Pagina 5 van 78 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 1546

Onderwerp: G Tron, wie heeft 'm besteld?

  1. #81
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Morgen om 10 uur een proefrit in een g tron ....hij was sinds vandaag al te bekijken bij de dealer ,maar morgen mocht ie "officieel" pas de weg op .
    Ben zeer benieuwd ,en ga zeker even proberen om zuinig te rijden (en natuurlijk kijken hoe die doortrekt vanuit de lage toeren ! )

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Morgen om 10 uur een proefrit in een g tron ....hij was sinds vandaag al te bekijken bij de dealer ,maar morgen mocht ie "officieel" pas de weg op .
    Ben zeer benieuwd ,en ga zeker even proberen om zuinig te rijden (en natuurlijk kijken hoe die doortrekt vanuit de lage toeren ! )
    Ik ben morgen om 11 uur aan de beurt voor een proefritje.

  3. #83
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik zal zorgen dat ik er op tijd weer ben dan ...lol

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ik zal zorgen dat ik er op tijd weer ben dan ...lol
    OK, alvast bedankt!

  5. #85

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik om 13:00 uur! Ben erg benieuwd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeneerAudi Bekijk Berichten
    Ik ben morgen om 11 uur aan de beurt voor een proefritje.


  6. #86
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Morgen om 10 uur een proefrit in een g tron ....hij was sinds vandaag al te bekijken bij de dealer ,maar morgen mocht ie "officieel" pas de weg op .
    Ben zeer benieuwd ,en ga zeker even proberen om zuinig te rijden (en natuurlijk kijken hoe die doortrekt vanuit de lage toeren ! )
    Ik ben benieuwd... NL aardgas is minder energierijk dan aardgas in D. Dus het verbruik hier is minder goed dan in D.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  7. #87
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Dat had ik ook al gehoord en gelezen ...en tel daarbij op dat cng in Duitsland € 0,94 kost en hier €1,11.....het zijn geen wereld schokkende verschillen ,maar toch .

  8. Ad
  9. #88
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostM Bekijk Berichten
    Ik om 13:00 uur! Ben erg benieuwd!
    Aaaah! Die van mij staat gewoon klaar in Ingolstadt, en ik mag hem van Audi NL niet halen Er is nog geen verklaring waarom niet, maar ik wordt hier wel wat pissig van: auto is aanbetaald en ik ben al aan het afschrijven. Belachelijk dat ie nog twee weken in de fabriek moet staan!
    Laatst gewijzigd door Xecto; 28-02-14 om 20:40.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  10. #89
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Nou....net een uurtje kunnen rijden met de gtron...en afgezien van het cng symbooltje in de boord computer is er gevoelsmatig totaal geen verschil te voelen met het rijden op cng of benzine...de auto /motor blijft heerlijk stil en ook op de snelweg met 160 km p/uur...totaal geen herrie..heerlijk !
    En sloom is ie ook niet ...op het moment dat je de automaat in de S zet ,is de auto prima bij de les ..effe invoegen of inhalen op de snelweg is geen probleem ...en tijdens het stadsverkeer heb je ook absoluut geen moeite om aansluiting te vinden ...(je bent doorgaans vlotter dan de rest ...maar dat zal ook door de s tronic komen )Het onderstel is ook lekker comfortabel ..niet te week ,en een scherpe snelle bocht is geen probleem .
    Het is prima te doen om 300 km op een tank(nederlands) gas te halen...met duits gas zou je er al meer dan 300 km per tank uit kunnen halen ...maar dat zal de toekomst uitwijzen .
    Ook nog even gevraagd of ze al een exacte productie datum hadden voor onze wagen ,maar dat konden ze nog niet zien ( stond dus nog niet ingepland bij de fabriek )...zal snel genoeg bekend zijn ..hopelijk !!
    We krijgen onderhand steeds meer zin in deze auto .

    mvg Sepster
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  11. #90
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Aaaah! Die van mij staat gewoon klaar in Ingolstadt, en ik mag hem van Audi NL niet halen Er is nog geen verklaring waarom niet, maar ik wordt hier wel wat pissig van: auto is aanbetaald en ik ben al aan het afschrijven. Belachelijk dat ie nog twee weken in de fabriek moet staan!
    Troost je ....jij weet tenminste een datum ,en !!!...je mag em ook nog in Ingolstadt op halen ...das al een feestje op zich !

  12. #91

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Mooi dat de proefrit bevallen is. Nog wat gezien van de onderkant. Bedoel in het filmpje staat de uitlaat in het midden recht af te blazen. Is dit echt zo of staat hij naar beneden gericht. Heb je toevallig nog even naar de trekhaak voorbereiding gekeken. Bedankt in ieder geval voor je verslag. Heb het met plezier zitten lezen.

  13. #92
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Dag Bert ,...ik meen me te herrinneren dat de uitlaat pijp licht naar beneden gebogen staat ( net als bij een diesel ) ...maar prik me er niet op vast ...naar de trekhaak / voorbereiding heb ik niet gekeken danwel geinformeerd ...dus daar kan ik je niks zinnigs over zeggen ,behalve dat ie 1300kg max mag trekken ( althans dat had ik ergens gelezen ) .
    Century in groningen heeft de g tron er zowiezo staan ( mocht je in de buurt wonen ),en ik ga er van uit dat de grotere audi dealers in de rest van nederland er ook wel 1 hebben staan ...ik zou zeggen ,ga even rijden en kijken ,das toch wel de moeite waard .

  14. #93

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Dag Bert ,...ik meen me te herrinneren dat de uitlaat pijp licht naar beneden gebogen staat ( net als bij een diesel ) ...maar prik me er niet op vast ...naar de trekhaak / voorbereiding heb ik niet gekeken danwel geinformeerd ...dus daar kan ik je niks zinnigs over zeggen ,behalve dat ie 1300kg max mag trekken ( althans dat had ik ergens gelezen ) .
    Century in groningen heeft de g tron er zowiezo staan ( mocht je in de buurt wonen ),en ik ga er van uit dat de grotere audi dealers in de rest van nederland er ook wel 1 hebben staan ...ik zou zeggen ,ga even rijden en kijken ,das toch wel de moeite waard .
    @Sepster dank je wel voor de reactie. Ben zeker van plan even te gaan rijden. Eh nee Groningen is wat ver voor mij. Woon in omgeving Rotterdam. ....

  15. #94
    MorrisMaus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    99
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Dag Bert ,...ik meen me te herrinneren dat de uitlaat pijp licht naar beneden gebogen staat ( net als bij een diesel ) ...maar prik me er niet op vast ...naar de trekhaak / voorbereiding heb ik niet gekeken danwel geinformeerd ...dus daar kan ik je niks zinnigs over zeggen ,behalve dat ie 1300kg max mag trekken ( althans dat had ik ergens gelezen ) .
    Ja, er mag een kar van 1300kg achter
    https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=7tjz62


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Century in groningen heeft de g tron er zowiezo staan ( mocht je in de buurt wonen ),en ik ga er van uit dat de grotere audi dealers in de rest van nederland er ook wel 1 hebben staan ...ik zou zeggen ,ga even rijden en kijken ,das toch wel de moeite waard .
    Bij De Waal is ie zelfs op voorraad
    https://twitter.com/dewaalautogroep/...32475691290624

  16. #95

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Vanmiddag ook de proefrit gehad. Combinatie van motor en s-tronic voldoet wat mij betreft prima. Heb nu de "gewone" 1.4tfsi met 122pk. Je merkt wel dat de g-tron het met iets minder moet doen, maar de s-tronic compenseert dit wel moet ik zeggen.

    Ik was aangenaam verrast door het onderstel, het biedt een prettige combinatie van comfort en stevigheid (zeker in vergelijking tot het s-line onderstel dat ik nu heb).
    Hij staat wel wat hoog op de poten, nog even afwegen of ik nog voor verlaging achteraf ga of het toch standaard laat...

    Enige minpunt: nog 3mnd wachten...

  17. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Zojuist ook bericht over de VAMIL gehad: ook dit verzoek is goedgekeurd. Had bij mijn aanvraag aangegeven dat er al een aanvraag voor het object liep en met welk referentienummer, dus beide aanvragen gaat dus gewoon goed. Verder afhandeling is nu voor de accountant
    Perfect! Dank voor je voorwerk ;-)

  18. #97
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Troost je ....jij weet tenminste een datum ,en !!!...je mag em ook nog in Ingolstadt op halen ...das al een feestje op zich !
    Dat is ook zo. Inmiddels dit weekend weer netjes op de hoogte gebracht door De Waal, waarschijnlijk wordt het toch 11 maart. Dat betekend: nog maar 8 nachtjes slapen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorrisMaus Bekijk Berichten
    Bij De Waal is ie zelfs op voorraad
    https://twitter.com/dewaalautogroep/...32475691290624
    Ze hebben er inderdaad een aantal meer besteld, omdat ze lange levertijd verwachtten. Vanmiddag misschien maar eens kijken hoe ze er bij staan, kunnen we meteen de tenaamstelling regelen
    Laatst gewijzigd door Xecto; 03-03-14 om 06:36.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  19. #98

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Thumbs up Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Dat is ook zo. Inmiddels dit weekend weer netjes op de hoogte gebracht door De Waal, waarschijnlijk wordt het toch 11 maart. Dat betekend: nog maar 8 nachtjes slapen!



    Ze hebben er inderdaad een aantal meer besteld, omdat ze lange levertijd verwachtten. Vanmiddag misschien maar eens kijken hoe ze er bij staan, kunnen we meteen de tenaamstelling regelen
    Xecto, dat is goed nieuws 11 maart. Succes met halen. !!

  20. #99
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    8 nachtjes ?!!! Das niks !...een geweldig vooruitzicht ,en wij ,het gewone gepeupel maar wachten ..sjongejonge. lol.

  21. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dozo2500 Bekijk Berichten
    Inderdaad vreemd dan. Wil je me op de hoogte houden als je m echt in week 13 zult krijgen, want dat werd mij in november 2013 ook aangegeven als levertijd. Ben benieuwd !
    Misschien ligt het eraan dat mijn dealer er twaalf had besteld als voorraad voor productie in de eerste batch. Ze hebben voor mij een van die twaalf in mijn configuratie omgebouwd. Dat kan zolang er nog geen productieweek bekend is. Vandaar.

Pagina 5 van 78 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •