Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 186

Onderwerp: E-Tron problemen met aanmelden op app

  1. #161
    jjdoom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Geen paniek, dat gebeurde mij ongeveer 1,5 maand geleden . Tot zo ver heb ik ze niet meer terug gezien. Ik vermoed dat dit wel bij het proces hoort maar nog niet direct betekent dat ze snel overgaan. (gezien mijn 1,5 maand geleden) Ik verwacht namelijk ook nog een "over the air" update naar de e-tron zelf voordat dat gaat werken.

  2. #162

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Week 11 kwam en ging weer.. ik heb geen verandering gezien

  3. #163

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Niet? Ik wel hoor, nu doen bijna geen van de functies het meer
    In de Audi Connect app kan ik nu niet meer naar mijn services; geen enkele. "Momenteel niet beschikbaar", al 2 weken ofzo.
    Dus ja, er is wel wat veranderd maar nog niet wat we graag zouden willen zien.
    Week 11 was ook de startdatum van de migratie van alle "oude" auto's, dus dat zal vast maanden in beslag nemen

  4. #164
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Dat werkt bij mij nog wel, de E-tron app ook nog gelukkig.

  5. #165

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Verandering! Er is een update van de MMI app voor iOS uit, maar ik merk geen verschil. Ook zie ik op https://my.audi.com/content/nl/myaud...tservices.html mijn services niet meer. Dus eigenlijk wordt het allemaal slechter


  6. #166
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Geeft wel aan dat ze eraan werken...

  7. #167
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Zijn er al mensen die werken met de nieuwe Audi app i.p.v. de E-tron versie?

  8. Ad
  9. #168

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiFranc72 Bekijk Berichten
    Zijn er al mensen die werken met de nieuwe Audi app i.p.v. de E-tron versie?
    Nee nog niets in veranderd bij me...

  10. #169

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Hier ook niet, behalve dat ik al mijn services al ruim een maand niet meer kan gebruiken. "Sorry momenteel niet beschikbaar".

  11. #170

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Iemand trouwens een idee wat we mogen verwachten als alles straks een keer wel werkt?

    Ik rij niet prive en registreer dus kilometers. Ik dacht - toen ik de etron bestelde - dat rittenregistratie ook gelogd zou worden. Ik vul nu al sinds januari het rittenboek handmatig op myaudi in, maar dat is erg omslachtig. (moet alles opnieuw invullen, geeneens een adresboek).

    Komt deze functie er of kan ik beter gelijk een andere app installeren?

    groet,

    Danny
    Laatst gewijzigd door dthonissen; 19-04-16 om 10:25.

  12. #171

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Bij ons is het nog steeds niet gelukt om de e-tron uberhaupt aan te melden. Na 5 maanden
    Vele telefoontjes, mails, screenshots. Het inmiddels bekende verhaal. je wordt gewoon aan het lijntje gehouden met domme vragen en verhaaltjes

    Inmiddels weet ik vrij goed wat er aan de hand is. Reden: De auto is een parallel import , de databases van de autos voor aanmelden op VIN staan bij de landsdealers. Dus de NL-NL site vindt de VIN niet. En, elke andere instelling vanaf de audi site vindt een VIN niet als je niet in hetzelfde land bent als waar de auto oorspronkelijk is afgeleverd. Zou met de mobiele module te maken kunnen hebben.

    Het meest schandalig vind ik dat je zo aan het lijntje wordt gehouden met van die CTL-ALT-DEL antwoorden die suggereren dat jijzelf een idioot bent.
    Conclusie: de slogan "Voorsprong door techniek" slaat iig niet op de software. Het is dan misschien geen sjoemelsoftware maar wel "08/15 software" zoals de Duitsers dat zelf zo mooi zeggen.

  13. #172

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Eens, het zijn mooie auto's en mooie afwerking. Softwarematig echter, man man man... daar hebben ze echt geen kaas van gegeten. Zowel design als techniek lijkt het wel. Neem een goed stel ontwikkelaars aan en in een paar maanden tijd heb je een prachtplatform staan (b.v. op Azure of Amazon) met mobiele apps en alles mooi werkend. De apps en de sites lijken wel hobby projectjes van een "mannetje" die iets gelezen heeft over ontwikkelen.

  14. #173
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Msteltman Bekijk Berichten
    Bij ons is het nog steeds niet gelukt om de e-tron uberhaupt aan te melden. Na 5 maanden
    Vele telefoontjes, mails, screenshots. Het inmiddels bekende verhaal. je wordt gewoon aan het lijntje gehouden met domme vragen en verhaaltjes

    Inmiddels weet ik vrij goed wat er aan de hand is. Reden: De auto is een parallel import , de databases van de autos voor aanmelden op VIN staan bij de landsdealers. Dus de NL-NL site vindt de VIN niet. En, elke andere instelling vanaf de audi site vindt een VIN niet als je niet in hetzelfde land bent als waar de auto oorspronkelijk is afgeleverd. Zou met de mobiele module te maken kunnen hebben.

    Het meest schandalig vind ik dat je zo aan het lijntje wordt gehouden met van die CTL-ALT-DEL antwoorden die suggereren dat jijzelf een idioot bent.
    Conclusie: de slogan "Voorsprong door techniek" slaat iig niet op de software. Het is dan misschien geen sjoemelsoftware maar wel "08/15 software" zoals de Duitsers dat zelf zo mooi zeggen.
    Klanten aan het lijntje houden doen (nog) veel bedrijven. Die dino's gaan het op die manier niet redden in deze wereld...

  15. #174

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    556
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Inmiddels 2,5 maand geleden dat hier de laatste reactie geplaatst is. Heeft iemand al bericht gekregen dat ze "over" zijn gezet naar de nieuwe servers / dat ze een nieuwe interne SIM hebben gekregen? Het hele proces dat vanaf maart zou gaan lopen zeg maar? Ik nog niet... nu is het zomer en heb ik de e-tron app niet veel in gebruik (anders dan de laadstatus bekijken) en dat gaat prima. Ik heb 1x de klimatisering gebruikt (koelen van de auto) en dat ging ook prima; niet heel snel maar OK.
    Als het zo stil blijft vrees ik voor de komende wintermaanden...

  16. #175

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Ik lees veel connectie en app problemen hier. Ik sta inmiddels ook in contact met Audi NL/AG over het aanmelden op de etron website. Mijn auto komt uit Duitsland, is van mrt 2015. Myaudi is gelukt om me aan te melden. Sinds gisteren is het ook gelukt de navigatiekaart te updaten. Ik heb een SIM geplaatst en kan nu de audi connect diensten gaan testen.
    Wat me echter niet lukt, en dat las ik hier ook een paar keer, om me aan te melden op de etron website en vervolgens dus ook op de etron app. Ik vul mijn VIN in, in hoofdletters, mijn km-stand, een optionele naam. Vervolgens moet ik een pin kiezen. Daarna klik ik op "auto toevoegen" en ik krijg het roze balkje met de mededeling dat het niet gelukt is en het later nog eens moet proberen. Als ik de verkeerde km-stand invul geeft hij dat wel aan, dus de connectie tussen server en auto werkt wel. Mogelijk dus idd een database probleem, dat mijn duitse VIN niet in de nederlandse database zit....
    Als ik de verhalen hier mag geloven over de service van de helpdesk, is het probleem dus voorlopig nog niet opgelost....

  17. #176

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesschepers Bekijk Berichten
    De app werkt bij mij nu ook. Vanochtend belde een of andere manager (vrouw) die volgens mij wat meer kon doen. Ze gaf me ook haar mobiele nummer.

    Voor iedereen die het hangende scherm heeft (dus de auto wel kan registreren maar vervolgens niks gebeurd) kan het volgende proberen:

    1. Zorg dat bij alle accounts die je hebt je het e-mailadres wijzigt naar iets stoms (maakt niet uit wat)
    2. Ontkoppel alle telefoons in je profiel die je hebt gekoppeld
    3. Verwijder de app van je telefoon
    4. Maak een nieuw profiel aan met het e-mailadres wat je laatst gebruikt hebt
    5. Registreer de auto met VIN en km-stand
    6. Wacht totdat je alle gegevens van de auto ziet in de site
    7. Pas dan de app installeren en koppelen aan je account

    Ze adviseerde niet om je oude profiel te verwijderen omdat er dan een handmatige actie gedaan moet worden vanuit Audi AG en dan gaat het weer langer duren.
    We zijn inmiddels alweer een hele poos verder, maar aangezien de reacties onder je bericht, werkt hij bij veel mensen wel, nadat ze je stappen ondernomen hebben. Ik heb dit ook geprobeerd, maar bij mij werkt het nog niet. Vandaar nog wat aanvullende vragen op de te nemen stappen:

    Welke accounts zijn er. Volgens mij alleen Myaudi en de etron pagina toch? Op de e-tron pagina kan ik idd het mailadres wijzigen in een ander mailadres (test10@test.nl). Maar op Myaudi lukt dit niet. Als je je mailadres wilt wijzigen moet je het hele profiel verwijderen en een nieuw profiel aanmaken met een nieuw mailadres, zo staat er.

    De telefoon heb ik ontkoppelt in het etron account en de app van de telefoon verwijderd.

    Bedoel je bij stap vier zowel een MyAudi account als een Etron account vernieuwen?? Zoals geschreven kan bij Myaudi het mailadres niet gewijzigd worden, zonder het profiel te verwijderen. Dan moet ik dus een heel nieuw profiel aanmaken, maar een ander mailadres kiezen. Anders zegt hij ws dat het mailadres reeds in gebruik is.

    Ik hoop dat je/jullie me kunnen helpen.....
    Laatst gewijzigd door ablaak; 08-09-16 om 12:33.

  18. #177
    AudiFranc72's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    52
    Posts
    461
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    @ablaak Inderdaad alleen MyAudi en e-tron. Ik denk dat @keesschepers het heeft over de e-tron pagina, maar dat weet ik niet zeker...

  19. #178

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: E-Tron problemen met laden.

    Hallo , ik heb een E- tron van 2015.
    Ik heb hem pas 3 weken.
    In het begin ging het laden goed. 100% vol .
    Nu krijg ik de batterij niet meer vol.
    Wordt nog maar voor de helft vol geladen.
    Heeft iemand hier ook last van?

  20. #179

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Hallo

    Ik ben nieuw hier.
    Sinds twee weken de trotse bezitter van een fully loaded A3 e-tron (MY2017, weinig KM) met alle opties.
    Fabrieksgarantie (1 extra jaar) is zelfs nog actief.

    Ik kan de e-tron en MyAudi profiel niet correct gekoppeld krijgen.
    Alles lijkt goed te gaan, totdat je in de app ziet dat er GEEN verbinding tot stand komt met de auto
    Vanuit de auto kan ik het Internet op en haalt de auto gegevens binnen (ook instellingen uit mijn profiel)
    Ik ben gevalideerd door een dealer en na die validatie heb ik een myAudi PIN gekregen.
    Met die PIN kan ik na een full-reset ook weer aanmelden in de auto en herkent het MMI mij.
    In de website (myAudi.com) ziet het er ook prima uit.
    Dit is echter allemaal 'passive' of statische data, geen interactie met de werkelijke auto.

    Ik mis enorm de laad-toestand controle en laad-planning en het voorverwarmen vanuit de app.
    Die functies ontbreken (zijn grijs in de app) en er staat dat ik me (!) opnieuw moet laten valideren.
    Dit is echter al gedaan.

    Heeft iemand ervaringen hoe (op welke manier) of met welke dealer ik dit kan (laten) oplossen ?

    Alvast bedankt voor eventuele suggesties of hulp

  21. #180

    Standaard Re: E-Tron problemen met aanmelden op app

    Kan iemand mij vertellen of de etron app nu goed werkt i.c.m. geïmporteerde auto's uit Duitsland?

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •