller dan de polo (was 1.4) en komt zeker ook in de buurt van mijn SAAB aero (met NB 260pk).
    Dus; zeker zeer tevreden met de nieuwe auto, en daarmee meteen nieuw op dit audiforum.
    Welkom hier en veel plezier met je nieuwe A3.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  18. #257
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirdancelot Bekijk Berichten
    Hallo,
    ik ben nieuw hier.
    Heb sinds vrijdag j.l de gtron opgehaald en er meteen mee gereden; heerlijk. Hiervoor een polo gehad welke ik heb ingeruild. Geen spijt van.
    Verder rij ik voor de gezins-lange afstanden een SAAB 9-5 aero estate uit 2004; ook lekker hoor maar wel al weer wat ouder.

    De gtron; eigenlijk ben ik er best een beetje trots op om in een "milieu vriendelijke" auto te rijden, de logo's laat ik dus lekker pronken.
    Het is een amition proline met open dakje in de kleur blauw. Vandaag voor het eerst CNG getankt; wauw, lachen zeg, ging heel makkelijk (deed me denken aan LPG). Is verder lekker goedkoop en voor gemak reken ik maar even een kilo als een liter; dan is een kilo goedkoper EN zuiniger dan een liter benzine; verbruik nu circa 1:25! Het wordt dan wel een wat vaker tanken dan met benzine maar goed, ik hoef er amper voor om te rijden.
    Ook de snelheid en acceleratie stellen zeker niet teleur; vele malen sneller dan de polo (was 1.4) en komt zeker ook in de buurt van mijn SAAB aero (met NB 260pk).
    Dus; zeker zeer tevreden met de nieuwe auto, en daarmee meteen nieuw op dit audiforum.
    Welkom op het forum en veel plezier met de g tron gewenst ,..leuk om te lezen dat hij zo goed bevalt !...het tanken zal ook een lekker gevoel geven ,...ik heb volgens mij nog nooit een auto vol getankt voor een 15/16 euro !

  19. #258
    MorrisMaus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    99
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Van de dealer vernomen dat die van mij vorige week is gebouwd. Dus nog een weekje of twee en dan kan ik hem bij de fabriek afhalen.

    Voor 15 euro een volle tank, dat is heel wat anders dan de 100 euro die er nu bij mij ingaat
    Laatst gewijzigd door MorrisMaus; 08-04-14 om 19:12. Reden: typo

  20. #259

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Welkom hier! Alweer een tevreden Audi-rijder

    Simpelweg 1kg =1ltr gaat trouwens wel op voor diesel, niet voor benzine. 1:25 is dus wel erg enthousiast. Qua €/km voor de brandstof kom je met de huidige prijzen op hetzelfde als diesel. Wil je exact weten wat het verschil is met benzine of diesel dan zul je de calorische waarden met elkaar moeten vergelijken voor een eerlijke berekening.
    Nederlands aardgas heeft een gemiddelde energetische waarde van 38 MJ/kg. Diesel heeft een energetische waarde van 36 MJ/liter. Een kg aardgas is dus qua energie-inhoud vergelijkbaar met een liter diesel, en ook het verbruik op Nederlands gas is vergelijkbaar met het verbruik op diesel. Met een actuele dieselprijs van ongeveer €1,50 tegen een kiloprijs voor CNG van €1,10 ben je met CNG een stuk voordeliger uit.
    Overigens is groengas qua samenstelling identiek aan aardgas, geen verschil dus in actieradius of verbruik.

  21. #260
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpmder Bekijk Berichten
    Nederlands aardgas heeft een gemiddelde energetische waarde van 38 MJ/kg. Diesel heeft een energetische waarde van 36 MJ/liter. Een kg aardgas is dus qua energie-inhoud vergelijkbaar met een liter diesel, en ook het verbruik op Nederlands gas is vergelijkbaar met het verbruik op diesel. Met een actuele dieselprijs van ongeveer €1,50 tegen een kiloprijs voor CNG van €1,10 ben je met CNG een stuk voordeliger uit.
    Overigens is groengas qua samenstelling identiek aan aardgas, geen verschil dus in actieradius of verbruik.
    Kijk, dat schept duidelijkheid. Ik had nog niet de moeite genomen om de energetische waarde van diesel om te rekenen van kg naar ltr.

    Wat ik wel weet is dat ik in 10 dagen 2000km heb gereden en al voor de 8e keer aan de pomp sta. Met mn diesel zou ik nu halverwege de tweede tank zijn De prijs maakt een hoop goed gelukkig *kijkt naar de aanslag MRB*
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •