Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A4 B5 Avant 1996, interieur vervangen voor sedan interieur uit 1999

  1. #1

    Standaard A4 B5 Avant 1996, interieur vervangen voor sedan interieur uit 1999

    Hoi, ff snel een vraag, want morgen ga ik kijken naar een interieur uit een sedan van 1999 (met blokjes motief), ik heb zelf dus een avant, is dit interieur zo over te zetten ?

    De voorstoelen gaan zowiezo, maar alleen de rugleuning van de achterbank heb ik twijfels i.v.m. de vangers.
    Bij mij staan deze rechtop en volgens mij staan ze bij de sedan plat, correct me if i'm wrong.

    Als dat zo is, is dat dan makkelijk aan te passen ?

    B.v.D.
    Ron
    Laatst gewijzigd door Avant_18-20V; 02-05-09 om 19:54.

  2. #2

    Standaard

    Hallo,

    Ik lees je vraag en ben benieuwd of je al wijzer bent geworden. Was het sedan interieur passend te maken?

    Gr. Stuart

  3. #3
    RIVADA
    Guest

    Standaard

    Ik heb nog een compleet avant interieur liggen; grijs velours. Laat me maar weten of je belangstelling hebt..

  4. #4
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Er zijn twee soorten vangers voor een neerklapbaar interieur: beugels en pinnen. Dit heeft niet te maken met Avant of Limo, maar met bouwjaar. Na 1998 (IIRC) zijn het (vooral) pinnen, daarvoor beugels. Deze zijn niet uitwisselbaar. Natuurlijk is alles pas te maken, en de pinnen kan je gewoon bestellen bij de dealer, maar de bevestigingspunten zijn daadwerkelijk anders.

    030 heeft een neerklapbaar Avant interieur met pinnen passend gekregen in zijn Limo. Met wat werk is het dus wel passend te maken.

    Wat sowieso anders is, zijn de zijwangen. Een Avant mist bepaalde hoekjes die een Limo wel nodig heeft. Je kan ook Isaac (forumnaam) een PB sturen; zijn (gecrashte) Limo heeft mijn Avant interieur erin; zijn Limo had geen neerklapbaar interieur en hij heeft het (enigszins) passend gekregen. Je kan 'm dus om wat extra info vragen..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •