Pagina 7 van 78 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 1546

Onderwerp: G Tron, wie heeft 'm besteld?

  1. #121
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ik sta ook flink te twijfelen of ik em ga verlagen...ik rij zelf nu met een a1 met s line onderstel ,en enerzijds geniet ik van het sportieve rij gevoel ,en het strakke bochtenwerk .....maar op het moment dat het wegdek wat minder wordt dan zou ik toch graag een zachter onderstel willen hebben ...het onderstel van de g tron voelde toch wel lekker aan tijdens de proefrit ....het liefst zou ik geen concessies doen aan comfort ,maar het oog wil ook wat ...first world problems .
    Ik heb geen ervaring met verlagen, maar is het algemeen te stellen dat comfort minder wordt? Blijven de instelbare dempers niet behouden en doet dus ook en Drive Select het nog gewoon? Dan lijkt het me namelijk niet zo'n probleem.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Verlaging achteraf zal waarschijnlijk comfortabeler zijn dan het standaard s-line onderstel, omdat je de standaard dempers nog hebt.

    Magnetic ride is pas een optie vanaf motoren met 150pk, de G-tron heeft dit standaard zeker niet. Drive select zal puur effect hebben op het stuurgedrag, gasrespons en s-tronic.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xecto Bekijk Berichten
    Ik heb geen ervaring met verlagen, maar is het algemeen te stellen dat comfort minder wordt? Blijven de instelbare dempers niet behouden en doet dus ook en Drive Select het nog gewoon? Dan lijkt het me namelijk niet zo'n probleem.

  3. #123
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Vandaag ook nog even contact gehad met de dealer ....kijken of er al een voorlopige productiedatum bekend was ......3e week mei zoals het nu lijkt ....tis dat de zon zo lekker schijnt ...anders voelde dit toch wel als een dipje ...het wacht begint me zwaarder te vallen .
    Ik voorzie nog een speciaal topic op dit forum ..."hoe verlaag je een g tron ". Lol

  4. #124

    Standaard

    Jawel!!! volgende week woensdag 19 Maart om half vier gaan de g-tron sleutels erin en wegrijden bij de dealer maar!

    Ben heel benieuwd. Toch netjes 21 december besteld en volgende week rijden.

    Gezien de laatste berichten, verlagen werd mij sterk afgeraden ivm uitlaatgassen die ook nog naar binnen kunnen slaan. Daarnaast eerder met s-line onderstel gereden. Leuk als je stuurt, onmogelijk als bijrijder op de lange rit!

  5. #125
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4avantquattro Bekijk Berichten
    Jawel!!! volgende week woensdag 19 Maart om half vier gaan de g-tron sleutels erin en wegrijden bij de dealer maar!

    Ben heel benieuwd. Toch netjes 21 december besteld en volgende week rijden.

    Gezien de laatste berichten, verlagen werd mij sterk afgeraden ivm uitlaatgassen die ook nog naar binnen kunnen slaan. Daarnaast eerder met s-line onderstel gereden. Leuk als je stuurt, onmogelijk als bijrijder op de lange rit!
    We verwachten een uitgebreide review met veel pics !! Dat snap je natuurlijk wel ...
    Mooi vooruitzicht dat je em al zo snel hebt !...je zult bij de eersten in nederland behoren met een g tron


  6. #126
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4avantquattro Bekijk Berichten
    Jawel!!! volgende week woensdag 19 Maart om half vier gaan de g-tron sleutels erin en wegrijden bij de dealer maar!

    Ben heel benieuwd. Toch netjes 21 december besteld en volgende week rijden.

    Gezien de laatste berichten, verlagen werd mij sterk afgeraden ivm uitlaatgassen die ook nog naar binnen kunnen slaan. Daarnaast eerder met s-line onderstel gereden. Leuk als je stuurt, onmogelijk als bijrijder op de lange rit!
    Mooi vooruitzicht! Aftellen maar
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  7. #127

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Vandaag dan eindelijk mijn proefrit gedaan. Helaas zat er nog maar voor 20km aardgas in de tank, dus heb ik hoofdzakelijk op benzine proefgereden. Allereerst viel het mij op, dat de reactiesnelheid van t gaspedaal abominabel was. De auto was niet vooruit te branden, vond het dus zwaar tegenvallen.
    Pas na een uur kwam ik erachter dat ik in een a3 met drive select reed (heb ik zelf niet besteld) en deze stond op Efficient drive! Ik heb hem op normaal gezet en toen was de acceleratie acceptabeler. Maar ja, ik heb hem ook gekocht met het oog op het verbruik.
    De hold assist is perfect, remmen voor een stoplicht, motor slaat af en voet van de rem: perfect! De motor slaat pas aan zodra je het gaspedaal aanraakt, dit was een extra optie maar werd me aanbevolen door de verkoper, ben er dus heel blij mee.
    Over all: ben heel tevreden met de proefrit, jammer alleen dat er zo weinig aardgas in zat. Overigens de gril van de s-line is retemooi, ben jaloers dat ik m niet heb, maar achteraf inbouwen kost €410,00!
    Ondanks dat ik mijn auto al op 10-12 heb besteld is productieweek 10 en levering week 12/13!

  8. Ad
  9. #128
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dozo2500 Bekijk Berichten
    Vandaag dan eindelijk mijn proefrit gedaan. Helaas zat er nog maar voor 20km aardgas in de tank, dus heb ik hoofdzakelijk op benzine proefgereden. Allereerst viel het mij op, dat de reactiesnelheid van t gaspedaal abominabel was. De auto was niet vooruit te branden, vond het dus zwaar tegenvallen.
    Pas na een uur kwam ik erachter dat ik in een a3 met drive select reed (heb ik zelf niet besteld) en deze stond op Efficient drive! Ik heb hem op normaal gezet en toen was de acceleratie acceptabeler. Maar ja, ik heb hem ook gekocht met het oog op het verbruik.
    De hold assist is perfect, remmen voor een stoplicht, motor slaat af en voet van de rem: perfect! De motor slaat pas aan zodra je het gaspedaal aanraakt, dit was een extra optie maar werd me aanbevolen door de verkoper, ben er dus heel blij mee.
    Over all: ben heel tevreden met de proefrit, jammer alleen dat er zo weinig aardgas in zat. Overigens de gril van de s-line is retemooi, ben jaloers dat ik m niet heb, maar achteraf inbouwen kost €410,00!
    Ondanks dat ik mijn auto al op 10-12 heb besteld is productieweek 10 en levering week 12/13!
    Ik dacht dat Drive Select standaard was? Ga ik toch eens nakijken.

    Verbruik ben je uiteindelijk zelf debet aan, ook met Drive Select op dynamic kun je zuinig rijden. Ik heb met vorige auto's (van voor het über-eco tijdperk) altijd zuiniger dan fabrieksopgave kunnen rijden, en ik ben een vlotte maar anticiperende berijder...

    Begin december besteld, KW10 productie is toch acceptabel? Ik heb eind november besteld, KW9 productie. Als je nu besteld moet je volgens mij minimaal 3 á 4 maanden geduld hebben.
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  10. #129
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ik voorzie nog een speciaal topic op dit forum ..."hoe verlaag je een g tron ". Lol
    Dat lijkt me zinvol Optie 1: slang aan de uitlaat en naar de trekhaak knopen, dan is verlagen geen probleem
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  11. #130
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dozo2500 Bekijk Berichten
    Vandaag dan eindelijk mijn proefrit gedaan. Helaas zat er nog maar voor 20km aardgas in de tank, dus heb ik hoofdzakelijk op benzine proefgereden. Allereerst viel het mij op, dat de reactiesnelheid van t gaspedaal abominabel was. De auto was niet vooruit te branden, vond het dus zwaar tegenvallen.
    Pas na een uur kwam ik erachter dat ik in een a3 met drive select reed (heb ik zelf niet besteld) en deze stond op Efficient drive! Ik heb hem op normaal gezet en toen was de acceleratie acceptabeler. Maar ja, ik heb hem ook gekocht met het oog op het verbruik.
    De hold assist is perfect, remmen voor een stoplicht, motor slaat af en voet van de rem: perfect! De motor slaat pas aan zodra je het gaspedaal aanraakt, dit was een extra optie maar werd me aanbevolen door de verkoper, ben er dus heel blij mee.
    Over all: ben heel tevreden met de proefrit, jammer alleen dat er zo weinig aardgas in zat. Overigens de gril van de s-line is retemooi, ben jaloers dat ik m niet heb, maar achteraf inbouwen kost €410,00!
    Ondanks dat ik mijn auto al op 10-12 heb besteld is productieweek 10 en levering week 12/13!
    Had je ook gereden met de automaat in de S stand trouwens ?....dat scheelt ook al weer flink ten opzicht van de normale D mode ...ik vond em absoluut niet sloom ..kon prima mee komen met de rest van het verkeer ...

  12. #131

    Standaard

    Weet iemand of je de DVD of harddisk uit een Pro Line S met touch MMI kunt doortrekken naar twee schermpjes voor de kinderen achterin? En dan natuurlijk tijdens het rijden filmpjes erop en het liefst voorin nog gewoon muziek luisteren. Iemand een idee of eerder gedaan?

  13. #132

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Had je ook gereden met de automaat in de S stand trouwens ?....dat scheelt ook al weer flink ten opzicht van de normale D mode ...ik vond em absoluut niet sloom ..kon prima mee komen met de rest van het verkeer ...
    Nee, heb ik niet gedaan. Ik was eigenlijk ook al heel tevreden in de normale stand! Sowieso heb ik een pro line plus besteld en die staat standaard in "normaalstand", ik wilde echt even de auto uitproberen, die ikzelf had besteld
    maar nogmaals: ik was uitermate tevreden!

  14. #133
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ah....dan zul je merken dat wanneer je de automaat in de sport stand zet ,je flink meer respons op het gas hebt ...mocht je dat willen ...maar voor het normale cruisen is de normale stand prima....
    ik had trouwens niet eens de efficiency stand van het drive select geprobeert....maar als ik jouw verhaal zo hoor ben ik daar ook niet benieuwd naar ..hahaha...ben op zich geen wilde rijder ...maar af en toe even lekker door rijden das toch wel lekker.

  15. #134
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ah....dan zul je merken dat wanneer je de automaat in de sport stand zet ,je flink meer respons op het gas hebt ...mocht je dat willen ...maar voor het normale cruisen is de normale stand prima....
    ik had trouwens niet eens de efficiency stand van het drive select geprobeert....maar als ik jouw verhaal zo hoor ben ik daar ook niet benieuwd naar ..hahaha...ben op zich geen wilde rijder ...maar af en toe even lekker door rijden das toch wel lekker.
    Volgens mij heb ik het mijn korte review ook al aangehaald, in de Efficiency stand doet ie echt helemaal niets! Duwen is dan sneller denk ik zo...
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  16. #135

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Ik heb inderdaad ook de terugkoppeling van de dealer gekregen dat het zwartoptiekpakket niet tye leveren is bij de G-Tron.
    Dus maar gekozen voor een volledig zwarte grille achteraf. Werkt ook. Raamlijsten blijven gewoon zwart (helaas niet glimmend)

  17. #136

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Mag ik vragen wat die zwarte gril achteraf kost? Ik neem aan dat dit puur het vervangen van de chromen lijst is?

  18. #137

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostM Bekijk Berichten
    Mag ik vragen wat die zwarte gril achteraf kost? Ik neem aan dat dit puur het vervangen van de chromen lijst is?
    Achteraf vervangen van grill kost dus €410,00 heel veel geld dus
    ik denk erover na want t is wel heel erg mooi!

  19. #138

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sepster Bekijk Berichten
    Ah....dan zul je merken dat wanneer je de automaat in de sport stand zet ,je flink meer respons op het gas hebt ...mocht je dat willen ...maar voor het normale cruisen is de normale stand prima....
    ik had trouwens niet eens de efficiency stand van het drive select geprobeert....maar als ik jouw verhaal zo hoor ben ik daar ook niet benieuwd naar ..hahaha...ben op zich geen wilde rijder ...maar af en toe even lekker door rijden das toch wel lekker.
    Ik ben gebeld door de dealer, hij biedt me nog een proefrit aan, omdat er wat fout ging bij de proefrit. Zou ik nu dus kunnen doen en de sportstand uitproberen met gas.

  20. #139

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassie007 Bekijk Berichten
    Hier nog een aanstaand G-tron rijder! Deze week besteld 21/1 en verwachtte datum 1/6.

    Besteld is het volgende:

    Audi A3 Sportback G-Tron Pro Line S
    kleur Daytona grijs met de volgende opties:

    - mmi navi +
    - doorlaadopening
    - dakrailing blank
    - raamomlijstijng blank
    - alu optiek interieur
    - buitenspiegels elect. inklapbaar
    - privacy glass
    - afneembare trekhaak
    - parkeerhulp achter
    - dimmende binnenspiegel met licht- en regensensor
    - zonder type / motor aanduiding
    - stoelen verwarmd voor

    Ben nieuw op dit forum maar ga het intensief volgen. Met name de VAGCOM aanpassingen zijn erg interessant.

    Can't wait!! ;-)
    Gefeliciteerd met je aankoop. Snap alleen niets van de leveringsdatums. Heb de mijne 22 dec besteld en zit rond dezelfde periode als die jij aangeeft. Nou ja, inderdaad maar afwachten.

  21. #140

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: G Tron, wie heeft 'm besteld?

    410 euro voor een grille is wel veel geld inderdaad. Zal het niet goedkoper zijn om die chromen lijst zwart te laten spuiten?
    Ik heb ook al gekeken naar wrappen of plastidippen maar dat is weer lastig i.c.m. wasstraat...

Pagina 7 van 78 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •